بهترین وسایل جانبی خودرو در سال ۲۰۱۹

لوازم جانبی خودرو یکی از مواردی است که بسیاری از افراد به آن علاقه دارند و سعی می‌کنند بهترین لوازم جانبی را برای خودروی خود خریداری کنند. این وسایل جانبی کمک می‌کنند سرنشینان خودرو در هنگام مسافرت و حتی در رفت‌وآمدهای کوتاه، امکانات رفاهی لازم را داشته باشند. اگر به دنبال بهترین وسایل جانبی خودرو در سال ۲۰۱۹ هستید با ما همراه باشید:

بهترین ردیاب GPS: ردیاب GPS Vyncs 3G
امروزه تعداد زیادی ردیاب هوشمند اتومبیل GPS در بازار موجود است که هر کدام قابلیت‌های متفاوتی دارند. اما بسیاری از این ردیاب‌ها به گونه‌ای طراحی شده‌اند که برای استفاده از دستگاه باید ماهانه مبلغی را پرداخت کنید که گاهی اوقات تا ۲۵ دلار در ماه هم می‌شود. این برای بسیاری از مشتریان سخت است اما ردیاب GPS Vyncs 3G یک قدم بالاتر از بقیه است، زیرا بابت استفاده از آن ماهانه مبلغی پرداخت نمی‌کنید. در عوض، شما یکبار برای دستگاه پول پرداخت می‌کنید و سپس یک سال خدمات رایگان دریافت می‌کنید. پس از آن باید ۶۹٫۹۹ دلار در سال پرداخت کنید که نسبت به رقبای دیگر آن ارزان‌تر است. با پرداخت قیمت پایه، ردیاب Vyncs لوکیشن خود را هر سه دقیقه به روز می‌کند، اما اگر می‌خواهید هر ۶۰ ثانیه، ۳۰ ثانیه یا ۱۵ ثانیه به روز شود می‌توانید هزینه بیشتری بپردازید. این اتصال بی‌سیم ۳G پایدار در هر ۵۰ ایالت متحده، جزایر ویرجین، پورتوریکو و کانادا ارائه می‌شود و سپس اطلاعات را از طریق یک پورتال وب یا برنامه‌های Vyncs iOS یا Android به صاحبان خودرو ارائه می‌دهد. اطلاعاتی که جمع آوری می‌کند شامل موقعیت، تشخیص وسیله نقلیه از قبیل بررسی موتور، صرفه‌جویی در سوخت، سطح سوخت، امتیازدهی رانندگی و موارد دیگر است.

بهترین شارژر اتومبیل: شارژر اتومبیل Roav VIVA Alexa-Enabled
Roav VIVA چیزی بیشتر از یک شارژر است، این دستگاه یک لوازم جانبی هوشمند است که سطح کنترل کاملاً جدید را برای سرگرمی و تجربه ناوبری درون اتومبیل به ارمغان می‌آورد. این دستگاه با قابلیت الکسا به پریز کنسول وصل می‌شود، از طریق بلوتوث به تلفن شما متصل می‌شود و فوراً به شما امکان می‌دهد مسیرها را دریافت کنید، تماس تلفنی داشته باشید، موسیقی پخش کنید و موارد دیگر را فقط با استفاده از صدای خود انجام دهید. نگران نباشید شما می‌توانید از او بخواهید تا به مقصد خود بروید یا ترانه‌ای را برای شما پخش کند و الکسا بدون اینکه مجبور شوید چشمانتان را از جاده بگیرید پاسخ خواهد داد. اگر ماشین شما به گونه‌ای است که سر و صدای جاده در آن شنیده می‌شود، نگران نباشید فن آوری داخلی Acoustic Echo Cancellation Viva قادر است صدای شما را از پس زمینه جدا کند و به طور دقیق آنچه را که می‌گویید اجرا کند. در مواقعی که نمی‌خواهید الکسا به صدای شما گوش دهد کافی است دکمه بیصدا کردن بالای شارژر را فشار دهید تا میکروفون را خاموش کنید. مهارت‌های الکسا و کنترل صدا به تنهایی باعث می‌شود Viva یک خرید ارزشمند باشد. اما این وسیله یک شارژر نیز هست و یک نمونه خوب است. پورت‌های USB با استفاده از فناوری PowerIQ ثبت شده در Anker ایجاد می‌شوند و دستگاه‌های شما را با سرعت رعد و برق شارژ می‌کنند. طراحی دو پورت به این معنی است که شما و مسافر شما می‌توانید همزمان وصل شوید.

بهترین وسایل جانبی خودرو

بهترین پایه تلفن هوشمند: iOttie Easy One Touch 3
سالهاست که پایه تلفن‌های هوشمند وجود دارند و سبک‌های غافلگیر کننده‌ای را تجربه می‌کنند. اما با بزرگتر شدن تلفن‌های هوشمند در چند سال گذشته، همه پایه‌ها مناسب نیستند و نمی‌توانند به شما کمک کنند. با این حال iOttie Easy One Touch 3 تقریباً با هر تلفن هوشمند (حداکثر عرض ۳٫۵ اینچ) کار می‌کند، از جمله مدل‌های جدیدتر مانند آیفون X ،۸ و ۸ پلاس، سامسونگ Galaxy S9 و S9 Plus. پایه iOttie Easy One Touch 3 از طریق یک پد چسبنده ژلی که در اکثر سطوح کار می‌کند، به داشبورد یا شیشه جلوی خودرو متصل می‌شود و اینگونه گوشی هوشمند شما را در هر مکانی محکم نگه می‌دارد، بدون توجه به جایی که می‌توانید آن را نگه دارید. این پایه دارای یک بازوی تلسکوپی است که تلفن شما را یک اینچ نزدیک می‌کند و می‌تواند ۱۸۰ درجه بچرخد. بنابراین می‌توانید از تلفن خود در حالت عمودی یا افقی استفاده کنید. در حالی که این پایه بهترین وسایل جانبی خودرو در سال ۲۰۱۹ است، بهتر است احتیاط کنید زیرا این پایه برای درجه حرارت بالا مناسب نیست و ممکن است در اثر گرمای بیش از حد شل شود.

بهترین دوربین فیلمبرداری: دوربین AUBBC Full HD 1080P
یكی از راه‌های مطمئن برای اینکه “چه کسی به چه کسی ضربه زده است” ضبط آن در دوربین است. بهترین و راحت‌ترین راه برای فیلمبرداری از حوادث رانندگی نصب یک دوربین است. دوربین AUBBC dash cam به یک نمایشگر ۲٫۷ اینچی با صفحه نمایش LCD باکیفیت و سنسور تصویر ۳M پیکسل CMOS مجهز شده است. این لنز از زاویه دید کاملاً گسترده ۱۷۰ درجه برخوردار است. این می‌تواند ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل را در ۳۰ FPS یا ۱۲۸۰ در ۷۲۰ پیکسل در ۶۰ FPS ضبط کند، بنابراین می‌توانید در صورت تصادف تصاویر واضحی از پلاک سایر خودروها ضبط کنید و حتی در نور کم نیز کیفیت یکسانی را تضمین می‌کند. این دوربین کارت حافظه TF 32 گیگابایتی دارد و از آداپتور برق USB و باتری داخلی ساخته شده است. یک کیت نصب نیز گنجانده شده است تا بتوانید آن را روی داشبورد خود قرار دهید.

بهترین وسایل جانبی خودرو

بهترین پیداکننده کلید: پیداکننده Beets BLU Bluetooth Wireless Key
دستگاه Key Finder وایرلس برای پیدا کردن کلیدها و گوشی موبایل و وسایل پرتابل دیگر در محیط منزل، محل کار و … کاربرد دارد. این کلیدیاب به شما کمک می‌کند تا کلیدهای خود را سریع پیدا کنید، بنابراین نیازی نیست قبل از بیرون رفتن از خانه به طرز چشمگیری به اطراف اتاق نگاه کنید. این گیرنده الکترونیکی سیاه با صدای بلند و چراغ قرمز طراحی شده است که در صورت گم کردن کلید می‌توانید هشدارهایی ارسال کنید. این دستگاه شامل اقدامات منطقه جغرافیایی (فقط برای سیستم‌های عامل iOS) است و می‌توانید از طریق دانلود برنامه در دستگاه‌های تلفن همراه iOS و Android از سیستم مکان‌یاب استفاده کنید. برنامه را بر روی تلفن هوشمند خود نصب کنید و به کمک آن کلیدهای گمشده و اشیاء دیگر مانند کیف پول، کیف دستی و… را پیدا کنید. این سیستم همچنین شامل تشخیص نزدیکی است که با نزدیک شدن به آیتم گمشده خود یک هشدار صوتی خودکار را روشن می‌کند. این دستگاه از یک فرستنده کم مصرف با ماندگاری باتری حداکثر یک سال استفاده می‌کند و همچنین در برابر آب نیز مقاوم است.

بهترین دستیار رانندگی هوشمند: BluetoothT ScanTool 427201 OBDLink LX
ابزارهای اسکن اخیراً مورد توجه زیادی قرار گرفته‌اند زیرا افراد زیادی به پیگیری عملکرد خودروی خود تمایل دارند. این ابزار یکی از بهترین وسایل جانبی خودرو در حال حاضر است که کامپیوتر، لپ‌تاپ و یا تلفن همراه شما را به یک دستگاه تشخیص خودکار خودرو تبدیل می‌کند (اگر شما یک محصول Apple داشته باشید نمی‌توانید از آن استفاده کنید). OBDLink LX یک ابزار اسکن تشخیصی متصل به بلوتوث، رایانه مسافرتی و مانیتور است و در بیشتر خودروها از جمله تمام خودروهای ۱۹۹۶ به بعد، اتومبیل‌ها و کامیون‌های سبک که در ایالات‌متحده فروخته می‌شوند (به جز خودروهای هیبریدی یا الکتریکی) سازگار است. دستگاه به شما امکان می‌دهد “چراغ روشن موتور” را بخوانید، کلیه کدهای تشخیصی را بخوانید و به صورت آنلاین تحقیق کنید، آمادگی تست انتشار را بررسی کرده و MPG آن را با برنامه OBDLink رایگان محاسبه کنید. OBDLink LX شامل رمزگذاری اطلاعات ۱۲۸ بیتی است که هکرها از دسترسی به شبکه اتومبیل شما منع می‌شوند. برخی از کاربران Amazon.com این محصول را برای علاقه‌مندان به فناوری خودرو توصیه می‌کنند. این محصول با یک ضمانت ۹۰ روزه ارائه می‌شود و اگر به هیچ دلیلی ناراضی هستید و می‌توانید آن را پس دهید. همچنین با یک ضمانت نامه ۳ ساله برای تعمیر همراه است.

منبع: best smart car products

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.