معرفی بهترین فیلتر روغن و مشخصات فنی آن

روغن موجود در موتور خودرو اغلب با خون موجود در بدن قابل مقایسه است. همانطور که وجود کثیفی و آلودگی در خون باعث مشکلاتی در بدن می‌شود، روغن موتور نیز در صورت آلودگی باعث خرابی خودرو می‌شود. به همین دلیل فیلتر روغن موجود در اتومبیل نقش مهمی در نگهداری موتور خودرو به مدت طولانی دارد. این وسیله ناخالصی‌های موجود در روغن را فیلتر می‌کند و از آسیب خودرو جلوگیری می‌کند. شما نمی‌توانید به هر فیلتر روغنی اعتماد کنید و باید بهترین فیلتر روغن را برای خودروی خود تهیه کنید.

۱. فیلتر روغن FORD RACING M-6731-FL820 HD RACING
اگر شما صاحب یک Ford Mustang یا هر اتومبیل دیگری با کارایی بالا هستید بهتر است به غیر از این فیلتر، فیلتر روغن دیگری روی آن قرار ندهید. این فیلتر، یک فیلتر روغن فوق العاده است و روغن خودرو را از هر گونه گرد و غبار و آلاینده‌ها حفظ می‌کند.

۲. فیلتر روغن MOBIL 1 M1-110 EXTENDED PERFORMANCE
بدون تردید محصولات نفتی Mobil 1 در صنعت خودروسازی بهترین عملکرد را داشته‌اند و این فیلتر روغن نیز از این قاعده مستثنی نیست. بهتر است مراقب باشید که از کدام فیلتر روغن برای اتومبیل خود استفاده می‌کنید زیرا بسیاری از فیلترها به گونه‌ای ساخته می‌شوند که در فواصل کوتاهی به تعویض نیاز دارند اما این فیلتر می‌تواند این مشکل را برطرف کند.

۳. فیلتر روغن ROYAL PURPLE 10-2835 EXTENDED LIFE
شرکت‌های بسیار کمی وجود دارند که محصولات فیلتر روغن تولید می‌کنند. برخی از این محصولات می‌توانند این کار را به خوبی انجام دهند و Royal Purple یکی از آنهاست. این فیلتر، کالای بسیار خوبی است و به لطف فیلتراسیون فیبر مصنوعی پیشرفته، حتی ریزترین ذرات را فیلتر می‌کند.

فیلتر روغن

۴. فیلتر روغن BOSCH 3330 PREMIUM FILTECH
این شرکت به دلیل تولید قطعات با کیفیت و قیمت مناسب شناخته شده است و این دقیقاً همان چیزی است که بسیاری از افراد به دنبال آن هستند. این فیلتر حتی کوچکترین ذرات موجود در روغن موتور را فیلتر می‌کند و کارایی بسیاری خوبی دارد. کیفیت این فیلتر مانند بسیاری از فیلترهای روغن است که قیمت آنها دو برابر است.

۵. فیلتر روغن ACDELCO PF2232 PROFESSIONAL ENGINE
اگر وسیله نقلیه شما از محصولات جنرال موتورز می‌باشد، جایگزین کردن فیلتر موجود با این فیلتر، هرگز ایده بدی نیست، این فیلتر با کیفیت‌تر از فیلتر OEM است و در فیلتر کردن آلاینده‌های موجود در روغن موتور ۹۸٪ کارآمد است.

۶. فیلتر روغن FRAM PH7317 EXTRA GUARD PASSENGER CAR SPIN-ON
برخی از تولیدکنندگان مشهور قطعات خودرو به تولید فیلترهای روغن می‌پردازند و FRAM مطمئنا یکی از آنهاست. این برند یک فیلتر با کیفیت است که در نگهداری روغن موتور از گرد و غبار و زباله‌ها به خوبی عمل می‌کند.

۷. فیلتر روغن PUROLATOR PL14610 PUROLATORONE
اگر می‌خواهید از بیش از ۹۹٪ آلودگی‌های روغن موتور خلاص شوید این فیلتر روغن Purolator به خوبی این کار را انجام می‌دهد. این فیلتر محکم است، بنابراین در نصب آن در طیف گسترده‌ای از خودروهای داخلی و وارداتی مشکلی نخواهید داشت.

فیلتر روغن

۸. فیلتر روغن WIX FILTERS – ۵۱۳۴۸ SPIN-ON LUBE
این شرکت مدتهاست که فیلترهای با کیفیت تولید می‌کند و این فیلتر روغن نیز از این قاعده مستثنی نیست. در حین عبور از آن، حتی کوچکترین ذرات مشکل ساز نیز از روغن موتور فیلتر می‌شوند. این فیلتر از جنس کاغذ پلاتید با کیفیت و بسیار محکم ساخته شده است بنابراین موقع نصب کردن آن پیچ نمی‌خورد.

۹. فیلتر روغن MOTORCRAFT FL2016
داشتن وسیله نقلیه دیزلی به این معنی نیست که نمی‌توانید فیلتر روغن خوبی داشته باشید. بلکه با نصب برخی فیلترها می‌توانید خیال خود را راحت کنید و این فیلتر روغن یکی از آنهاست. این فیلتر در بسیاری از موتورهای دیزلی که فورد می‌سازد فوق العاده عمل می‌کند. این فیلتر از کیفیت بالایی برخوردار است و می‌توانید با خیال راحت آن را نصب کنید.

۱۰. فیلتر روغن MANN-FILTER HU 816 X METAL-FREE
این فیلترهای MANN به طور خاص برای بسیاری از محصولات BMW طراحی شده‌اند و همه چیزهای مورد نیاز آن داخل جعبه است. آنها دارای پلات مخصوصی هستند که سطح فیلتر بیشتری را فراهم می‌کنند، همچنین ظرفیت بسیار بالایی برای حذف ناخالصی‌های روغن موتور فراهم می‌کنند.

منبع: Best Oil Filters

ممکن است شما دوست داشته باشید
2 نظرات
  1. […] فیلتر روغن نقش مهمی در فرآیند سوخت وسیله نقلیه دارد. قطعاً نمی‌توانید ارزان‌ترین یا اولین فیلتر روغن را برای خودروی خود خریداری کنید، بلکه باید در انتخاب خود نهایت دقت را داشته باشید و بهترین فیلتر روغن را نصب کنید. روش‌های خوب فیلتراسیون باعث افزایش عمر خدمات و کاهش هزینه‌های نگهداری خودرو می‌شود.در اینجا مواردی وجود دارد که باید هنگام خرید فیلتر روغن به آنها توجه کنید. رعایت این نکات به شما امکان می دهد فیلتری تهیه کنید که مناسب خودرویتان باشد. […]

  2. جواد رمضانی می گوید

    مقداری لوازم برند ماکرو کرافت نو در کارتن موجود است ده دست شمع و شش دست لنت جلو و عقب در صورت تمایل می‌توانید شماره واتساب خود را بفرستید تا عکس آن ها را ارسال کنم همچنین چند دست واشر سرسیلندر تویو تا هم موجود است

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.