چگونه خودروی کلاسیک را به روز رسانی کنیم؟

اتومبیل‌های کلاسیک شما را به یاد ایام قدیم می‌اندازند اما اگر می‌خواهید فناوری و راحتی بهتری داشته باشید بهتر است به ویژگی‌های مدرن اعتماد کنید. در صورت آرزوی داشتن خودروی کلاسیک و مدرن، ارتقاء فناوری در اتومبیل کلاسیک یک گزینه عالی است. به یاد داشته باشید برای به روز رسانی خودروی کلاسیک خود به هیچ ابزار نادری احتیاج ندارید در عوض می‌توانید برای بهبود اتومبیل‌های کلاسیک خود با یک فرد حرفه‌ای تماس بگیرید و حتی برخی نکات مربوط به تعمیر و نگهداری عملی را یاد بگیرید تا وسیله نقلیه خود را برای مدت طولانی در وضعیت مناسب نگه دارید.

به روز رسانی خودروی کلاسیک

ببینیم که چگونه می‌توانیم در یک ماشین کلاسیک فناوری را به روز کنیم.

۱- بخاری و ماساژور خودرو

چرا از خودروی کلاسیک خود بهترین استفاده را نمی‌کنید؟ امروزه شرکت‌های سازنده فراوانی در عرصه ماساژور صندلی با یکدیگر رقابت می‌کنند که هر یک از آن‌ها با توجه به نوع عملکردشان دارای قیمت‌های متفاوتی می‌باشند. ماساژور صندلی خودرو طوری طراحی شده است که داخل صندلی خودرو قرار می‌گیرد و دارای حالت‌های مختلف ماساژ می‌باشد، این ماساژور خودرو هنگام مواجه با ترافیک‌های طولانی و خسته کننده می‌تواند در کاهش خستگی راننده و از بین رفتن خواب آلودگی بسیار موثر باشد. پس چرا این ویژگی‌های راحتی را به وسیله نقلیه خود اضافه نمی‌کنید و آن را راحت‌تر نمی‌کنید. این یک روش آسان برای به روزرسانی فن آوری در یک اتومبیل کلاسیک است که مطمئناً نهایت لذت را از نصب آن خواهید برد.

به روز رسانی خودروی کلاسیک

۲- دوربین دید عقب

این دوربین مزایای بسیاری دارد و هر صاحب خودرویی باید از آن لذت ببرد. این ویژگی برای حفظ ایمنی خودرو ضروری است و با این قابلیت می‌توانید پارک بهتری داشته باشد. بنابراین با نصب یک دوربین عقب در داخل خودرو، ماشین کلاسیک خود را ارتقا دهید.

۳- هد آپ

هد آپ دیسپلی اولین بار در جت‌های جنگنده مورد استفاده قرار گرفت و به سرعت مورد علاقه کمپانی‌های خودرو نیز واقع شد. این تکنولوژی یک صفحه نمایش شفاف است که داده‌ها را بدون منحرف کردن به کاربران نشان می‌دهد. نمایشگرهای هدآپ یا HUD، پیمایش را به عنوان یک تصویر شفاف در شیشه جلوی خودرو نمایش می‌دهند. این تکنولوژی می‌تواند اطلاعات داشبورد شما را اعم از اطلاعات دور موتور، سرعت، دما، جهت، میزان مسافت و خیلی از آیتم‌ها را روی شیشه خودرو بصورت زیبا و دوست داشتنی منعکس کند طوریکه انگار شیشه خودرو شما دارای ال سی دی نمایشگر است. بهترین بخش این است که برای خواندن آن نیازی نیست که چشم خود را از جاده بکشید؛ این ویژگی ایمنی را افزایش می‌دهد و حتی به وسیله نقلیه کلاسیک شما نیز ارزش بیشتری خواهد داد.

به روز رسانی خودروی کلاسیک

۴- بلوتوث استریو

چه کسی می‌خواهد هنگام تماس تلفنی در جاده‌ها تلفن را با دست نگه دارد؟ این کار بسیار خطرناک است و همه ما این را می‌دانیم. علاوه بر این شما همچنین تمایل دارید به آهنگ‌های مورد علاقه خود گوش دهید درست است. بنابراین یک استریو بلوتوث را در وسیله نقلیه کلاسیک خود نصب کنید و از مزایای تماس هندزفری هنگام رانندگی لذت ببرید. شما حتی می توانید آهنگ‌های مورد علاقه خود را پخش کرده و از رانندگی لذت ببرید. با این وسیله می‌توانید پخش خودروی خود را به گوشی موبایل خود با برد ۱۰ متر وصل کنید و با پخش موزیک از گوشی خود، صدای آن را از طریق باندهای پخش ماشین خود با کیفیت عالی و استریو گوش دهید.

۵- سنسورهای پارک خودرو

بعضی اوقات پارک خودرو می‌تواند بسیار استرس‌زا باشد به همین دلیل اتومبیل‌های مدرن دارای سنسور پارکینگ هستند. سنسور پارکینگ هوشمند بر روی سقف و یا ستون نصب می‌شود و حضور انواع ماشین را تشخیص می‌دهد و نتیجه را بر روی خروجی می‌فرستد. می‌توان از این سنسورها به صورت شبکه استفاده کرد و هر لحظه اطلاعات آنها را در سرور مشاهده نمود. شما می‌توانید با نصب سنسورهای پارک خودروی کلاسیک خود را ایمن‌تر کنید و در صورت انجام این کار از برخی هزینه‌های تعمیر و نگهداری خلاص شوید.

از این رو به روز رسانی یک اتومبیل کلاسیک ضروری و سودمند به نظر می‌رسد. انجام برخی از به روز رسانی‌های خاص از نظر ظاهری و همچنین عملکرد وسیله نقلیه کلاسیک شما را بهبود می‌بخشد.

منبع: update technology in a classic car

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.