کفشی الهام گرفته از مدل رویایی BMW CSL

شرکت BMW از ابتدای شروع فعالیت خود مدلهای جذاب زیادی را به دنیای خودرو ارائه داد,  بدون شک یکی از آنها مدل Shaknose CSL بود که آنرا در بخش Motorsport تولید کرد.

به گزارش مسترماشین باز ,این خودرو در ابتدای سال ۱۹۷۰ میلادی تولید شد که به پیشرانه ۳لیتری, ۶سیلندر خطی و دو عدد کاربراتور مجهز بود. این خودروی رویایی در نمایشگاه خودروی ژنو در سال ۱۹۷۱ میلادی رو نمایی شد. از ویژگیهای مهم این خودرو, وزن سبک ۱۲۳۰ کیلوگرمی آن بود که به علت استفاده از آلومنیوم در بدنه آن نسبت به مدل استاندارد CS حدود ۲۲۰ کیلوگرم کاهش وزن داشت.خصیصه قابل توجه دیگر این خودرو سیستم تعلیق فوق العاده آن , با استفاده از فنرهای گازی بود که ارتفاع این فنرها را نسبت به مدل استاندارد آن حدود ۲سانتی متر کاهش داده بودند. به یقین این خودرو سمبل مسابقات در بهترین و کارآمدترین مدل BMW بود.

الهام گرفتن از این خودرو برای ساخت کفش ورزشی

چه الهامی بهتر از این خودروی رویایی برای ساخت یک کفش ورزشی با نام BMW M MOTORSPORT MACO SL REBON توسط کمپانی آلمانی PUMA با قدمتی ۷۴ ساله که بهترین تخصص در ساخت کفش, با DNA موتور اسپرت را دارد.

نکات قابل توجه در طراحی این کفش

به جرات میتوان گفت این یک کفش ورزشی است که از هر نظر متمایز است, از نظر گرافیک سه رنگ

BMW M MOTOR SPORT گرفته تا ورودی های هوا در قسمت میانی, جانبی برای تنفس بهتر پا و پاشنه پهن آن از جنس TPU که جاذب شوک با عناصر هولوگرافیک است.

در طراحی این کفش برای جلب توجه بیشتر,از عناصر انعکاسی نور به عنوان چراغ جلو استفاده شده و حتی در جعبه این کفش یک برچسب BMW CSL برای شما در نظر گرفته شده که میتوانید آنرا هر کجایی که دوست دارید نصب کنید.

به یقین میتوان  این کفش را به عنوان یکی از زیباترین مدلهای برند  PUMA چه برای طرفداران BMW و چه برای افرادی که در جستجوی کفش ورزشی خاص و حرفه ای  هستند پیشنهاد داد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.