بهترین هدیه برای علاقه‌مندان به اتومبیل در سال ۲۰۲۰

هدیه دادن و هدیه گرفتن یکی از لذت بخش‌ترین کارهای دنیاست که می‌تواند در تمام مناسبت‌ها و تمام سنین برای فرد اتفاق بیفتد. در واقع شما با هدیه‌هایی که انتخاب می‌کنید به دوستان و نزدیکان خود اهمیت می‌دهید، پس بهتر است هدیه مناسبی بر اساس سلیقه آنها انتخاب کنید. اگر نزدیکان و دوستانتان به خودرو علاقه‌مند هستند، ممکن است فکر کنید انتخاب هدیه برای علاقه‌مندان به خودرو کمی مشکل باشد اما نگران نباشید! ما جالب‌ترین، مفیدترین، کاربردی‌ترین و بهترین هدیه برای علاقه‌مندان به اتومبیل را برای شما انتخاب کرده‌ایم. در اینجا هدایای بسیاری وجود دارد؛ از جمله کیت تعمیر و نگهداری عملی DIY برای آن دسته از افردای که می‌خواهند ماشین خود را براق و تمیز نشان دهند تا لوازم جانبی گران قیمت و باکیفیت برای افرادی که به دنبال خودروی لوکس هستند.

بهترین هدیه برای علاقه‌مندان به اتومبیل

ابزار اسکنر بلوتوتی حرفه‌ای OBD2
اصطلاح “OBD II” که مخفف “تشخیص داخلی” است در وسایل نقلیه مدرن یافت می‌شود و دسترسی به داده‌ها از واحد کنترل موتور (ECU) را فراهم می‌کند. در واقع OBD مخفف عبارت On Board Diagnostic System است که به تجهیزات الکترونیکی مبتنی بر کامپیوتر به منظور عیب‌یابی، کنترل آلایندگی و احتراق از طریق نظارت بر عملکرد اجزای اصلی موتور گفته می‌شود. شما می‌توانید تجهیزات تشخیصی را به درگاه ODB II وصل کنید تا بدانید ماشین شما چگونه کار می‌کند. عیب‌یاب و دیباگر خودرو elm 327 obdii bluetooth به شما امکان می‌دهد تمام اطلاعات حساس موتور را از ecu به گوشی هوشمند يا تبلت منتقل كرده و مورد برسی قرار داده و عیوب آن را رفع نمایید. این دیاگ از طریق bluetooth به گوشی متصل و با استفاده از درگاه استاندارد obdii و ساپورت کلیۀ پروتکل‌های is0 9141,kwp200,sae j1850,can bus به کلیه خودرها متصل می‌شود. انواع مختلفی از ابزارهای تشخیصی در بازار وجود دارد. این OBD II توسط FIXD یک هدیه فوق العاده و مقرون به صرفه برای علاقه‌مندان به اتومبیل است و با قیمت ارزنده‌ای بین ۴۰ تا ۵۰ دلار ارائه می‌شود. چه اینکه صاحب خودرو چیزهای زیادی راجع به اتومبیل بداند یا به دنیای پیچیده اتومبیل‌ها آگاهی نداشته باشد، این لوازم جانبی برای او بسیار مفید خواهد بود. به سادگی سنسور FIXD را از طریق بلوتوث به برنامه FIXD وصل کنید و به راحتی سلامت کلی وسیله نقلیه مورد علاقه خود را از طریق تلفن هوشمند خود پیگیری کنید.

شارژر اتومبیل بی‌سیم
شارژر اتومبیل ایده‌ای ساده، کاربردی و بهترین هدیه برای علاقه‌مندان به اتومبیل است، اما می‌توانید با یک قدم بیشتر مطمئن شوید که این خرید مورد علاقه هر صاحب خودرویی خواهد بود. اکثر تلفن‌های رده بالا این روزها قابلیت شارژ بی‌سیم را دارند، اما میتوان از یک شارژر بی‌سیم در صندلی عقب استفاده کرد. تنوع گسترده‌ای برای انتخاب شارژر بی‌سیم وجود دارد. از ۲۰ تا ۴۰ دلار شما می‌توانید با استفاده از استاندارد صنعت Qi یک شارژر با دوام و محکم برای گوشی‌های هوشمند آیفون یا اندرویدی خود دریافت کنید. یکی از شارژرهای اتومبیل بی‌سیم که بررسی‌های خوبی در آمازون دارد توسط CHOETECH است. لوازم جانبی CHOETECH به عنوان یک تلفن هوشمند عالی به صورت افقی و عمودی ارائه می‌شود.

ابزار اسکنر بلوتوتی حرفه‌ای

جاروبرقی خودرو
این هدیه شاید جالب‌ترین هدیه نباشد اما یک جاروبرقی بادوام، قدرتمند و در عین حال فشرده هدایای مناسبی برای دوستداران اتومبیل است که دوست دارند فضای داخلی خودروی خود را تمیز نگه دارند. نظافت داخل اتومبیل برای اغلب افراد موضوع بسیار حائز اهمیتی است، به گونه‌ای که وقت زیادی را صرف تمیز کردن خودرو می‌کنند. اگر قصد خرید جاروبرقی برای خودرو دارید، جارویی را انتخاب کنید که سیم بلندی داشته باشد تا بدون دردسر به تمام قسمت‌های ماشین دسترسی داشته باشید. جاروبرقی‌های اتومبیل جمع و جور و سبک هستند و می‌توانند هدیه‌ای عالی برای علاقه‌مندان به اتومبیل باشند.

گیرنده اتومبیل DVD / CD / Am / FM
این گیرنده هدیه فوق العاده عالی با تکنولوژی بالا است. با قیمتی در حدود ۱۴۰ تا ۱۸۰ دلار، می‌توانید گیرنده چند منظوره‌ای در داخل خودرو داشته باشید. این گیرنده مانند یک تلفن هوشمند، بلوتوث و پخش کننده صوتی / تصویری کاملا قابل تنظیم است و آن را علاوه بر سرگرمی تبدیل به گزینه‌ای بسیار جذاب برای هر ماشینی می‌کند. طیف گسترده‌ای از ویژگی‌های آن شامل بلوتوث، پخش کننده رسانه، کنترل صدا، کنترل پاندورا و Spotify ،AppRadio One ،Android Music و موارد دیگر می‌باشد. این وسیله برای هرکسی مخصوصاً خانواده‌های پرجمعیت هدیه مناسبی خواهد بود.

جاروبرقی خودرو

بلندگو خودرو
بلندگوهای خودرو هدیه‌ای هستند که هرکسی از آن استقبال می‌کند، از طرفی از نظر قیمت طیف وسیعی از قیمت‌ها را ارائه می‌دهد. از ۳۰ دلار تا ۲۰۰ دلار می‌توانید بلندگویی جمع و جور، براق و جذاب انتخاب کنید و یا چیزی بزرگتر از بلندگوهای JBL GTO609C Premium شش و نیم اینچی را انتخاب کنید. این بلندگو JBL 89 دلار قیمت دارد و صداهای با کیفیتی را ارائه می‌دهد، دقیقاً همان چیزی است که شما از JBL انتظار دارید.

کیت مراقبت کامل اتومبیل
باز هم این مورد یک هدیه فوق العاده مفید و کاربردی است و برای کسانی مناسب است که به تعمیر و نگهداری مکرر خودرو اهمیت می‌دهند. این کیت به طور معمول حدود ۴۰ تا ۷۰ دلار قیمت دارد و هدیه‌ای مناسب برای صاحبان خودرو است که به تمیز نگه داشتن ماشین خود وسواس دارند.

سازمان دهنده صندوق عقب اتومبیل
یکی دیگر از بهترین هدایا برای علاقه‌مندان به خودرو سازمان دهنده صندوق عقب خودرو است. این وسیله با قیمت‌های مختلف از ۲۰ دلار تا اندکی بیش از ۳۰ دلار، هدیه‌ای مقرون به صرفه برای دارندگان اتومبیل است که دوست دارند اتومبیل خود را ساماندهی کنند و به خصوص برای خانواده‌های پرجمعیت مناسب است. این سازمان دهنده‌ها معمولاً قابل جمع شدن هستند و جیب‌های زیادی به علاوه پانل‌های درج برای تقسیم فضا دارند. این‌ها برای خرید مواد غذایی، مسافرت‌های جاده‌ای، پیک نیک و یا موارد دیگر بسیار مفید هستند و وسایل را به صورت محکم نگه می‌دارند. به راحتی می‌توانید یک سازمان دهنده محکم و در عین حال سبک وزن پیدا کنید و وسایل خودرو را سازمان دهی کنید.

منبع: Coolest Gifts For Car Enthusiasts in 2020

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.