لوازم جانبی خودرو برای کودک

یکی از دغدغه‌های زوج‌های جوانی که به تازگی بچه‌دار شدند این است که آیا می‌توانند مثل گذشته به مسافرت‌های هیجان انگیز خود ادامه دهند یا خیر، به طور کلی والدینی که اخیرا صاحب فرزند شده‌اند از مسافرت با نوزاد خود هراس دارند زیراجسم کوچک و ضعیف کودک نیاز به مراقبت‌های بیشتری مخصوصا هنگام رانندگی دارد. متاسفانه خطراتی مانند تصادف و ترمزهای ناگهانی باعث آسیب کودک می‌شود و والدین باید همواره موارد امنیتی را درمورد کودک خود رعایت کنند.‌ اگر قصد دارید نوزاد تازه متولد شده خود را به خانه برسانید، این لوازم جانبی خودرو را به خاطر داشته باشید.

لوازم جانبی خودرو

صندلی اتومبیل کودک

مطمئنا اولین چیزی که هنگام خرید لوازم جانبی خودرو به دنبال آن هستید، صندلی ماشین کودک است، اما صندلی ماشین یک لوازم جانبی نیست بلکه یک ضرورت است. با این حال باید بدانید که صندلی ماشین مکمل خوبی برای محافظت از کودک است. صندلی اتومبیل مخصوص کودکان این امکان را فراهم می‌آورد که در موقع ترمز شدید احتمال صدمه دیدن کودکان به حداقل برسد. نتایج مطالعه نشان می‌دهد كه این صندلی‌ها خطر آسیب‌های وخیم را ۷۸ درصد و خطر آسیب‌های جزئی را ۷۵ درصد کاهش می‌دهند. این صندلی‌ها به روکش‌ها و محافظ‌هایی مجهز هستند که به جلوگیری از لکه‌ها و تصادفاتی که ممکن است به صندلی‌ها آسیب برساند کمک می‌کند.

آینه صندلی ماشین کودک

کرکره

این نکته بسیار مهم است که فرزندان خود را خنک و آرام نگه دارید و هنگامی که گرما از پنجره خودرو به داخل می‌تابد، از تابش مستقیم نور خورشید بر کودک خودداری کنید. نوزادان شما نسبت به محیط و محیط اطراف خود بسیار حساس هستند، آنها می‌توانند بسیار آسان‌تر از بزرگسالان در معرض آفتاب سوختگی قرار بگیرند به همین دلیل باید اطمینان حاصل کنید که دمای آنها تنظیم شده و در سطح متوسط ​​نگهداری می‌شوند. قرار گرفتن طولانی مدت کودک در معرض آفتاب یا نور خورشید همچنین می‌تواند به چشم نوزادان و کودکان آسیب برساند زیرا در سنین کودکی، افراد نسبت به نور حساس‌تر هستند. مجهز بودن وسایل نقلیه به پرده‌های کرکره‌ای باعث آسایش فرزندان شما در مسیرهای طولانی و کوتاه می‌شود. پارچه انتخاب شده در این کرکره‌ها به گونه‌ای است که در برابر نور خورشید بسیار مقاوم بوده و اجازه نمی‌دهد حتی کمترین نور مضری به درون اتاق خودرو نفوذ کند. این محصول به راحتی قابل جمع شدن است و می‌توانید آن را در کاور مخصوص جهت جای گیری کمتر در کیف صندلی عقب خودرو نگهداری کنید.

آینه صندلی ماشین کودک

به عنوان والدین باید ​​ایمنی کودک اولویت اول شما باشد و هیچ مکانی مهمتر از خانه و ماشین نیست. در بعضی از مواقع ممکن است همیشه هر دو والدین در وسیله نقلیه حضور داشته باشند و یک نفر از آن‌ها نیازهای فرزند را برطرف کند در حالی که دیگری رانندگی می‌کند اما گاهی اوقات مجبور هستید این مسئولیت را به تنهایی انجام دهید. بنابراین هنگامی که کودک شروع به گریه کردن می‌کند شما وسوسه می‌شوید که سر خود را به اطراف بچرخانید و ببینید که چه اتفاقی می‌افتد. این وضعیت رانندگی می‌تواند برای امنیت شما و فرزندتان مضر باشد در این وضعیت آینه صندلی ماشین کودک بسیار مناسب است زیرا به شما امکان می‌دهد چشم خود را به جاده نگاه دارید و در عین حال ببینید که کودکتان چرا گریه می‌کند. آینه پشت صندلی، به برقراری ارتباط میان شما و کودکتان، و نظارت کامل شما بر روی احساسات و حرکات کودک کمک می‌کند. طراحی و ساخت این آینه بشدت متمرکز بر اصول ایمنی است.

صندلی اتومبیل کودک

سطل آشغال کوچک

هنگام مسافرت و به خصوص وقتی بچه‌ها داخل خودرو هستند باید ماشین را تمیز نگه دارید، این کار نه تنها برای امنیت شما بلکه برای سلامتی کودکان نیز مهم است. داشتن سطل زباله‌های کوچک و جمع و جور به شما کمک می‌کند تا سطح تمیزی خودرو را حفظ کنید.

نگه‌دارنده IPad یا تلفن همراه

در عصر جدید چند رسانه‌ای شما نسبت به نسل‌های قبلی باهوش‌تر هستید، شما می‌فهمید که مزایا و سطح فن آوری باعث ارائه چه چیزهایی می‌شود. حتی ممکن است در سنین کودکی فرزندانتان را با تکنولوژی تطبیق دهید، این بدان معنی نیست که حتماً تبلت یا تلفن خاصی را برای کودک خود تهیه ‌کنید اما اگر از قبل این ابزارهای فنی را در اختیار دارید و قصد دارید از این‌ها به عنوان ابزاری برای سرگرمی کودکان استفاده کنید باید برای نگه داشتن آن ابزاری را در نظر بگیرید. این لوازم جانبی به شما امکان می‌دهند تا  آن‌ها را از آسیب در امان نگهدارید.

این لوازم جانبی خودرو و همچنین لوازم جانبی دیگر برای این ساخته شده‌اند تا آن‌ها را به کار گیرید و از مرحله جدید زندگی خود بهره ببرید.

منبع: car accessories for new parents

ممکن است شما دوست داشته باشید
2 نظرات
  1. […] دهید. در حقیقت، کاو‌رهای شیشه‌ای قابل جمع شدن یکی از لوازم جانبی جالب خودرو است که می‌توانید خریداری کنید. اما مراقب باشید زیرا […]

  2. […] دهید. در حقیقت، کاو‌رهای شیشه‌ای قابل جمع شدن یکی از لوازم جانبی جالب خودرو هستند که می‌توانید خریداری کنید. اما مراقب باشید زیرا […]

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.