بهترین ردیاب جی پی اس موتورسیکلت

برای ایمن نگه داشتن موتورسیکلت و جلوگیری از سرقت آن به ردیاب جی پی اس نیاز دارید تا به صورت بی‌سیم موقعیت موتورسیکلت شما را نشان دهد.

به گزارش مسترماشین باز در این مقاله به معرفی بهترین ردیاب GPS موتورسیکلت می‌پردازیم و در انتها راهنمای خرید آن را ارائه می‌دهیم.

بهترین ردیاب‌های جی پی اس موتورسیکلت

MonoMoto Smart Motorcycle GPS Tracker – Tracker for ATVs, Snowmobiles

ردیاب هوشمند Monimoto برترین انتخاب این لیست است.

این ردیاب برای محافظت از موتور سیکلت ها، موتورهای چهارچرخ، اسکوترها، RVs و سایر استفاده می‌شود. وقتی Monimoto حرکتی را تشخیص ‌دهد؛ شروع به جستجوی دستگاه متصل به خود می‌کند. اگر دستگاه در اطراف نباشد، سیگنالی می‌دهد که صاحب آن اطراف نیست. سپس دستگاه هشدار می‌دهد و بلافاصله با مالک تماس می‌گیرد و پس از هر ۵ دقیقه شروع به ارسال اطلاعات موقعیت مکانی GPS به تلفن همراه می‌کند.

نصب دستگاه فوق العاده آسان است و نیازی به اتصال سیم ندارد. این یک دستگاه کاملاً بی سیم و ضدآب است. علاوه بر این محصول به باتری اصلی موتورسیکلت متصل نیست.

این ردیاب با دستگاه‌های اندروید و iOS به خوبی کار می‌کند.

AMERICOLAC GL300W – Mini Portable GPS Tracker

اگر به دنبال یک مینی ردیاب GPS قابل حمل هستید؛ این دستگاه انتخاب خوبی است.

این ردیاب را می‌توان به رایانه، آیفون، تبلت یا سایر دستگاه‌های اندرویدی متصل کرد.

البته این دستگاه فقط می‌تواند موقعیت مکانی سه کشور خاص ایالات متحده، کانادا و اروپا را به شما بدهد و کمتر از یک دقیقه طول می‌کشد تا مکان را به روز کنید.

این یک ردیاب کوچک به اندازه یک جاکلیدی بی سیم است که می‌توانید آن را داخل کیف قرار دهید یا آن را نزدیک موتور موتورسیکلت وصل کنید. مطمئن باشید دقت مکانی آن حدود ۹۹٪ است.

تنها عیب این محصول این است که برای مشاهده ردیاب در وب سایت نیاز به اشتراک دارد.

Invoxia GPS Tracker – ۴G & 5G GPS Tracker

اگر به دنبال یک ردیاب GPS با سرعت انتقال بالا هستید؛ این مورد مناسب است.

می‌توانید Invoxia را طوری تنظیم کنید که بعد از هر ۵ دقیقه هشداری برای شما ارسال کند یا می‌توانید آن را روی کمتر از ۵ دقیقه تنظیم کنید. این ردیاب برای ایمنی کودک نیز مفید است. دارای یک منطقه هشدار geofencing است که یک منطقه ایمنی را تعریف می‌کند که هنگام ورود یا خروج ردیاب از آن هشدار داده می‌شود.

دستگاه کاملاً بی سیم، جمع و جور و سبک است. می‌توانید آن را به راحتی نصب کنید. این ردیاب دارای باتری قابل شارژ می‌باشد. بعد از هر ۱ ساعت باید دستگاه خود را شارژ کنید.

بسته به تنظیمات می‌توانید بعد از ۵ دقیقه، ۱۰ دقیقه یا ۳۰ دقیقه اعلان دریافت کنید.

از دیگر ویژگی‌های شگفت انگیز آن، بدون هزینه اشتراک ماهانه است. با خرید دستگاه، یک سیم کارت و برنامه یک ساله رایگان دریافت می‌کنید. بعد از گذشت یک سال، باید طرح را تمدید کنید.

SpyTec GL300 – ردیاب GPS مقرون به صرفه

اگر به دنبال بهترین ردیاب GPS موتور سیکلت مقرون به صرفه هستید؛ این مورد مناسب است. SpyTec یکی دیگر از ردیاب‌های GPS شگفت‌انگیز در بازار است که علیرغم قیمت کم، دقت بالایی دارد. دستگاه هر ۵ تا ۶۰ ثانیه یکبار به‌روزرسانی موقعیت مکانی را به شما ارسال می‌کند.

این دستگاه سرعت موتورسیکلت را نیز ثبت می‌کند. بنابراین شما می‌توانید بررسی کنید که آیا کسی قصد دارد وسیله‌ی شما را بدزدد، آیا می‌توانید بدوید و آن را بگیرید.

تنها نقطه ضعف آن، این است که شما نیاز به دریافت اشتراک ماهانه دارید.

LandAirSea 54 GPS Tracker – Global Coverage GPS Tracker

اندازه دستگاه GPS کمتر از کف دست است. شما می‌توانید از این ردیاب بر روی دوچرخه، اتومبیل، ATV و موتورسیکلت استفاده کنید.

اعلان‌ها و به‌روزرسانی‌های حرکتی از طریق ایمیل، اعلان‌های فشاری و متن دریافت می‌شود. علاوه بر این، دارای یک منطقه ژئوفنسینگ و امن است که می‌توانید برای آن تعیین کنید.

این دستگاه بی سیم است و دارای یک آهنربا در پشت است. بنابراین، فقط باید آن را به محل مورد نظر بچسبانید.

شکل دستگاه دایره‌ای و به رنگ مشکی است و دارای چراغ‌های LED است که اگر نمی‌خواهید مکان خود را نشان دهید می‌توان آن را خاموش کرد. این دستگاه اعلان را روی گوشی، تبلت، لپ تاپ یا رایانه شخصی شما نشان می‌دهد.

راهنمای خرید ردیاب‌های GPS موتور سیکلت:

در حین خرید ردیاب GPS موتور سیکلت باید به چند مورد دقت کنید. مواردی مانند دوام، ضد آب بودن، نوع اتصال و غیره.

سازگاری

دستگاه‌های ردیاب GPS مورد نظر باید با دستگاه‌های شما سازگار باشد. بهترین‌ها آنها، مدل‌هایی هستند که روی کامپیوتر، آیفون، اندروید و سیستم عامل‌های مختلف کار می‌کنند. اکثر این ردیاب‌ها با دستگاه‌های iOS و Android سازگار هستند.

عمر باتری

بهترین ردیاب GPS، عمر باتری طولانی دارد. دستگاه‌هایی که دارای باتری ۱۰۰۰۰ میلی آمپری هستند می‌توانند چندین ماه شارژ بمانند. باتری‌های کوچک‌تر ساعت‌ها یا روزهای کمتری دوام می‌آورند و باید مرتباً شارژ شوند. بهترین ردیاب در این دسته، ردیاب MonoMoto هستند.

دقت

ردیاب GPS موتور سیکلت دارای ویژگی حصار جغرافیایی یا geofencing است؛ با این کار می‌توانید برای وسیله نقلیه خود یک مرز تعیین کنید.

بنابراین، اگر وسیله نقلیه شما وارد یا خارج از این منطقه جغرافیایی شد؛ یک هشدار دریافت خواهید کرد.

به طور کلی، دستگاه‌ها ردیاب در فواصل زمانی مختلف مانند ۱۰ ثانیه، ۳۰ ثانیه، ۶۰ ثانیه، ۵ دقیقه، ۱۰ دقیقه و غیره به روز می‌کنند. همه محصولات ارائه شده در این لیست دقت بالایی دارند؛ اما بهترین آن MonoMoto و AMERICOLAC GL300W است.

دوام

یک ردیاب GPS به موتور شما متصل می‌شود و ممکن است در شرایط آب و هوایی مختلف مانند گرم، سرد و باران قرار گیرد. بنابراین، ردیاب باید به اندازه کافی بادوام باشد تا در شرایط آب و هوایی مختلف سالم بماند.

زنگ هشدار

اگر می‌خواهید امنیت بالاتری داشته باشید؛ می‌توانید از دستگاه‌های ردیاب دارای آلارم استفاده کنید. در این صورت در حین سرقت و جابجایی، آلارم روشن می‌شود.

قیمت

اکثر دستگاه‌ها ردیابی به سیم کارت نیاز دارند. به همین دلیل است که برای دریافت هشدارها یا ردیابی روزانه باید یک اشتراک ماهانه دریافت کنید. در حال حاضر دستگاه‌ها به طور کلی دارای اتصال ۴G هستند و قیمت‌های متفاوتی دارند.

سؤالات متداول

برترین ردیاب جی پی اس موتور سیکلت کدام است؟

برترین ردیاب GPS موتور سیکلت، MonoMoto است.

ردیاب GPS چگونه کار می‌کند؟

ردیابی GPS مکان دقیق موتورسیکلت را به شما نشان می‌دهد. این دستگاه‌ها با GPS کار می‌کنند. آن‌ها به سرعت مکان را ضبط می‌کنند و به صورت بی سیم موقعیت موتورسیکلت را به شما گزارش می‌کنند.

ردیاب GPS را به کدام قسمت موتورسیکلت نصب می‌کنند؟

این مکان به دستگاه شما بستگی دارد. در برخی مدل‌ها، ردیاب در نزدیکی موتور نصب می‌شود و برخی دیگر روی سرعت سنج قرار می‌گیرند. به طور کلی، شما باید ردیاب را بسته به اندازه آن به طور مخفیانه نصب کنید؛ به طوری که قابل مشاهده نباشد.

آیا ردیاب GPS قابل مشاهده است؟

ردیاب GPS به گونه‌ای طراحی شده که با چشم غیر مسلح دیده نمی‌شود.

آیا می‌توانیم ردیاب GPS را خودمان نصب کنیم؟

ردیاب‌های GPS عموماً بی سیم هستند. برای این کار نیازی به متخصص نیست. این دستگاه‌ها مونتاژ شده‌اند و شما فقط باید آن را با تلفن و لپ تاپ خود لینک کنید.

منبع: spykeeworld

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.