بهترین ردیاب GPS خودرو در سال ۲۰۲۲ و راهنمای خرید آن

استفاد و نصب ردیاب جی پی اس (GPS) در خودرو به دلایل زیادی ضروری است؛ اما از بین هزاران مدل مختلف، کدام ردیاب GPS بهترین است و در حین خرید باید به چه نکاتی توجه کنیم؟

به گزارش مسترماشین باز، ردیاب GPS می‌تواند مکان خودروی شما را در هر لحظه نشان دهد؛ در این صورت اگر خودرویتان به سرقت رفت؛ به آسانی می‌توانید آن را پیدا کنید.

در این مقاله لیستی از بهترین ردیاب‌های جی پی اس ارائه شده است که می‌توانید یکی از آن‌ها را برای خودرویتان انتخاب نمایید. در ابتدا به سه گزینه برتر می پردازیم.

۱۰ ردیاب GPS برای خودرو در سال ۲۰۲۲

Optimus 2.0 – ردیاب GPS قابل حمل با باتری

Optimus 2.0 یکی از بهترین ردیاب‌های GPS برای خودرو است، زیرا تمامی جزئیات مربوط به مکان خودرو شما را در اختیارتان قرار می‌دهد.

چیزی که این ردیاب را متمایز می‌کند؛ قاب مغناطیسی آن است. اولاً، لازم نیست آن را مانند سایر ردیاب‌ها به پورت OBD وصل کنید. در ثانی، شما می‌توانید این ردیاب کوچک را در هر جایی از خودروی خود پنهان کنید.

ردیاب نیازی به نصب ندارد و تا ۲ هفته شارژ دارد.

Vyncs 4G LTE

ردیاب جی‌پی‌اس Vyncs یکی از بهترین ردیاب‌های جی‌پی‌اس خودرو بدون اشتراک ماهانه است.

وقتی دستگاه را به پورت OBD-ll خودروی خود وصل کنید شروع به کار می‌کند.

بر خلاف مدل‌های دیگر، حتی زمانی که خودرو خاموش است؛ به‌روزرسانی‌های ساعتی را برای شما ارسال می‌کند.

یکی دیگر از ویژگی‌های شگفت انگیز این ردیاب این است که می‌تواند در بیش از ۲۰۰ کشور جهان بدون نقص کار کند.

این ردیاب دارای اپلیکیشن iOS یا اندروید است.

Tracki 2021 Model Mini Real-Time Gps Tracker

ردیاب Tracki به شما این امکان را می‌دهد از تمام ویژگی‌های برتر بهترین ردیاب‌های GPS با قیمت‌ مناسب لذت ببرید. این دستگاه سبک و جمع و جور و دارای آهنربا است. این ردیاب دارای باتری قابل شارژ تا ۳۰ روز است.

Spytec Gps Gl300 Gps Tracker

اگر به دنبال سریعترین ردیاب GPS هستید؛ Spytec GPS GL300 عالی است.

Bounci Gps Tracker

این ردیاب سریع هر ۱۵ ثانیه جدیدترین به روز رسانی‌ها را به شما ارسال خواهد کرد. این ردیاب اطلاعاتی در مورد باتری، سوخت، باندهای سرعت و موارد دیگر را نیز ارائه می‌دهد.

Motosafety Obd Gps Car Tracker

این ردیاب به شما  این امکان را می‌دهد خودروی خود را پیدا کنید و هر ۶۰ ثانیه یک بار به روز رسانی می‌شود.

چیزی که این مدل را به یکی از بهترین ردیاب‌های GPS خودرو تبدیل می‌کند؛ هشدارهای ایمنی آن است. می‌توانید نوع رانندگی فرزندان یا والدین خود را از طریق اطلاعاتی مانند ترمز شدید، سرعت زیاد، استارت‌های سریع و غیره ردیابی کنید.

Linxup GPS Vehicle Tracker

اگر می‌خواهید فعالیت‌های خودروی خود را ردیابی کنید؛ ردیاب جی‌پی‌اس Linxup بهترین گزینه است. این یک ردیاب OBD است و مانند سایر ردیاب‌ها با هزینه اشتراک ماهانه کار می‌کند.

Carlock – ردیاب نسل دوم Advancereal-Timeme 3G

این ردیاب در بیش از صد کشور کارایی دارد و دارای قابلیت نظارت بر موقعیت مکانی و سلامت خودرو است.

Primetracking Personal Gps Tracker

در این ردیاب GPS PrimeTracking، نیازی به اتصال به برق نیست، به همین دلیل است که می‌توانید دستگاه را تقریباً در هر مکانی قرار دهید. این دستگاه سبک وزن برای ردیابی خودرو و حتی افراد مناسب است.

ردیاب Landairsea 54 Gps

ردیاب GPS LandAirSea 54 یک ردیاب جمع و جور است که می‌توانید آن را در هر مکانی که می‌خواهید قرار دهید. باتری آن تا دو هفته دوام می‌آورد و نیازی به اتصال به پورت ندارد.

LandAirSea 54 با مواد ضد آب ساخته شده و می‌تواند در برابر باران، برف، گرما و غیره مقاومت کند..

راهنمای خرید ردیاب GPS خودرو

ویژگی‌ها

اولین چیزی که باید از آن اطمینان حاصل کنید ویژگی‌های ارائه شده توسط ردیاب است. ویژگی‌هایی شامل ردیابی موقعیت مکانی و جغرافیایی، هشدارهای استارت و توقف، فعالیت مشکوک و غیره است.

خدمات

به غیر از ویژگی‌های اولیه، بسیاری از ردیاب‌ها سرویس‌های دیگری مانند تعمیر اضطراری خودرو، بکسل، سوخت، دکمه SOS و غیره را ارائه می‌دهند.

باتری یا پلاگین

آیا ردیاب با باتری کار می‌کند و یا از طریق پلاگین به خودرو وصل می‌شود. در حالی که ردیاب با باتری کاربردهای بیشتری دارد؛ اما نیاز به شارژ منظم است.

طرح‌های اشتراک

یکی دیگر از جنبه‌های مهم ردیاب GPS در خودروها، اشتراک آن است. در حالی که اکثر دستگاه‌ها ممکن است طرح‌های مقرون‌به‌صرفه ارائه دهند؛ برخی ممکن است دارای طرح‌های گران باشند که حتی از هزینه دستگاه هم بیشتر می شود.

جمع بندی

یک ردیاب جی‌پی‌اس برای خودرو از چند جنبه مفید است. سهولت در پیدا کردن خودروی سرقت رفته تا کنترل افرادی که از خودرو استفاده می‌کنند تنها دو مورد از مزایای آن به حساب می‌آید.

علاوه بر این، این ردیاب‌ها به شما  این امکان را می‌دهند سلامت خودرو یا وسیله نقلیه خود را ردیابی کنید و هشدارهای به موقعی برای شما ارسال می‌کنند.

منبع: mechanicbase

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.