بهترین برند باتری خودرو در سال ۲۰۲۰

باتری ستون هر خودرویی است، از این رو خرید بهترین مارک باتری خودرو برای افزایش عملکرد وسیله نقلیه امری حیاتی است. بسیاری از ویژگی‌ها و جنبه‌ها بیانگر کارایی مارک تجاری باتری خودرو هستند. خرید باتری مناسب ضروری است، زیرا وسایل نقلیه مختلف به باتری‌های مختلفی نیاز دارد.

بهترین باتری خودرو در سال ۲۰۲۰

۱- باتری‌های DieHard

سیرز، باتری‌های DieHard را به بازار عرضه کرد که این روزها یکی از بهترین مارک‌های باتری ماشین به حساب می‌آید. در ابتدا، هدف اصلی تولید این باتری این بود که دوام بیشتری نسبت به ماشین داشته باشد و البته تا حدودی  هم به نتیجه رسیده است. این محصول می‌تواند عملکرد ماشین را بهبود ببخشد زیرا با خطوط متوسط، سنگین و پریمیوم ارائه می‌شود. این باتری در هوای خشک و سرد بسیار راحت روشن می‌شود و همین قابلیت این محصول را بسیار محبوب می‌کند. اگرچه باتری به درستی کار می‌کند اما Sears به شما پیشنهاد می‌دهد ظرف ۳ سال آن را تعویض کنید.

۲- ادیسه

مارک Odyssey یک برند عالی در جهان است که باید آن را مورد توجه قرار دهید. این شرکت با استفاده از آخرین نوآوری‌ها و فن آوری‌ها، طیف گسترده‌ای از باتری‌های با دوام و قابل اعتماد را ایجاد کرده و آنها را به بالای بازار سوق داده است. محصولات آنها در مقایسه با سایر رقبا برتر و دارای طول عمر بیشتری هستند. باتری‌های ادیسه بیشتر برای استفاده‌های صنعتی، تجاری، اتوماتیک و نظامی مناسب هستند.

بهترین باتری خودرو

۳- NAPA

NAPA هشتاد و چهار سری باتری اتومبیل را برای هر نوع وسیله نقلیه و همچنین آب و هوایی ارائه می‌دهد. باتری‌های NAPA از نظر سازمان‌های معتبر مانند گزارش مصرف کننده دارای بالاترین امتیاز هستند. با استفاده از باتری ۸۴۳۸/۷۸ NAPA می‌توانید در هنگام رانندگی احساس امنیت کنید. این مجموعه الکترون‌ها نه تنها هوای سرد بلکه می‌توانند گرمترین دما را نیز تحمل کنند. قیمت این باتری‌ها ممکن است از ۱۰۰ تا ۲۰۰ دلار باشد که از مدلی به مدل دیگر متفاوت است. این شرکت بهترین مارک باتری خودرو است زیرا آنها بیست و چهار ماه گارانتی را ارائه می‌دهند، به ویژه با قیمت خوب. با این وجود در دسترس بودن این باتری در اندازه‌های مختلف این باتری را به یک سرمایه گذاری ارزشمند تبدیل می‌کند.

۴- کرکلند

این باتری کارآمد را می‌توانید فقط از Costco خریداری کنید. برتری در هر نوع آب و هوایی اعتماد شما به این باتری‌ها را تضمین می‌کند. در واقع در صورت کمبود باتری، صرف نظر از علت آن می‌توانید بازپرداخت کامل را دریافت کنید. البته این باتری طول عمر بالایی دارد به همین دلیل افراد برای داشتن آن قیمت بالایی پرداخت می‌کنند.

۵- اپتیما

اگر یک باتری AGM سازگار در جهان وجود داشته باشد همان Optima است. این باتری شگفت انگیز دارای سه نوع کلیدی است – قسمت بالایی قرمز برای خودرو، قسمت بالای آبی برای RV و دریایی و قسمت بالایی زرد برای باتری سیکل عمیق. این باتری با زمان شارژ سریع و قدرت بی‌نظیر ۱۲۵ تا ۱۵۰ دلار هزینه دارد. بنابراین این شاهکار را بخرید تا یک رانندگی بدون نگرانی داشته باشید.

بهترین باتری خودرو

۶- AC دلکو

AC Delco باتری‌هایی است که به دلیل داشتن تست و کیفیت قوی هرگز به شما اجازه نمی‌دهد با مشکلی روبرو شوید. ترمینال عاری از خوردگی و مخزن عظیم این باتری، آن را به عنوان کالایی ضروری تبدیل کرده است که باید برای خودرو خریداری شود. با وجود این کیفیت این باتری خرید مقرون به صرفه‌ای است که هر راننده‌ای دوست دارد آن را داشته باشد.

۷- دورالاست

سازنده این باتری همان DieHard و Sear است. می‌توانید این باتری قابل اعتماد را از فروشگاه AutoZone خریداری کنید. این باتری از بسیاری جنبه‌ها عملکرد DieHard را به چالش کشیده است. این باتری ارزان قیمت، کیفیت و دوامی را ارائه می‌دهد که باعث می‌شود برای همیشه به آن وابسته باشید.

۸- EverStart

این باتری‌های با کیفیت را می‌توانید به راحتی در Wal-Mart پیدا کنید. این مورد آنقدر مقرون به صرفه است که می‌توانید آن را با هزینه‌ای معادل ۸۰ دلار خریداری کنید اما عملکرد آن را دست کم نگیرید زیرا می‌تواند با بسیاری از باتری‌های رده بالا رقابت کند. در صورتی که قصد خرید این باتری را در بخش Wal-Mart یا lube & tire دارید نیازی به پرداخت هزینه نصب نیست. Johnson Controls یکی از مشهورترین تولیدکنندگان اتومبیل در ایالات متحده خالق باتری‌های EverStart است. بنابراین، عملکرد بالای آن مطمئناً تضمین شده است.

از آنجا که بهترین مارک باتری خودرو در بازار موجود است فراموش نکنید که در مورد ضمانت‌ها به خصوص ۳ سال اول سوال کنید. بنابراین هر یک از باتری های فوق را بخرید و عملکرد ماشین خود را بهبود ببخشید.

منبع: Best Car Batteries

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.