بهترین مارک باطری ماشین خارجی

انتخاب باطری برای خودرو اهمیت بسیاری دارد؛ زیرا بدون یک باطری خوب و باکیفیت، خودرو حرکت نمی‌کند. باطری‌های قدیمی به سرعت انرژی خود را از دست می‌دهند و راه‌اندازی آن‌ها دشوار است؛ بنابراین بهتر است در انتخاب باتری نهایت دقت را داشته باشید و باتری را بر اساس مدل و نوع خودروی خود انتخاب نمایید، در مطلب زیر با بهترین مارک باطری ماشین خارجی آشنا می‌شوید.

۱- Odyssey PC680 Battery
اولین محصول موجود در این بررسی باتری ادیسه می‌باشد که با ۲ سال گارانتی کامل ارائه می‌شود و در صورت بروز هر گونه مشکلی می‌توانید باتری ماشین را تعویض کنید. به گفته این شرکت، شما می‌توانید انتظار عمر ۳ تا ۱۰ سال را داشته باشید. باتری PC680 دارای ۱۷۰ CCA است که برای وسیله نقلیه زیاد نیست اما برای یک موتور سیکلت بسیار عالی است. این باتری با ابعاد ۷٫۲*۳*۷٫۵ اینچ عرضه می‌شود که کوچک و جمع و جور بودن این محصول را اثبات می‌کند. طراحی این محصول بسیار محکم و بادوام است و می‌تواند در برابر ضربه و لرزش‌های مکانیکی مقاوم باشد. علاوه بر این، شما قادر خواهید بود در عرض ۴ تا ۶ ساعت این باتری را به شارژ کامل ۱۰۰٪ برسانید. چرخه عمر آن، ۷۰٪ طولانی‌تر از باطری‌های قابل مقایسه دیگر می‌باشد.

۲- Optima RedTop Starting Battery
Optima شهرت خوبی در برند باتری ماشین دارد و بهترین مارک باطری ماشین خارجی می‌باشد. این واحد با سرعت ۷۲۰ CCA همراه است و آنقدر قدرتمند است که در دمای بسیار پایین نیز موتور خودرو را فوراً روشن می‌کند. چنین بهره‌وری به ویژه برای کامیون‌ها، SUVها یا اتومبیل‌های معمولی مناسب است. نکته دیگری که ما آن را کاربردی دانستیم این است که ظرفیت معکوس (Reserve Capacity) آن ۹۰ دقیقه بوده و از این نظر اطمینان کافی به راننده خودرو می‌بخشد. این باطری به گونه‌ای طراحی شده که نسبت به باطری‌های موجود در بازار ۱۵ برابر بیشتر در برابر لرزش مقاومت دارد و این میزان مقاومت باعث می‌شود به هیچ وجه نگران آسیب دیدن باطری نباشید. با این حال دقت کنید که اندازه سینی باتری خود را دقیقاً بررسی کرده و در نظر داشته باشید که این واحد ممکن است کمی کوچکتر از آنچه فکر می‌کنید باشد. این باتری اتومبیل ۱۲ ولت دارای مقاومت داخلی ۰٫۰۰۳ و همچنین ارسال‌های SAE است.

بهترین مارک باطری ماشین خارجی

۳- Mighty Max Battery AGM Solar Battery
در اینجا یک باتری با فناوری AGM و شبکه آلیاژ کلسیم وجود دارد. باتری Mighty Max با ولتاژ اسمی ۱۲ ولتی و ظرفیت معکوس ۳۵ آمپر ساعتی ارائه می‌شود. با چنین مشخصاتی، می‌توانید از این باتری برای بسیاری از برنامه‌ها از جمله قدرت اتومبیل‌های برقی و موتور سیکلت‌ها استفاده کنید. این باتری یک مزیت عالی دارد و آن توانایی استفاده از انرژی خورشیدی برای شارژ مجدد است. این کار بسیار راحت است، همچنین باعث صرفه جویی در وقت و صورتحساب برق می‌شود. متأسفانه مجبور هستید هرگونه سیم کشی مورد نیاز برای این کار و همچنین لوازم جانبی نصب آن را جداگانه خریداری کنید. علاوه بر این، این واحد در برابر لرزش مقاوم است و حتی می‌تواند در دماهای بسیار پایین نیز به خوبی عمل کند. خوب، این باتری برای یخ زدایی در استفاده از هوای سرد در نظر گرفته نشده است، اما تا زمانی که به نیروی زیادی نیاز نداشته باشید نیازهای وسایل نقلیه را برطرف خواهد کرد.

۴- ACDelco AGM Battery
باتری BatteryACDelco مخصوص Toyota Prius است و به همین دلیل آن را در لیست بهترین مارک باطری ماشین خارجی قرار داده‌ایم. باطری ACDelco ACDB24R به فناوری AGM مجهز شده است، بنابراین دیگر لازم نیست نگران نگهداری از آن باشید. آمپراژ باتری ماشین در هوای سرد برابر ۳۲۵، ظرفیت معکوس آن برابر ۷۰ و ۴۵ آمپر در ساعت است. با داشتن ظرفیت بالای باتری می‌توانید سفرهای طولانی داشته باشید. علاوه بر این هنگام استفاده کامل از سیستم‌های الکترونیکی ماشین به هیچ وجه نگران شرایط جوی شدید نخواهید بود. علاوه بر این عمر باتری مفید و ظرفیت ذخیره آن، استفادۀ طولانی مدت و بدون تعمیر این واحد برق را تضمین می‌کند. مورد دیگری که مطمئناً دوست دارید این است که این محصول با گارانتی ۲ ساله ارائه می‌شود. با این کار اطمینان حاصل می‌شود که در صورت بروز هرگونه مشکلی، ACDelco به طور رایگان، تعویض خواهد شد. با این حال، حتماً اندازه‌گیری‌های مناسب را انجام داده و کتابچه راهنمای کاربر را قبل از خرید بررسی کنید.

بهترین مارک باطری ماشین خارجی

۵- Interstate Batteries Deep Cycle Battery
در اینجا ما یک باتری اتومبیل ۱۲ ولت دیگر برای وسایل نقلیه شما در نظر گرفته‌ایم که به نیروی زیادی نیاز ندارد. محصول باتری Interstate با ۳۵ آمپر در ساعت عرضه می‌شود و برای استفاده طولانی مدت ارائه شده است. همچنین، می‌توانید آن را از هر زاویه‌ای نصب کنید زیرا طراحی این باتری به گونه‌ای است که از نشت اسید جلوگیری می‌کند. این محصول از پلاستیک با کیفیت ساخته شده است که می‌تواند در برابر لرزش مقاومت کند و یک ولتاژ پایدار را برای مدت طولانی حفظ کند. از این واحد می‌توانید در وسایل نقلیه مختلف استفاده کنید. نصب آن ممکن است کمی شما را به چالش بکشاند زیرا این محصول با اتصال مهره و پیچ‌های زیادی همراه است.

۶- DieHard AGM Battery GP 35
آخرین محصول موجود در لیست بهترین مارک باطری ماشین خارجی از DieHard آمده است. این باتری برای وسایل نقلیه‌ای همچون کامیون‌ها، RVها و به ویژه برای خودروهای آفرود عالی است. این باتری به دلیل طراحی AGM، می‌تواند ۲۰ برابر بیشتر از باتری‌های دیگر در برابر لرزش مقاومت کند، بدون اینکه به قطعات داخلی آن آسیب برساند. مشخصات محصول DieHard واقعاً چشمگیر است. آمپراژ باتری ماشین در هوای سرد برابر ۶۵۰ و ظرفیت معکوس آن برابر ۱۰۰ است. علاوه بر این، از ۵۰ آمپر در ساعت تغذیه می‌شود که در مقایسه با سایر محصولات چرخه عمر طولانی‌تری را تضمین می‌کند و بدون شک طراحی آن مانع از نشت اسید می‌شود. در صورت نیاز به وسایل جانبی، ممکن است این باتری برای وسیله نقلیه شما کاملاً نامناسب باشد. همچنین ممکن است متوجه شوید که واحد نیرو کمی سریع‌تر از حد انتظار تخلیه شود. از این رو، نگهداری محصول کمی سخت و طاقت فرسا خواهد بود. این واحد همچنین با گارانتی ۳ ساله ارائه می‌شود.

منبع: Best Car Battery

ممکن است شما دوست داشته باشید
1 نظر
  1. […] باتری ماشین یکی از مهم‌ترین قطعات خودرو می‌باشد که در اندازه‌های مختلفی عرضه می‌شود؛ بنابراین قبل از خرید مطمئن شوید که خودروی شما به چه نوع باطری نیاز دارد. ممکن است هنگام خرید باتری ماشین، سوالات زیادی در سر داشته باشد. به همین دلیل تیم ما اطلاعات ضروری را جمع آوری و جمع بندی کرده است. چنین اطلاعاتی به شما کمک می‌کند تا نیازهای خودرو خود را هنگام خرید باتری ماشین درک کنید. برای آشنایی با نکات و جزئیات باتری ماشین به سؤالات زیر مراجعه کنید. پاسخ دادن به آنها قبل از رفتن به خرید به شما کمک می‌کند تا یک انتخاب آگاهانه داشته باشید. […]

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.