با زشت‌ترین خودروهای تاریخ آشنا شوید

زیبایی یک مسئله نسبی است و خیلی از خودروها از نظر برخی افراد زیبا و از نظر تعداد دیگر زشت به نظر می‌رسند؛ با ما همراه باشید تا با زشت‌ترین خودروهایی تاریخ آشنا شوید؛ خودروهایی که کمتر کسی آن‌ها را زیبا می‌داند؛ البته به جز طراح آن.

به گزارش مسترماشین باز، یک طراح، وقتی طرحی برای یک مدل خودرو ارائه می‌دهد؛ همانند مادری که نوزاد خود را زیباترین نوزاد روی زمین می‌بیند؛ به آن علاقه دارد. با این حال این طرح بعد از مراحل اولیه باید از نظر رئیس تیم طراحی و سپس سایر اعضای مدیریت ارشد تأیید شود و سپس علنی خواهد شد.

بنابراین خودرو نهایی به طور کلی و از نظر بیشتر افراد جامعه مورد قبول و زیبا است. با این حال برخی از خودروها استثنا هستند و به قدری طراحی وحشتناکی دارند که در لیست ما قرار می‌گیرند.

زشت‌ترین خودروهای تاریخ

فیات مولتی پلا

دوست دارید کمی بخندید؟ نگاهی به Multipla بیندازید. فاجعه در خودروی مولتی پلا این است که نمای بیرونی فیل‌مانند آن یک فضای داخلی بسیار هوشمندانه و جادار دارد و رانندی با آن بد هم نیست.

البته به لطف کاربردی بودن و فضای زیاد خانواده پسند، از برخی افراد امتیاز بالایی کسب کرده است.

طراحی این خودرو به قدری افتضاح است که ترجیح می‌دهید راه بروید تا اینکه در آن دیده شوید.

فولکس واگن تیپ ۱۸۱ (با نام مستعار Trekker / Thing)

VW Type 181 در اواخر دهه ۱۹۶۰ برای ارتش آلمان طراحی شد؛ اما از سال ۱۹۸۰ با نام‌های مختلفی از جمله Trekker در بریتانیا و Thing in America به عموم فروخته شد.

Nissan Cube

طراحی مکعب این خودرو مانند جعبه‌ای روی چرخ‌ها است. این نوع طراحی ممکن است برای یک خودروی کوچک کاملاً کاربردی باد، اما نامتقارن بودن عقب آن، بسیاری از خریداران بالقوه را منصرف کرد.

کادیلاک سویل

با خط شیب دار رو به پایین، به نظر می‌رسد قسمت عقب سویل ۱۹۸۰ ذوب شده است. با این حال برخی به طراحی این خودرو علاقه دارند.

Sbarro Autobau

به طرز شگفت انگیزی، این خودروی مفهومی مربوط به دهه ۸۰ نیست؛ بلکه در نمایشگاه خودروی ژنو ۲۰۱۰ رونمایی شده است.

آستون مارتین لاگوندا

لاگوندا دهه ۱۹۸۰ که اکنون مورد توجه کلکسیونرها قرار گرفته است؛ به عنوان زشت‌ترین طرح استون مارتین شناخته می‌شود. اما فضای داخلی مینیمالیستی، با چرخ تک پره و ابزار دیجیتال، فوق‌العاده آینده‌نگر است.

فیات ۶۰۰ مولتی پلا مارینلا

ظاهر فیات ۶۰۰ مولتی پلا مارینلا مدل ۱۹۵۸ بامزه است، اما اغلب آن را برای یک شهربازی مناسب می‌دانند تا جاده‌های عمومی.

جیپ پاتریوت (۲۰۰۷)

این خودرو با چشمان خیلی نزدیک به هم و بال‌ها و ضربه گیرهای پهن عجیب و غریبش در نهایت شبیه یک همستر بداخلاق است.

پورشه پانامرا

به نظر می‌رسد پانامرا در مسیر بالا رفتن از نردبان لیز خورده و سپس به هر پله‌ای برخورد کرده است، اگرچه نمی‌توان مهندسی آلمانی و عملکرد آن را نادیده گرفت؛ اما طراحی چشم نوازی ندارد.

AMC گرملین

Gremlin آنقدر زشت است که به نوعی مرزهای درک انسان را زیر پا می‌گذارد. برنده اولین مسابقه ساب کامپکت آمریکا، از بسیاری جهات بازنده است.

سوزوکی X-90

این خودروی باربی به خاطر موتور ۹۵ اسب بخاری اسباب‌بازی خود و پیکربندی دو صندلی، نه ظاهر زیبایی دارد و نه قدرت و توان بالا و نه فضای کافی.

نیسان مورانو سی سی

Murano CC با نام کامل CrossCabriolet، به نوعی شبیه موهای دونالد ترامپ است. نگاه کردن به آن به طرز عجیبی جذاب است، نمی‌توانید از روی کنجکاوی آن را لمس نکنید؛ اما بعد از سوار شدن در آن متوجه می‌شوید چه فاجعه‌ای است.

 

منبع: driving

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.