بهترین سیستم صوتی ماشین جهان در سال ۲۰۲۰

سیستم صوتی ماشین یکی از امکانات کابین خودرو است که در سال‌های اخیر بیش از پیش مورد توجه قرار گرفته است و لذت رانندگی در سفر را بیشتر می‌کند. در این مطلب سیستم‌هایی را معرفی می‌کنیم که به راحتی نصب می‌شوند و برای ارائه صدای استریوی واضح و قدرتمند طراحی شده‌اند. آنها از پخش رادیو، سی دی و فایل‌های صوتی پشتیبانی می‌کنند و از حجم کافی برخوردار هستند. برخی از این سیستم‌های استریو با تنظیم کننده گرافیک صوتی همراه هستند تا صدا را تنظیم کنند و به شما امکان دهند عملکرد صدا را مطابق با تنظیمات خود و همچنین قابلیت رادیو و CD پخش کننده داخلی تنظیم کنید. اگر به دنبال بهترین سیستم صوتی ماشین جهان در سال ۲۰۲۰ هستید حتما از انتخاب‌های برتر ما دیدن کنید!

۱- بهترین کلی: Pioneer AVH-4200NEX

Pioneer AVH-4200NEX دارای صفحه نمایش ۷ اینچی است و سازگاری حیرت انگیزی با فایل‌های موسیقی و تلفن‌های هوشمند دارد. این برنامه می‌تواند فایل‌های صوتی FLAC ،MP3 ،WMA ،AAC و WAV و همچنین MPEG-1 ،MPEG-2 ،MPEG-4 ،AVI ،DivX و WMV را پخش کند. با هر دو تلفن‌های هوشمند اپل و اندروید سازگار است. وقتی صحبت از خدمات موسیقی می‌شود، سیستم AVH-4200NEX با Spotify ،Pandora و SiriusXM سازگار است و می‌توانید از اتصال بلوتوث آن برای موسیقی و تماس استفاده کنید.

۲- دومین برنده: JVC 6.8”

با این ضبط می‌توانید به تمام دستگاه‌های Apple و Android خود متصل شوید و بلندگوهای موجود را تقویت کنید. این رادیو پخش با یک طراحی هوشمندانه به شما امکان می‌دهد که از منوی موسیقی به تلفن همراه و … متصل شوید. گیرنده DIN به شما امکان می‌دهد طیف گسترده‌ای از تنظیمات صوتی از جمله ساب ووفر و EQW را تنظیم و ذخیره کنید. استریو دارای کیفیت صدای دیجیتال پیشرفته K2 و افزایش باس کراس آور ۳WAY است که این دو با هم می‌توانند صدای ضبط شده با فرکانس بالا و کیفیتی عالی را ارائه دهند. با استفاده از درگاه‌های USB دوگانه، اتصال بلوتوث، Android Auto یا Apple CarPlay به سهولت به آهنگ‌های خود دسترسی پیدا می‌کنید. این دستگاه همچنین با MPEG-1 ،MPEG-2 ،BMP ،JPEG ،WAV ،WMA ،AAC و سایر فرمت‌های پخش سازگار است، بنابراین می‌توانید به تعداد زیادی از فایل‌ها دسترسی پیدا کنید. نصب این دستگاه بسیار آسان است و با یک سال گارانتی ارائه می‌شود.

 Pioneer AVH-4200NEX

۳- بهترین بودجه: Pioneer DEH-X6900BT

سیستم رادیو پخش Pioneer DEH-X6900BT یک انتخاب خارق العاده برای خریدارانی است که قیمت سیستم برایشان مهم است. Pioneer قابلیت اتصال بلوتوث دارد بنابراین می‌توانید از طریق سیستم بلندگوهای اتومبیل به صورت بی‌سیم به تماس‌های تلفنی خود پاسخ دهید. همچنین یک ورودی USB و AUX در پنل جلویی برای اتصال ابزارهای مختلف از جمله آیفون یا پخش کننده موسیقی وجود دارد. این دستگاه به لطف یک اکولایزر پنج باندی EQ، صدای صوتی قدرتمند و با کیفیتی ارائه می‌دهد. مشتریان، سفارشی سازی رنگ دوگانه و شخصی سازی کامل رنگ‌های روی صفحه نمایش را می‌پسندند، اما بسیاری از افراد انتقاد داشتند که حتی در روشن‌ترین تنظیمات آن صفحه نمایش LED بسیار کم نور است (به خصوص در نور شدید خورشید).

۴- بهترین سیستم عامل اندروید: Kenwood Excelon DMX905S

Kenwood Excelon DMX905S از طریق اتصالات USB با چند گزینه برای اتصال بی‌سیم Android Auto به پلییر اندروید و کارپلی آیفون متصل می‌شود (فقط با تلفن‌های خاص و نسخه‌های سیستم عامل کار می‌کند بنابراین قبل از خرید بررسی کنید). فراتر از سازگاری با سیستم عامل Android یک گیرنده رسانه‌ای دیجیتال Double-DIN است. این ضبط به یک صفحه نمایش لمسی ۶٫۹۵ اینچی مجهز است و با بلوتوث جفت سازی می‌شود، به طوری که می‌توانید برای تماس تلفنی بین ۵ منبع صوتی و دو گوشی اتصال برقرار کنید. کیفیت صدای این رادیو بسیار خوب است و مشتریان این دستگاه را بخاطر قیمت پایین و کیفیت صدای بالا ستایش می‌کنند، اما معتقدند که نرم افزار Kenwood آنقدرها کاربردی نیست.

Kenwood

۵- بهترین ویژگی‌ها: Pioneer AVH4200NEX

گیرنده Pioneer AVH4200NEX با نمایشگر ۷ اینچی گزینه‌ای برجسته برای کسانی است که می‌خواهند یک صفحه نمایش زرق و برق‌دار و پر از قابلیت داشته باشد. این سیستم با DVD ،Apple CarPlay و Android Auto سازگار است و از اکثر دستگاه‌ها پشتیبانی می‌کند. Pioneer پشتیبانی خود را از اپل با سازگاری سیری ادامه می‌دهد و همچنین کنترل‌های داخلی آیپد و آیفون را از طریق یک آداپتور اختیاری فراهم می‌کند که امکان مشاهده محتوای ویدیو را فراهم می‌کند. اگر شما از آندروید و اپل استفاده نمی‌کنید در این دستگاه پشتیبانی اضافی برای SiriusXM وجود دارد، بنابراین می‌توانید به موسیقی، وضعیت ترافیک، آب و هوا و ورزش دسترسی داشته باشید.

۶- بهترین برای رادیو: Alpine Single DIN Bluetooth Car Stereo

این سیستم صوتی ماشین از سیگنال‌های رادیویی HD برخوردار است و قدرت اوج آن از طریق چهار کانال به ۵۰ وات می‌رسد. چیزی که باعث می‌شود Alpine از بقیه سیستم‌های استریو برجسته‌تر شود این است که برای رادیو HD ساخته شده است. این سیستم با تلفن‌های هوشمند iPhone و Android سازگار است. این دستگاه با ۹ باند اکولایزر داخلی ساخته شده است و صفحه نمایش LCD آن چهار رنگ دارد که می‌توانید هرکدام از آن‌ها را انتخاب کنید. شما هیچ مشکلی در جریان پخش رادیوی Pandora Internet از گوشی خود نخواهید داشت و سیگنال‌های رادیویی ماهواره‌ای Sirius XM را می‌توانید ضبط کنید.

منبع: best car stereo systems

ممکن است شما دوست داشته باشید
2 نظرات
  1. […] نمایش نقشه را نیز انجام دهید. به راحتی می‌توان گفت هر سیستم صوتی ماشین به گیرنده استریو احتیاج دارد. ممکن است سیستمی که از قبل […]

  2. […] سیستم صوتی خودرو انواع مختلفی دارد و برای تمام خودروها دقیقاً یکسان […]

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.