کالکشن لوکس خودروهای بیل گیتس

در این مقاله با مجموعه‌ی خودروهای لوکس بیل گیتس آشنا می‌شوید که مطمئناً شما را شگفت زده می‌کند.

به گزارش مسترماشین باز ، ویلیام هنری گیتس سوم، معروف به بیل گیتس، یکی از کارآمدترین بازرگانان، توسعه دهندگان نرم افزار، سرمایه گذاران، نویسندگان و نیکوکاران آمریکایی است.

بیل در درجه اول به دلیل مشارکت در بنیانگذاری کمپانی آی تی چند ملیتی آمریکایی مایکروسافت شناخته شده است و در طول سال‌ها ثروت هنگفتی به دست آورده و او را به یکی از ثروتمندترین شخصیت‌های جهان تبدیل کرده است.

بیل به خاطر سبک زندگی مجلل و گران قیمتش شناخته می‌شود و سرگرمی‌اش خرید مجلل‌ترین خودروهای جهان است.

این سرمایه دار معروف تجاری، صاحب یک عمارت مجلل و فوق العاده بزرگ در واشنگتن دی سی است که ارزش کل دارایی آن به ۱۴۷ میلیون دلار می‌رسد.

دلبستگی بیل به سفرهای هوایی انکارناپذیرترین است و او عاشق این سرگرمی است؛ زیرا آشیانه شخصی او شامل ۲۰۰ میلیون دلار «بیز جت» سفارشی است.

البته مجموعه خودروهای گیتس نسبتاً ساده است اما به هیچ وجه خسته کننده نیست.

مجموعه خودروهای بیل به اندازه برخی دیگر از دارایی‌های شخصی‌اش پر سر و صدا نیست. البته گاراژ خودروهای این سرمایه گذار بزرگ به هیچ وجه ارزان نیست و دارای خودروهای بی نظیری است.

پورشه ۹۱۱ ۱۹۷۹

۹۱۱ به عنوان خودروی مورد علاقه بیل نیز شناخته می‌شود و در سال ۱۹۶۴ توسط پورشه AG به عموم مردم معرفی شد. این خودروی اسپرت به دلیل موتور چابک در بین علاقه مندان به اتومبیلرانی در سرتاسر جهان محبوب است.

خودروی پورشه ۹۱۱ ۱۹۷۹ اولین خودرویی بود که بیل گیتس آن را خریداری کرد و در چند وقت اخیر به یکی از نمادین‌ترین خودروهای اسپرت تبدیل شده است.

پورشه ۹۵۹ اسپرت

پورشه ۹۵۹ در سال ۱۹۸۶ به بازار عرضه شد و یکی از پیشرفته‌ترین خودروهای اسپرت به حساب می‌آمد. ۹۵۹ در ابتدا به عنوان یک خودروی رالی گروه B معرفی شد؛ اما بعدها به عنوان یک خودروی خیابانی لوکس تولید شد.

پورشه ۹۵۹ پس از معرفی در سال ۱۹۸۶ به سریع‌ترین خودروی اسپورت جاده‌ای جهان تبدیل شد و حداکثر سرعت آن ۱۹۷ مایل در ساعت بود.

پورشه ۹۵۹ با مهندسی بی عیب و نقص یکی از اولین خودروهای اسپورت با عملکرد بالا با سیستم چهار چرخ متحرک بود.

فراری ۳۴۸

این ابرخودروی دو سرنشینه با موتور وسط V8 توسط فراری در سال ۱۹۸۹ تولید شد و جایگزینی برای فراری ۳۲۸ بود. فراری ۳۴۸ یک خودروی نسبتاً منحصربفرد از سوی خودروساز ایتالیایی بود؛ زیرا آخرین ابرخودروی موجود در بازار با موتور V8 بود.

استفاده غیرمتعارف بیل از ابرخودروی ایتالیایی موضوع داغی در بین علاقه مندان به اتومبیلرانی در سراسر جهان شد، زیرا این این سرمایه گذار معروف اغلب ۳۴۸ خود را در شرایط خاصی سوار می‌شود و به آن لقب “Dune Buggy” داده بود.

پورشه تایکان

محبوبیت روزافزون خودروهای الکتریکی منجر به این شد ک بیل گیتس نیز به آن روی بیاورد. تلاش پورشه برای برقی‌سازی این خودروساز آلمانی بسیار موفق بوده است.

تایکان در نمایشگاه خودروی فرانکفورت ۲۰۱۵ به عموم مردم معرفی شد و به سرعت توجه روزنامه نگاران در سراسر جهان را به خود جلب کرد.

تایکان تمام برقی با طراحی زیبا، به عنوان یک خودرو با مصرف بنزین کم شناخته شده است.

نقطه ضعف بیل در مقابله با پورشه‌ها باعث شد تا این سرمایه دار تجاری تایکان ۱۵۰۰۰۰ دلاری را بخرد.

شورولت سابربان

Suburban از سری خودروهای محبوب است که توسط بخش شورلت جنرال موتورز ساخته شده است. این SUV با ابهت و سایز کامل با گزینه‌های پیشرانه‌های مختلف از پیشرانه ۵٫۳ لیتری V8 تا پیشرانه قدرتمندتر ۶٫۲ لیتری V8 عرضه می‌شود.

این شاسی بلند هیولا در جدول قابلیت اطمینان رتبه بالایی دارد و به دلیل فضای داخلی جادار و سواری راحت، انتخاب محبوب چندین سلبریتی مشهور هالیوود است.

شورلت سابربن ۶۰۰۰۰ دلاری یکی از ارزان‌ترین خودروهای موجود در مجموعه خودروهای بیل است، اما به عنوان یکی از راحت‌ترین خودروهای شاسی‌بلند به شمار می‌رود.

فورد فوکوس

هاچ بک پویا و در عین حال ساده از فورد یکی از خودروهای روزانه بیل است. این هاچ بک کوچک دارای یک پاورمیل ۲٫۰ لیتری چهار سیلندر Ti-VCT با تزریق مستقیم است که می‌تواند ۱۳۰ اسب بخار گشتاور و ۱۲۸٫۳۳ پوند بر فوت را تولید کند.

فوکوس به دلیل ویژگی‌های سواری و هندلینگ خود مشهور است. فورد ۱۵۰۰۰ دلاری ارزان‌ترین خودروی مجموعه بیل است، اما در کل یک خودروی عالی برای نیازهای رانندگی روزانه میلیاردر آمریکایی است.

سلیقه‌ی خودرویی بیل گیتس

ذائقه بیل گیتس این میلیاردر در اتومبیل منحصر به فرد است، گاراژ او دارای منحصر به فردترین و مطلوب‌ترین اتومبیل‌هایی است که تنها علاقه مندان واقعی به اتومبیلرانی می‌توانند ارزش آن را درک کنند.

البته این مجموعه فقط با خودرو های لوکس پر نشده؛ بلکه خودروهای ارزان‌تری مانند فورد فوکوس هاچ بک و شورولت SUV که از بقیه خودروهای انحصاری متمایز هستند؛ نیز در آن قرار دارند.

منبع: hotcars

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.