بهترین استارتر از راه دور خودرو و راهنمای خرید آن

با استارتر از راه دور خودرو می‌توانید خودرو را از راه دور روشن کنید؛ مزیت اصلی این ریموت استارتر ها‌ این است که خودرو را قبل از ورود شما گرم می‌کند و یا تهویه را فقط با فشار دادن یک دکمه روشن خواهد کرد.

به گزارش مسترماشین باز، ریموت استارتر ها‌ محبوبیت بسیار زیادی دارند و شما می‌توانید انواع مختلفی از آن‌ها را در بازار مشاهده کنید.

البته خرید یک ریموت استارتر مناسب خودرو، کار سخت و گیج کننده‌ای است. بنابراین تصمیم گرفتیم لیستی از بهترین استارتر از راه دور خودرو را در سال ۲۰۲۲ گردآوری کردیم.

بهترین ریموت استارتر خودرو در سال ۲۰۲۲

بهترین ریموت استارت خودرو: Compustar CS4900-S

این یک استارت از راه دور دو طرفه و ماژول بای پس Blade AL است.

طراحی خوبی دارد و محکم و مقاوم در برابر آب است. بر روی بدنه‌ی آن چهار دکمه نقره‌ای قرار داده شده و فریم اصلی استارت از پلاستیک محکم است.

 Viper 5906V

اگر به دنبال یک استارتر از راه دور هستید که بتواند نیازهای ماجراجویانه و غیرماجراجویانه شما را برآورده کند، این مدل عالی است.

به عنوان مثال، وقتی می‌خواهید خودروی شما گرم بشود؛ بدون اینکه موتور روشن شود؛ می‌توانید از این استارتر کمک بگیرید.

برد کنترل از راه دور آن یک مایل است. این کنترل دارای صفحه نمایش ال سی دی با فناوری‌های جدیدی است.

Crimestopper RS4-G5

شما با این استارتر می‌توانید دو خودرو را به طور همزمان کنترل کنید؛ حتی زمانی که از یک ریموت به تنهایی استفاده می‌کنید.

برد این ریموت استارتر تا ۲۰۰۰ فوت را پوشش می‌دهد. با این ریموت می‌توانید از راه دور درب صندوق عقب خودرو و درهای کشویی را باز کنید.

ریموت استارتر خودرو ارزان قیمت: Avital 4113LX

این استارتر با یک دکمه روی بدنه، قابلیت‌های زیادی را در اختیار شما قرار می‌دهد. به لطف آپشن های بدون کلید روی بدنه، دیگر نیازی نیست نگران فشار دادن تصادفی دکمه‌ها باشید.

Directed Electronics Inc. 4806P Python Remote Car Starter

این استارتر کنترل از راه دور در مقایسه با بقیه گران است، اما کیفیت بالاتری دارد. به لطف برد طولانی یک مایلی، قادر هستید از راه دور بخاری و یا کولر خودرو را روشن کنید.

سیستم پایتون از نظر امنیتی عالی است و همیشه خودرو را تحت حفاظت قرار می‌دهد. آژیر این ریموت دارای شش نوع آلارم است که نشان می‌دهد چه اتفاقی برای خودرو می‌افتاده است.

Python 5706P LC3 SST

اگر به دنبال یک ریموت استارتر انقلابی و جدید هستید؛ این مدل را امتحان کنید. این ریموت دارای ویژگی‌های شگفت انگیز است که امنیت خودروی شما را نیز تضمین می‌کند. برد آن یک مایل است.

هنگام خرید ریموت استارتر به چه نکاتی توجه کنیم؟

فاکتورهای زیادی وجود دارد که باید به آن‌ها دقت کنید.

محدوده و برد

بهتر است مدلی را انتخاب کنید که بردی مناسب با شرایط شما داشته باشد. به طور مثال اگر خودرو در پارگینگ شرکت است؛ شما باید بتوانید به راحتی از دفتر کار آن را کنترل کنید.

ایمنی

هنگام خرید، بررسی کنید که آیا استارتر دارای کلید قطع کننده است یا خیر. این قابلیت به شما این امکان را می‌دهد تا زمانی که می‌خواهید خودرو را تعمیر کنید یا برای سرویس ببرید؛ آن را تنظیم کنید.

فناوری ارتباط

همه مدل‌های استارتر از راه دور از یک پیجر استفاده می‌کنند و ارتباطات آن‌ها ممکن است دو طرفه یا یک طرفه باشد.

مثلاً وقتی سیستمی با ارتباطات دو طرفه انتخاب می‌کنید؛ نسبت به سیستم پیجر یک‌طرفه گران‌تر است.

علاوه بر این برخی مدل‌ها از نظر مکانیزم کار پیچیده هستند؛ و ویژگی‌های فراتری از استارت زدن و خاموش کردن وسیله نقلیه ارائه دهند.

سنسورهای موتور

بسیاری از این ریموت کنترلر دارای نوعی سنسور موتور هستند که به سیستم کمک می‌کند تا متوجه شود خودرو در حال کار است ؛ تا دوباره آن را روشن نکند. بدون این سنسور، دستگاه ممکن است سعی کند موتور خودرویی که روشن است را دوباره روشن کند و در نهایت باعث آسیب به موتور می‌شود.

راحتی

عملکردهای زیادی وجود دارد که ریموت ها می‌توانند انجام دهند که رایج‌ترین آنها باز کردن قفل درب است. با این حال، موارد دیگری مانند کنترل دما، باز کردن صندوق عقب و روشن یا خاموش کردن چراغ‌ها نیز در دسترس هستند.

بسیاری از مدل‌ها به شما این امکان را می‌دهند که در صورت تمایل بعداً این ویژگی‌ها را اضافه کنید.

هزینه نصب

جالب اینجاست که گران‌ترین بخش خرید یک ریموت، هزینه نصب آن است. به عنوان مثال، هنگامی که برندهای درجه یک را خریداری می‌کنید؛ هزینه نصب از هزینه خود کنترلر بیشتر می‌شود.

بنابراین در نظر گرفتن هزینه نصب مهم است.

قابلیت برنامه نویسی

اگر همیشه در ساعات خاصی از روز خانه را ترک می‌کنید؛ داشتن یک ریموت استارتر با قابلیت برنامه ریزی بسیار مفید است.

همچنین اگر در مکانی با تغییرات شدید آب و هوایی و دما زندگی می‌کنید؛ این ویژگی می‌تواند مفید باشد.

منبع: mechanicbase

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.