معرفی بهترین جامپ استارت خودرو در سال ۲۰۱۹

جامپ استارت (Jump Start) یا بوست (Boost) به زمانی گفته می‌شود که انرژی الکتریسیته از یک منبع به باتری خودرو منتقل می‌شود. جامپ استارت می‌تواند از طریق یک پاور بانک مخصوص اتومبیل صورت بگیرد یا حتی از یک خودرو دیگر صورت بگیرد. در این مطلب قصد داریم شما را با بهترین جامپ استارت خودرو سال ۲۰۱۹ آشنا کنیم.

۱- بهترین کلی: DBPOWER 600A
DBPOWER یک جامپ استارت پرفروش است زیرا اندازه آن بسیار مناسب است. این محصول در ابعاد ۳٫۹۴*۹٫۵۳*۴٫۹۲ اینچ ارائه می‌شود و بسیار کوچکتر از سایر کیت‌های جامپ استارت است، در واقع این جامپ استارت خودرو به راحتی در جعبه اتومبیل جا می‌شود. این محصول برای موتورهای دیزلی ۵٫۲ لیتری یا ۶٫۵ لیتری بنزینی ساخته شده است و قادر است با یک بار شارژ تا ۲۰ بار شروع به استارت جامپ کند. همچنین به یک درگاه شارژ هوشمند با ظرفیت ۱۸۰۰۰ میلی آمپر ساعتی، یک واحد آداپتور و یک صفحه نمایش LCD با قطب نمای دیجیتال مجهز است که قدرت باقی مانده آن را نشان می‌دهد. می‌توانید از درگاه هوشمند USB آن برای شارژ سایر دستگاه‌های خود (لپ تاپ، تلفن همراه، تبلت و سایر وسایل) استفاده کنید. گیره‌های کابل آن برای افراد تازه وارد نیز مناسب است و از مضرات اصلی عملکرد محصول مانند شارژ بیش از حد و اتصال کوتاه جلوگیری می‌کند. همچنین با ضمانت سه ساله همراه است. برخی از کاربران انتقاد دارند که دستورالعمل‌های آن به اندازه کافی دقیق نیستند.

۲- بهترین ویژگی‌ها: NOCO Genius Boost Pro
NOCO Genius Boost Pro GB150 یک جامپ استارت لیتیومی است که انرژی ۴،۰۰۰ آمپر را ارائه می‌دهد و قادر است با یکبار شارژ تا ۸۰ بار استارت جامپ کند. برند شارژر باتری ماشین NOCO با فناوری ایمن و پیشرفته همراه است و این محصول از این قاعده مستثنی نیست. با وزن ۷٫۵ پوند این محصول بسیار سنگین است اما با دلیل خوبی قابل اعتماد است. این محصول در هر ثانیه ۲۲۵۰۰ ژول انرژی تولید می‌کند که برای شروع مجدد اتومبیل‌های ۱۰ لیتری گازوئیلی و دیزل، کامیون‌ها، قایق‌ها، وسایل نقلیه تجاری و سایر تجهیزات سنگین ولتاژ مناسبی را فراهم می‌کند. همچنین از پورت برق ۱۲ ولت و درگاه USB 2.1A برخوردار است که می‌تواند برای تلفن‌های هوشمند، تبلت‌ها و موارد دیگر استفاده شود. این دستگاه از ولت متر دیجیتال یکپارچه برخوردار است، بنابراین می‌توانید ولتاژ موتور وسیله نقلیه خود را بررسی کرده و تنظیمات آن را انجام دهید. به علاوه اگر خودرو در تاریکی خراب شود، این دستگاه به چراغ قوه LED 10X نیز مجهز شده است.

بهترین جامپ استارت

۳- دومین برنده از نظر ویژگی: GOOLOO Upgraded
این قطعه کم حجم می‌تواند تقریباً هر خودرو، وانت، SUV ،ATV یا قایق را احیا کند. همچنین به عنوان یک پاوربانک برای شارژ دستگاه‌های تلفن همراه با پور‌ت‌های USB Type-C و USB 3.0 هم قابل استفاده است. شاید فکر کنید که این محصول با توجه به کوچک بودن آن به جز در موارد ضروری سایر ویژگی‌ها را نمی‌تواند به خوبی در خود جای دهد اما اینگونه نیست. علاوه بر این، GOOLOO دارای یک چراغ چشمک زن LED فوق العاده نورانی با ۳ حالت روشنایی است که در زمان تاریکی می‌تواند به شما کمک کند. جامپ استارت GOOLOO همچنین از نقطه نظر ایمنی با محافظت یکپارچه در برابر مدارهای اتصال کوتاه، اضافه بار و ولتاژ، عملکرد بسیار چشمگیری دارد. جامپ استارت GOOLOO دارای هشت حالت مختلف محافظت است تا اطمینان حاصل شود که می‌توانید بدون شارژ شدن بیش از اندازه آن یا باتری ماشین خود از این واحد استفاده کنید.

۴- بهترین پاور بانک: Beatit 800A
Beatit 800A Power Bank یک موتور بنزینی ۶L یا یک موتور دیزل ۵L را به بالاترین میزان خود در ۸۰۰ آمپر می‌رساند. باتری ۱۸۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی از طریق دو درگاه USB قابل جابجایی است که Beatit می‌گوید آیفون‌ها، تبلت‌ها و سایر موارد را با سرعت سریع ۲٫۱A شارژ می‌کند که بسیار سریع‌تر از مدل‌های دیگر است. گیره‌های گنجانده شده در این محصول راحتی و امنیت بیش از حد را فراهم می‌کند که از صدمه زدن به باتری جلوگیری می‌کند. همچنین به چراغ‌های LED مجهز است که نشان می‌دهد چه مقدار از قدرت آن باقی مانده است. از طرفی یک چراغ قوه اضطراری و یک عدد دستکش نیز در این محصول تعبیه شده است. با این حال، برخی از بررسی کنندگان معتقدند که دستورالعمل‌های آن می‌توانست واضح‌تر باشد، از طرفی کابل‌های موجود در آن بسیار کوتاه است.

بهترین جامپ استارت

۵- دومین برنده از نظر پاوربانک: Tacklife
هنگامی که با یک باتری ماشین از کار افتاده یا سایر موارد اضطراری روبرو می‌شوید به یک جامپ استارت یا یک پاوربانک نیاز دارید که بتوانید به آن اعتماد کنید. Tacklife T8 می‌تواند ماشین، وانت، SUV یا کامیون دیزلی را با یکبار شارژ تا ۳۰ بار جامپ استارت کند. همچنین دارای سوئیچ دستی “خاموش” است که به شما کمک می‌کند تا شارژ خود را در حداکثر ۱۲ ماه حفظ کنید، بنابراین در صورت نیاز همیشه انرژی دارید. پورت USB دوگانه‌ای برای شارژ دستگاه‌های تلفن همراه و یک آداپتور ۱۲ ولت به لوازم جانبی برق مانند کمپرسور هوا بدون قرار دادن فشار بر روی باتری ماشین وجود دارد. صفحه LCD به راحتی قابل خواندن است و سطح باتری و ولتاژ جریان را نشان می‌دهد. در صورت اتصال نادرست، این واحد با صدای بلند و چراغ‌های چشمک زن به شما هشدار خواهد داد تا باتری ماشین خود را خراب نکنید. در ضمن می‌توانید از چراغ داخلی به عنوان یک چراغ قوه یا سیگنال اضطراری کنار جاده استفاده کنید. این واحد با ضمانت دو ساله ارائه می‌شود.

۶- جمع و جورترین: Scosche Portable
با توجه به اینکه این محصول بسیار کوچک است اما می‌تواند یک اتومبیل را با باتری لیتیوم یونی ۵،۴۰۰ میلی آمپر جامپ کند. این محصول قابلیت جامپ حداکثر ۳۰۰ آمپر را دارد، بنابراین برای باتری‌های فوق العاده مرده، ممکن است موثر عمل نکند یا مانند برخی از گزینه‌های دیگر لیست قدرت نداشته باشد. همچنین دارای یک چراغ قوه داخلی فوق العاده روشن است که در مواقع اضطراری می‌تواند به شما کمک کند. پورت USB می‌تواند در شارژ دستگاه‌های کوچکتر به شما کمک کند و دکمه تقویت کننده در حین جامپ کمی انرژی اضافی نیز ارسال می‌کند. کابل‌های آن از مکانیسم‌های ایمنی ساخته شده‌اند و از مضرات اصلی عملکرد محصول مانند شارژ بیش از حد و اتصال کوتاه جلوگیری می‌کند. شما همچنین از طریق پلاگین دیواری در منزل یا درگاه شارژ سیگار اتومبیل می‌توانید این باتری را شارژ کنید.

بهترین جامپ استارت

۷- بهترین طراحی: Jump-N-Carry JNC660 1700
Jump-N-Carry JNC660 بهترین طراحی جامپ استارت در بازار را دارد و گیره‌های آن از استحکام صنعتی بالایی برخوردار است. همچنین مجهز به باتری PROFORMER قابل تعویض است که به طور خاص برای انجام یک برنامه جامپ طراحی شده است. در قسمت جلوی آن چراغ‌هایی برای شارژ مجدد اتوماتیک داخلی خود وجود دارد، بنابراین می‌دانید چه موقع شارژ آن کم می شود. این واحد همچنین دارای اندازه‌گیری ولت متر است که وضعیت باتری را بررسی می‌کند. گذشته از جامپ، شامل یک ولتاژ ۱۲ ولت با پیشگیری خودکار از مدار است که می‌تواند انرژی لازم را به تعدادی از لوازم جانبی برساند. اگرچه این محصول یکی از سنگین‌ترین جامپ استارت‌های قابل حمل این لیست است و وزن آن ۱۸ پوند است اما با ضمانت نامه ۳۰ روزه همراه است.

۸- بهترین برای خودروهای بزرگتر: STANLEY J5C09 1000
STANLEY J5C09 یکی از بهترین جامپ استارت‌های ماشین است که ۱۸ پوند وزن دارد و اندازه آن ۱۱٫۲*۸*۱۳٫۵ اینچ است. با این حال اگر شما با یک اتومبیل بزرگ یا سنگین رانندگی می‌کنید این جامپ استارت قابل حمل برای شما است. با این دستگاه می‌توانید تلفن همراه خود را شارژ کنید. اگر در تاریکی دچار مشکل شدید، این جامپ استارت شامل یک چراغ چرخان LED فوق العاده روشن ۲۷۰ درجه است بنابراین می‌توانید در موارد ضروری آن را روشن کنید. از این گذشته، اگر اتصال نادرستی با ماشین داشته باشد، J5C09 دارای زنگ قطبیت معکوس است تا به شما هشدار دهد.

منبع: best portable jump starters

ممکن است شما دوست داشته باشید
2 نظرات
  1. […] جامپ استارتر یا کمک باتری دائمی خودرو دستگاهی کاملا الکترونیکی و […]

  2. پیمان پورسخی می گوید

    با سلام و وقت بخیر ، قیمت جامپ استارت genius ?
    ممنون

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.