شاهپری نمایندگی یک پیکاپ با موتور ایسوزوی ژاپنی را افتتاح کرد

اگر به دنبال خرید یک پیکاپ با کیفیت با موتور ژاپنی هستید؛ بهتر است خودروی تاگا را بررسی کنید.

این خودروی چینی در واقع بر اساس خودروی ژاپنی ایسوزو ساخته شده و مشخصات فنی آن تا حدود زیادی شبیه به این خودرو است؛ درواقع یک خودروی قوی چینی با مشخصات ژاپنی است که آن را به یک گزینهٔ خوب در بازار ایران تبدیل می‌کند.

شرکت شاهپری به عنوان اولین شرکت  فروش و خدمات پس از فروش تاگا، این خودرو را در لیست محصولات خود قرار داده است.

شاهپری یکی از با سابقه ترین شرکت‌ها در بخش فروش و خدمات پس از فروش خودروهایی مانند رنو است و پیکاپ تاگا را نیز در لیست فروش خود قرار داده است.

شما می‌توانید این خودروی چینی، اما با قدرت ژاپنی را با قیمت مناسب از شاهپری تهیه کرده و از خدمات پس از فروش گسترده و مورد اعتماد آن بهره مند شوید.

در ادامه بهتر است با پیکاب تاگا بیشتر آشنا شوید تا متوجه شوید چرا بهترین انتخاب در بازار پیکاپ ایران است.

این خودروی یکی از محصولات شرکت خودروسازی کینگ لینگ موتورز چینی است. بر اساس خودروی ژاپنی ایسوزو ساخته شده و مشخصات فنی آن تا حدود زیادی شبیه به این خودرو است.

سال‌های قبل پیکاپ‌های ژاپنی در ایران مونتاژ می‌شدند و یکی از آن‌ها ایسوزو بود؛ حالا پیکاپ تاگا با قدرت ایسوزوی قدیمی وارد بازار شده و ما شاهد عرضهٔ نسخهٔ چینی این خودرو هستیم.

یکی از شرکت‌های مورد اعتمادی که پیکاپ تاگا را در ایران عرضه خواهد کرد؛ صنایع خودروسازی پادرا است.

صنایع خودروسازی پادرا، نمایندگی فروش و خدمات پس از فروش پیکاپ‌های تاگا را به شاهپری که عنوان برترین نمایندگی رنو و نگین خودرو را در کارنامه دارد، واگذار کرده است.

در واقع شاهپری اولین نمایندگی فروش و خدمات پس از فروش پیکاپ تاگا در ایران است.

شما می‌توانید پیکاپ تاگا را در نمایندگی فروش شاهپری با قیمت مناسب و خدمات پس از فروش گسترده تهیه کنید.

پیکاپ تاگا با همکاری صنایع خودروسازی پادرا و نمایندگی فروش شاهپری وارد ایران شده است و طبق بررسی‌ها فروش فوق العاده ای خواهد داشت. زیرا با توجه به قیمت و کیفیتی که دارد؛ با ارزش ترین و بهترین پیکاپی است که می‌توانید تهیه کنید و از امکانات و فناوری پیشرفتهٔ آن بهره مند شوید.

به منظور اطلاع از قیمت پیکاپ تاگا، شرایط فروش و خدمات پس از فروش با مشاورین شاهپری تماس بگیرید تا اطلاعات کافی را در اختیار شما قرار دهند.
 

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.