معرفی بهترین شارژر باتری خودرو

باتری‌ در بسیاری از وسایل نقش کلیدی دارد، از کنترل تلویزیون گرفته تا وسیله نقلیه، باتری‌ها بخش مهمی از راحتی هر روزه ما هستند. در حقیقت وقتی صحبت از اتومبیل‌هایی می‌شود که با انرژی جنبشی اداره نمی‌شوند، باتری‌ها اساسی‌ترین واحد محسوب می‌شوند. با این حال، برخی باتری‌ها مانند باتری اتومبیل نمی‌توانند به مدت طولانی دوام بیاورند. به همین دلیل باید بهترین شارژر باتری ماشین را داشته باشید تا هنگام از کار افتادن آن آماده باشید. متأسفانه اکثر مردم فکر می‌کنند که یک شارژر باتری فقط باتری را شارژ می‌کند، در حالی که این طرز فکر صحیح نیست؛ در این راهنما خواهید فهمید که این واحدها چگونه بر باتری تأثیر می‌گذارند. گذشته از کلیه اطلاعات و نکات مفید می‌توانید از لیست بررسی‌های ما بهترین شارژر باتری خودرو را انتخاب کنید.

۱. شارژر باتری Battery Tender Plus 021-0128 Car
این شارژر باتری خودرو کاملاً اتوماتیک است و در وقت و تلاش شما صرفه جویی می‌کند. این شارژر به گونه‌ای طراحی شده است تا باتری خودرو را به طور کامل شارژ کرده و سپس آن را در ولتاژ مناسب ذخیره کند، بدون اینکه به عنوان یک شارژر صدمه ببیند. Battery Tender Plus برای اتومبیل‌ها، ATVها، موتور سیکلت‌ها و اسکوترها مناسب است. آنچه در مورد این محصول ۱٫۲۵ آمپری محبوب است این است که باتری‌های آن را به همان سرعت شارژرهای ۳ آمپری شارژ می‌کند. این بسته همچنین شامل قسمت اتصال سریع برای مناطقی است که دسترسی به آنها سخت است. طول سیم برق AC شش فوت، یك سیم خروجی DC 4/4 فوت و یكی از لوازم جانبی DC 1.5 فوت است.

شارژر باتری خودرو Tender-plus
شارژر باتری خودرو Tender-plus

۲. شارژر باتری BLACK+DECKER BC15BD
ابن شارژر باتری می‌تواند در مواقع نیاز به شما کمک کند و به سرعت شارژ مورد نیاز را به شما برگرداند. علاوه بر این، این وسیله را میتوان در قایق‌ها، موتورها، تراکتورهای چمن، ATVها، جت اسکی‌ها، اتومبیل‌های برقی و وسایل نقلیه‌ای به کار برد که که ماه‌ها از آن استفاده نکردید. ما فکر می‌کنیم این محصول بسیار عالی است زیرا می‌تواند هر باتری GEL ،AGM یا WET 12V را شارژ و حفظ کند. دو نکته در مورد این شارژر باتری خودرو وجود دارد که ما معتقدیم می توانست بهتر باشد. اولا سیم و کابل آن میتوانست کمی بلندتر باشد. ثانیا به همان اندازه که از صفحه LCD آن لذت می‌بریم سریع کثیف می‌شود و این بسیار آزار دهنده است. از آنجا که این شارژر باتری ۱۵ آمپری دارای کابل داخلی، بسته بندی کابل و ذخیره سازی گیره است قابل استفاده و جاسازی می‌باشد. لازم نیست نگران ایمنی آن باشید زیرا این محصول با گواهی ETL و کمیسیون انرژی کالیفرنیا (CEC) سازگار است. شما همچنین یک سال گارانتی دریافت می‌کنید.

۳. شارژر باتری DieHard 71219
نکته‌ای که تیم ما در مورد DieHard 71219 بسیار دوست داشت، استفاده آسان این شارژر بود. این دستگاه کاملاً اتوماتیک است و ریز پردازنده آن کنترل می‌شود. لازم نیست هر ساعت از وقت خود را برای بررسی باتری تلف کنید زیرا سیستم شارژ ۵ مرحله‌ای شارژ دقیقی را ارائه می‌دهد. این واحد همچنین دارای چراغ‌های نشانگر LED است که به شما نشان می‌دهد روند شارژ چگونه انجام می‌شود. در مورد ایمنی آن خیالتان راحت باشد، در صورت درست وصل نكردن گیره، محافظت از قلاب معكوس، شارژر را خاموش می‌كند. اگر هنوز نگران هستید به خاطر داشته باشید که این محصول با ۳ سال گارانتی همراه است. روش‌های بسیاری برای شارژ پلاگین لوازم جانبی ۱۲ ولت، اتصالات حلقه وصل شده دائمی و گیره ۵۰ آمپر وجود دارد.

شارژر باتری خودرو Ampeak-battery
شارژر باتری خودرو Ampeak-battery

۴. شارژر باتری Schumacher SC1280
این دستگاه هم شارژر باتری (۶ / ۱۲V) و هم نگهدارنده (۱۵A) است. این دستگاه برای باتری‌های اتومبیل و دریایی بسیار عالی عمل می‌کند و با نمایشگر دیجیتال و نشانگر LED که در آن قرار دارد می‌توانید به راحتی روند شارژ را کنترل کنید. یکی از معایب این دستگاه نداشتن دکمه “شروع” است و شارژر پس از اتصال به طور خودکار شروع به کار می‌کند. از طرف دیگر این دستگاه دارای ردیابی ولتاژ خودکار است و می‌تواند بطور خودکار میزان شارژ مورد نیاز خود را انتخاب کند. این واقعیت که شارژر باتری کم و سبک است، یک مزیت بزرگ است. این واحد برای مصارف عمومی خانگی بسیار مناسب است. با این حال ما معتقدیم که وقتی صحبت از سهولت استفاده می‌شود درک این محصول کمی دشوار است. برای درک چراغ‌های چشمک‌زن، کدها و تمام دکمه‌ها به کتابچه راهنما نیاز خواهید داشت.

۵. شارژر باتری Ampeak
با این شارژر باتری خودروی کاملاً اتوماتیک ممکن نیست به مدت طولانی در جاده بمانید. شما می‌توانید از این دستگاه به عنوان شارژر ۶V/12V 2A trickle استفاده کرده و از آن در باتری‌های کوچک مانند ATV، موتور سیکلت، تراکتور چمن زن و اتومبیل‌های برقی استفاده کنید. همچنین می‌توانید برای نیازهای روزمره خود شارژ سریع ۱۲V 8A دریافت کنید. از طرف دیگر عملکرد بازپرداخت، ولتاژ بالایی را تا ۱۵٫۸ ولت اتخاذ می‌کند. این دستگاه بسیار سریع و آسان عمل می‌کند و از این جهت بسیار محبوب است. چرخه کار شامل ۵ چرخه است که هر یک به مدت ۴ ساعت ادامه دارد. یکی از ویژگی‌های مورد علاقه ما سیستم هوشمند محافظت از دما است. این دستگاه دارای فن خنک کننده قابل اعتماد و دریچه‌ای برای پراکندگی گرماست، در نتیجه بهره‌وری شارژ را افزایش می‌دهد. این شارژر باتری را می‌توان برای انواع باتری‌های اسید سرب ۶ ولت و ۱۲ ولت از جمله STD ،AGM و Gel استفاده کرد.

۶. شارژر باتری KAWISH Car
شارژر باتری ماشین KAWISH ممکن است کوچک به نظر برسد اما بسیار قدرتمند است. حداکثر جریان آن ۱۰A است و برای شارژ کامل باتری به ۵-۷ ساعت زمان نیاز دارد. این شارژر، قابل حمل می‌باشد و کار با آن بسیار آسان است. با این حال این شارژر از آلومینیوم ارزان و نازک ساخته شده است و باید مراقب باشید که آن را رها نکنید. از طرف دیگر این شارژر دارای پنج گزینه شارژ – حالت جریان ثابت، حالت ولتاژ ثابت، حالت شناور، حالت trickle و حالت بیکار است. واحد در شارژ ۱۴٫۱ ولت متوقف می‌شود. در طی فرایند شارژ می‌توانید جریان، ولتاژ و برق را ببینید زیرا دستگاه دارای صفحه نمایش قابل اطمینان است. بزرگترین نکته در مورد این شارژر این است که هم حالت خودکار دارد و هم به صورت دستی می‌توانید آن را تنظیم کنید. همچنین برای استفاده کاملاً بی‌خطر است.

منبع: Best Car Battery Charger

ممکن است شما دوست داشته باشید
2 نظرات
  1. […] برخی از ویژگی های اساسی دارند که باید هنگام انتخاب شارژر باتری خودرو به دنبال آن […]

  2. […] از همه: آماده سازی قبل از شروع شارژ شارژ باتری خودرو بسیار ساده است ولی به دلایل تضمین سلامتی توصیه می‌شود […]

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.