بهترین شیشه شوی خودرو

برای اینکه یک تجربه رانندگی ایمن و مطمئن داشته باشید باید شیشه جلو اتومبیل‌تان تمیز باشد. برای تمیز کردن شیشه اتومبیل به یک شیشه پاک کن خوب نیاز دارید. احتمالاً فکر می‌کنید بیشتر شیشه پاک کن‌ها با کیفیت هستند، اما این درست نیست. برخی فرمول‌ها آنقدر ناکارآمد هستند که اساساً مانند آب هستند و شیشه را تمیز نمی‌کنند. مایعات مناسب باعث پاک کردن گرد و غبار، کثیفی، آلودگی‌ها و حتی اشکالات موجود در شیشۀ جلو اتومبیل می‌شوند. در مطلب زیر با چند شیشه شوی خودرو آشنا می‌شوید:

۱- بهترین انتخاب: Prestone All Season 3-in-1
Prestone انواع شیشه شوی‌ها با کیفیت و کاربردی را ارائه می‌دهد و ما به چند مورد از محصولات این شرکت می‌پردازیم. اولین محلول season -in-1 است که به خصوص برای محافظت از شیشۀ جلوی اتومبیل طراحی شده است و آن را در تمام سال تمیز و شفاف نگه می‌دارد. مواد موجود در این محلول از یخ زدگی آن در دمای پایین تا -۲۷ درجه فارنهایت (-۳۲ درجه سانتیگراد) محافظت می‌کند و به ذوب سریع یخ کمک می‌کند. Bug Wash به سخت‌ترین قسمت باقیمانده نفوذ می‌کند تا حشرات را از بین ببرد و به راحتی شیشه را تمیز کند.

۲- بهترین کنسانتره: شیشه شوی Nextzett Kristall Klar
این شیشه شوی خودرو یکی از محبوب‌ترین شیشه شوی‌ها در آمازون است و توانسته بالاترین امتیازها را کسب کند. این شیشه شوی دارای یک غلظت ۱:۲۰۰ است، بنابراین هر بطری در هنگام مخلوط کردن با آب بیش از ۱۲ گالن شیشه شوی خودرو ایجاد می‌کند. این محصول از قیمت مناسبی برخوردار بوده و نوید تمیز کردن شیشه بدون لکه را می‌دهد. فرمول آن به گونه‌ای ساخته شده که به سرعت اشکالات و گرد و غبارها را از شیشۀ جلو اتومبیل خارج می‌کند، در حالی که روان کننده‌ها به کاهش پرش و لرزیدن آب کمک می‌کنند. علاوه بر این، این مایع حاوی نرم کننده‌های آب است که از ساخت مواد معدنی آب سخت جلوگیری می‌کند.

شیشه شوی خودرو

۳- بهترین برای زمستان: شیشه شوی Prestone De-Icer Windshield
در حالی که شیشه شوی‌ها در تمام فصل سال قادر به محافظت از شیشه هستند، اما ممکن است در منطقه‌ای زندگی کنید که زمستان‌ها شرایط سختی داشته باشد. این زمان‌ها جایی است که شیشه شوی De-Icer وارد می‌شود که به طور خاص برای استفاده در زمستان طراحی شده است. در دمای -۲۷ درجه فارنهایت (-۳۲ درجه سانتیگراد) به عنوان محلول ۳ در ۱ منجمد می‌شود، اما به گونه‌ای مهندسی شده است تا به سرعت یخ و یخبندان را از شیشه جلوی اتومبیل خارج کند. این محلول حاوی متانول زیادی همراه با اتیلن گلیکول است که برای جلوگیری از یخ زدگی طراحی شده است.

۴- شیشه شوی ۳۰۳ Products Instant Windshield Washer Tablets
این قرص‌ها ادعا می‌کنند سه برابر یک شیشه معمولی قدرت تمیز کردن دارند و یک شیشه تمیز تحویل می‌دهند. فقط یک قرص می‌تواند حدود ۴ لیتر مایع شیشه شوی اتومبیل تولید کند و این یکی از مقرون به صرفه‌ترین محصولات موجود در لیست است. شاید ریختن مایعات به درون مخزن کار آسانی نباشد، اما زمان زیادی لازم ندارید که یک قرص را به یک گالن آب بریزید.

۵- شیشه شوی Prestone Bug Wash
اگر نگرانی شما تنها برف و یخ نیست، ممکن است بخواهید نگاهی دقیق‌تر به مایع شیشه شوی خودرو Prestone Bug Wash بیندازید. این مایع پیشرفته به منظور از بین بردن باقیمانده اشکال مانند سنگ آهک جاده، فضولات پرندگان و شیره درختان از شیشه جلوی اتومبیل ساخته شده است. این محلول ادعا می‌کند که به سخت‌ترین مواد باقیمانده نفوذ می‌کند و توانایی از بین بردن ۹۹٫۹۹ درصد از کل اشکالات را دارد. همچنین مانعی برای چسبیدن سنگ ریزه و سایر مواد باقیمانده در شیشه جلوی اتومبیل ایجاد می‌کند.

شیشه شوی خودرو

۶- شیشه شوی کنستانتره Aqua Charge Windshield
یکی دیگر از شیشه شوی‌های محبوب آمازون Aqua Charge است. یک چهارم از محلول باعث می‌شود ۵۵ گالن مایع شیشه شوی خودرو تولید شود و همین آن را به یکی از گزینه‌های مقرون به صرفه تبدیل می‌کند. به لطف ترکیبات اختصاصی آن لکه‌های جاده، فضولات پرندگان و شیره درختان تمیز می‌شوند و درخشش خاصی به شیشه می‌دهد. این محلول بدون متانول است، اما اگر می‌خواهید این محلول در سرما کار کند، باید برای دمای انجماد -۲۰ درجه فارنهایت (-۲۹ درجه سانتیگراد) کمی متانول به آن اضافه کنید. دمای انجماد طبیعی مایعات Aqua Charge برابر ۳۲ درجه فارنهایت (۰ درجه سانتیگراد) است.

۷- شیشه شوی Rain-X All Season 2-in-1
Rain-X از محصولات تولیدی رین ایکس (RAIN.X) می‌باشد که مایع شیشه شوی خودرو ارائه می‌دهد. فرمول ۲ در ۱ در تمام فصل سال خصوصا در برابر برف و یخ تا -۲۵ درجه فارنهایت (-۳۱ درجه سانتیگراد) موثر است، در عین حال باعث رفع کثیفی، آشغال‌های جاده و فضولات پرندگان می‌شود. برای بهبود دید و تمیز کردن شیشه با آب دی یونیزه ساخته شده است.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.