آشنایی با بهترین جاده‌های دنیا برای رانندگی

هیچ چیز لذت‌بخش‌تر و جذاب‌تر از کاوش در سرزمین‌های کشف نشده نیست. جهان دارای شبکه گسترده‌ای از جاده‌ها برای مسافرت است که لذت رانندگی را بیشتر می‌کنند، اما در کل، برخی از جاده‌ها یک تجربه فوق العاده و منحصر به فرد را ارائه می‌دهند. با ما همراه باشید تا با بهترین جاده‌های دنیا برای رانندگی آشنا شوید.

دوستداران سفرهای جاده‌‌ای همیشه به دنبال کاوش در مناطق و جاده‌های ناشناخته هستند به ویژه جاده‌هایی که دارای سطح صاف هستند. مسافرت در جاده به خودی خود یک تجربه منحصر به فرد است که اطلاعات و بینش ما را نسبت به دنیای اطراف افزایش می‌دهد، اما بهتر است قبل از سفرهای جاده‌ای با دوستان و خانواده، بصورت آنلاین راه‌ها را چک کنید. توصیه می‌کنیم برای لذت بردن از سفر به دنبال جاده‌های صاف باشید. با این گفته اکنون درمورد بهترین جاده‌های دنیا برای رانندگی اطلاعاتی کسب کنید.

بزرگراه ۱ در کالیفرنیا
بزرگراه ۱ کالیفرنیا چشم اندازهای شگفت انگیز و سرزمین‌های وحشی را برای دوستداران سفرهای جاده‌‌ای به ارمغان می‌آورد. این بزرگراه با ۶۵۹ مایل، طولانی‌ترین مسیر ایالتی است که نقطه شروع آن در سانفرانسیسکو در شمال است و تمام راه را به سمت سن دیگو و در مرز با مکزیک می‌گذراند. این جاده همچنین از بهترین مقصد ایالات متحده از جمله Big Sur ،Monterey و Carel عبور می‌کند.

بزرگراه 1 در کالیفرنیا

جاده میلفورد در نیوزیلند
جاده میلفورد یکی از بهترین جاده‌های دنیا برای رانندگی است و مکانی ایده‌آل و بی‌نظیر برای پیاده‌روی و طبیعت‌گردی محسوب می‌شود. این جاده مشهور به بزرگراه ایالتی ۹۴، بین شهرهای دریاچه Te Anau و Milford Sound قرار دارد. هنگام رانندگی در این جاده، احتمالاً از میان رشته کوه‌ها، دریاچه‌های یخبندان، نهرها و بوته‌های بومی عبور خواهید کرد. مکان‌های دیدنی بسیاری در راه وجود دارد و می‌توانید به وفور از تماشای پرندگان و عکاسی لذت ببرید. این جاده حدود ۵۳ کیلومتر است و به پارک ملی فیوردلند و همچنین یکی از میراث‌های جهانی یونسکو به نام Te Wahipounamu می‌رسد.

جاده حلقوی در ایسلند
بزرگراه ۱، با نام مستعار جاده رینگ در ایسلند کل جزیره را در بر می‌گیرد و تقریباً به هر قسمت غیر مسکونی این کشور زیبا وصل می‌شود. این بزرگراه ۸۲۸ مایل طول دارد و منظره‌ای مسحور کننده از مناظر زیبا، آتشفشان‌ها، یخچال‌های طبیعی، آبشارها و چشمه‌های آب گرم فراهم می‌کند. به طور خلاصه اگر به دنبال یک رانندگی شگفت‌انگیز و جذاب در ایسلند هستید یک سفر جاده‌ای در جاده ایسلند به شما کمک می‌کند تا آن را به واقعیت تبدیل کنید.

بهترین جاده‌های دنیا

جاده رمانتیک در آلمان
“راه رمانتیک” یکی از زیباترین و رمانتیک‌ترین مسیر‌های گردشگری در آلمان است. در حین رانندگی در این جاده یک رانندگی منحصر به فرد را تجربه خواهید کرد و افسانه‌ها در این منطقه به واقعیت تبدیل می‌شوند. این جاده با ۲۱۷ مایل در ابتدا مسیری تجاری بود که آلمان مرکزی را به جنوب متصل می‌کرد. جاده رمانتیک در آلمان از ورزبرگ تا فوسن کشیده شده است که در آن می‌توانید شهرهای قرون وسطایی و روستاهای قدیمی را پیدا کنید. این جاده با شهرها و قلعه‌های دیدنی یک جاذبه توریستی محسوب می‌شود که می‌توانید هنگام رانندگی آن‌ها را مشاهده کنید. یک توقف عالی در این جاده قلعه نوی‌شوان‌شتاین است که در نزدیکی شهر فوسن قرار دارد. این جاده با رسیدن به دروازه ورودی صومعه استفان مقدس در شهر فوسن پایان می‌یابد.

جاده اقیانوس بزرگ در استرالیا
اگرچه چشم انداز ناهموار در استرالیا مشهور است، اما برجسته‌ترین آن جاده اقیانوس بزرگ است. جاده‌ی «گرِیت اوشن» (Great Ocean Road) یا همان «جاده‌ بزرگ اقیانوسی» یکی از بهترین جاده‌های دنیا برای رانندگی است و بزرگ‌ترین یادبود جنگی دنیا به شمار می‌رود. این جاده ۲۴۳ کیلومتر گسترش می‌یابد و دو شهر قابل توجه «تورکی» (Torquay) و «آلنزفورد» (Allansford) را به هم متصل می‌کند. این مسیر همچنین خط ساحلی جنوب استرالیا در نزدیکی ملبورن را در بر می‌گیرد. برخی از ایستگاه‌های معروف در این راه وجود دارد و دریاچه، جنگل و آبشارهای زیبایی را دربرمی‌گیرد.

اینها بهترین جاده‌های دنیا برای رانندگی بودند که هم شما را زودتر به مقصد می‌رسانند، هم منظره‌ای باشکوه برای شما به ارمغان می‌آورند.

منبع: best driving roads in the world

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.