بررسی خودروی تویوتا Tundra TRD Proمدل ۲۰۲۳

نسل جدید تویوتا توندرا مدت زیادی است که معرفی شده و حالا برای بررسی اینجا است؛ در این مقاله به بررسی خودروی زیبای Tundra TRD Proمدل ۲۰۲۳ می پردازیم.

به گزارش مسترماشین باز و به نقل از  carbuzz، خودروی Tundra TRD Proبا قابلیت آفرود با پیشرفت‌های پیش‌رانه، مانند قطعات تعلیق FOX و دیفرانسیل قفل‌کننده، با موتور هیبریدی ارائه می‌شود.

 

بررسی خودروی تویوتا Tundra TRD Proمدل ۲۰۲۳

تویوتا Tundra TRD Proمدل 2023

V8 دیگر برای توندرا در دسترس نیست و موتور V6 توئین توربو هیبریدی با نام i-Force Max قوی‌ترین در توندرا است که ۴۳۷ اسب بخار قدرت و ۵۸۳ پوند فوت گشتاور تولید می‌کند.

طبق معمول، TRD تغییرات زیبایی شناختی نسبت به مدل‌های معمولی است و برای سال ۲۰۲۳ شامل حروف بزرگ تویوتا، نوار نوری تعبیه‌شده در جلوپنجره و الگوهای جالب در پلاستیک‌های بیرونی و صندلی‌ها است.

زمانی که Tundra TRD Pro وارد شد، مدتی طول کشید تا بتوانیم رنگ Safety Vest Orange  را ببینیم، این رنگ در زندگی واقعی نام بسیار بهتری دارد، اکتان خورشیدی.

هیچ چیز ظریفی در مورد طراحی جدید وجود ندارد، چه رنگ نارنجی روشن آن یا نه.

گلگیرها برآمده هستند، جلوپنجره با حروف بزرگ تویوتا رو به روی شما قرار دارد و روی لاستیک‌های ۱۸ اینچی TRD Pro تعبیه شده است.

چراغ‌های جلوی LED ممتاز با رنگ مشکی، دو سر اگزوز مشکی و نوار LED TRI Pro آن را از سایر مدل‌ها متمایز می‌کند.

تویوتا Tundra TRD Proمدل 2023

این یک فضای ترکیبی در داخل تویوتا توندرا TRD Pro است، اما بیشتر جزئیات آن مهم است، زیرا تویوتا اصول اولیه را مشخص کرده است: صندلی‌ها عالی هستند، داشبورد به راحتی قابل استفاده است، صفحه نمایش اطلاعات سرگرمی غول‌پیکر است (۱۴ اینچ)، و چیزهای زیادی وجود دارد.

تویوتا همچنین برای ارگونومی داخل کابین امتیاز بالایی می‌گیرد. شما به طور کلی نیازی به RTFM در Tundra ندارید.

تویوتا Tundra TRD Proمدل 2023

صندلی‌های طرح کامو با نشان غول پیکر تویوتا در سمت سرنشین زیبا است.

در صندلی‌های عقب، می‌تواند چند نفر قد بلند و تنومند را در خود جای دهد و آنها اصلاً از فضای تنگ آن شکایت نخواهند کرد.

 

سیستم اطلاعات سرگرمی: بزرگ‌تر و بهتر

تویوتا Tundra TRD Proمدل 2023

گوگل سیستم‌های اطلاعات سرگرمی را در سراسر صنعت در اختیار دارد و تویوتا یکی از آخرین خودروسازانی است که تسلیم  آن شده است. صفحه نمایش Tundra TRD Pro بسیار بزرگ است، برای نمایش نقشه‌های گوگل عالی است.

امیدواریم به زودی در به روز رسانی اندروید اتو و اپل کارپلی در دسترس قرار گیرد.

دارای یک سیستم JBL با ۱۲ بلندگو است که در کابین بزرگ صدای عالی دارد.

سیستم اطلاعات سرگرمی جدید به طور کلی خوب است و دارای دستیار  گوگل است.

 

پیشرانه: قدرت زیاد

تویوتا مدل TRD Pro تنها با پیشرانه هیبریدی متشکل از یک توربو دوقلو V6 و موتورهای الکتریکی که در مجموع ۴۳۷ اسب بخار قدرت و ۵۸۳ پوند بر فوت گشتاور تولید می‌کند ارائه می‌شود.

این پیشرانه همچنین به Tundra TRD Pro حداکثر ظرفیت بکسل ۱۱۱۷۵ پوندی می‌دهد.

سیستم هیبریدی به‌جای صرفه‌جویی در مصرف سوخت، به‌خاطر مزایای قدرتی اهمیت دارد؛ اما همچنان دارای مصرف حدود ۲۰ مایل بر گالن در شهر و ۲۴ مایل بر گالن در بزرگراه است.

این پیشرانه قدرت خود را از طریق گیربکس ده سرعته اتوماتیک و دیفرانسیل الکترونیکی عقب به هر چهار چرخ کاهش می‌دهد. همچنین دارای فناوری انتخاب چند زمینی و کنترل تویوتا در شرایط سخت است.

این گشتاور آفرود خودش را نشان می‌دهد و تقریباً از هر چیزی عبور می‌کند.

در جاده، این یکی از نرم‌ترین پیشرانه‌های تاندرا است.

 

عملکرد داخل و خارج از جاده

بارزترین چیز در مورد Tundra TRD Pro در جاده، فرمان است. تویوتا باعث شده در حین رانندگی حس فرمان و دقت باعث می‌شود تا به یک احساس تقریباً شبیه به کراس اوور نزدیک باشد.

سیستم تعلیق FOX نیز در جاده‌ها کار بسیار خوبی را انجام می‌دهد، حتی بدترین آزادراه کالیفرنیا را به راحتی طی می‌کند. کابین راحت است، سیستم صوتی JBL نسبتاً خوب است، و صفحه نمایش برای ناوبری عالی است. رانندگی در جاده واقعاً لذت‌بخش و گاهی مفرح است.

با این حال، شما یک TRD Pro را برای تجربه در جاده نمی‌خرید. در   آفرود، Tundra TRD Pro یک جانور است. قدرت زیاد پیشرانه و  فضای زیاد سر باعث می‌شود رانندگی بهتری را تجربه کنید. بدون وزن اضافی و با استفاده از حالت‌های آفرود، تقریباً هر چیزی را شخم می‌زند.

گشتاور زمانی که صحبت از حرکت در گل و لای عمیق یا شیارهای لجن‌کش می‌شود، بسیار مهم است. در حالی که این مدل مانند فورد F-150 رپتور نیست، اما تقریباً روی هر سطحی راحت و مطمئن است. شیب نزدیک و زاویه خروج برای همه جا خوب است.

 

آیا Tundra TRD Pro  ارزش خرید دارد؟

تویوتا Tundra TRD Proمدل 2023

اگر به دنبال یک خودرو سریع و انفجاری هستید، فورد F-150 رپتور را بخرید. اگر به آفرود علاقه دارید، Tundra TRD Pro جانوری است که به راحتی تسلیم نمی‌شود. همچنین گشت و گذار در مسیرهای خاکی با آن لذت بخش است و با قدرت کشش، برای این زمین‌ها مناسب است.

با مصرف سوخت نیمه متوسط، رتبه‌بندی‌های ایمنی عالی، سیستم اطلاعات سرگرمی بسیار بهبود یافته، و عملکرد خود در جاده، برای رانندگی روزانه نیز به خوبی کار خواهد کرد.

نکته پایانی این است که Tundra TRD Pro یک پکیج کامل است که دارای حد متوسطی ار توانایی داخل جاده و خارج از جاده(آفرود) است.  همه چیز را به خوبی انجام می‌دهد و کامل است.

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.