بهترین خودروی جیپ برای روزهای برفی و زمستانی

خودروها در فصل زمستان بیشتر از فصل‌های دیگر مستعد ابتلا به لغزش و سرخوردگی هستند زیرا جاده‌ها از برف پوشانده شده‌اند و این امر باعث می‌شود تا برخورد خودروها بیشتر شود مگر اینکه وسیله نقلیه‌ای مخصوص روزهای برفی داشته باشید. از آنجا که جیپ‌ها برای رانندگی در شرایط آب و هوایی شدید ساخته شده‌اند، به شما امکان می‌دهند هنگام بارش برف به راحتی رانندگی کنید. جیپ‌های مخصوص برف با لاستیک‌ها و استراتژیک مخصوص برای سطوح گل آلوده و لغزنده طراحی شده‌اند و خیال راننده را راحت می‌کنند. در این مطلب می‌خواهیم بهترین خودروی جیپ برای روزهای برفی را معرفی کنیم:

بهترین خودروی جیپ برای روزهای برفی

برای راحتی بیشتر، این جیپ‌ها به چراغ‌های مه شکن و چراغ‌های LED قدرتمند مجهز شده‌اند، برخی از جیپ‌ها تکنولوژی را بسیار خوب جاسازی می‌کنند و در نتیجه ویژگی‌هایی مانند هشدار برخورد به جلو، تشخیص مسیر متقاطع عقب، نظارت بر نقاط کور و ترمز اضطراری فعال را ارائه می‌دهند.

جیپ Wrangler

جیپ رانگلر همیشه بهترین خودروی جیپ برای روزهای برفی و زمستانی محسوب می‌شود و این شهرت را به خاطر قابلیت‌های بی‌نظیرش در جاده و خارج از جاده بدست آورده است. برای جیپ Wrangler یک پیشرانه ۳٫۶ لیتری Pentastar V6 در نظر گرفته شده است که ۲۸۵ اسب بخار قدرت و ۲۶۰ نیوتن‌متر گشتاور تولید می‌کند و می‌توان آن را با یک گیربکس اتوماتیک هشت سرعته یا دستی شش سرعته جفت کرد. حتی از سیستم چهارچرخ محرک نیز پشتیبانی می‌کند که رانندگی در شرایط برفی را آسان‌تر می‌کند. کسانی که به دنبال یک نسخه کم هزینه‌تر هستند، می‌توانند رانگلر ۲٫۰ لیتری I4 اختیاری را انتخاب کنند که ۲۷۰ اسب بخار قدرت و ۲۹۵ نیوتن‌متر گشتاور دارد و فقط با گیربکس اتوماتیک هشت سرعته موجود است. علاوه بر این، لاستیک‌های بزرگ خارج از جاده و صفحات زیر ترمز، حرکت خودرو را در شرایط سخت مانند قرار گرفتن چرخ‌ها روی سطوح لغزنده ممکن می‌کند. این دستگاه با نسخه‌های دو درب و چهار درب با گزینه چهار و پنج صندلی عرضه می‌شود.

جیپ Cherokee Trailhawk
جیپ Cherokee Trailhawk

جیپ Wrangler Polar Edition

نسخه پولار مخصوصا برای رانندگی در روزهای برفی طراحی شده است که با ظاهر جذاب و بی‌نظیری همراه است. جیپ با نسخه رنگلر پولار ادیشن اطمینان می‌دهد که به اندازه کافی سخت است تا در روزهای سردِ زمستانی مناطق قطبی هم زنده بماند. اگر به دنبال یک جیپ حرفه‌ای هستید که تجربه رانندگی را در سطح بالایی حفظ کند و باعث شود شما با راحتی بیشتری در جاده‌های لغزنده رانندگی کنید، Wrangle Polar Edition حتما برای شما مناسب است. این خودرو در دو فرمت ۲ در و ۴ در ارائه می‌شود و ویژگی‌هایی مانند کنترل خودکار آب و هوا، گرم کردن صندلی‌های جلو و مرکز اطلاعات الکترونیکی در آن تعبیه شده است که همگی یک تجربه رانندگی هوشمند را فراهم می‌کنند. این خودرو از موتور V6 پنتا استار ۳/۶ لیتری بهره می‌برد که در نهایت ۲۸۵ اسب‌بخار قدرت و ۲۶۰ نیوتن‌متر گشتاور تولید می‌کند.

جیپ Grand Cherokee

نکته شگفت انگیز در مورد جیپ گراند چروکی تعداد تریم‌های ارائه شده به مصرف کنندگان است. در کل هفت تریم وجود دارد، این بدان معناست که می‌توانید از بین ظرفیت‌های مختلف موتور و تعداد گیربکس‌های اتوماتیک، جیپ گراند چروکی مورد نظر خود را انتخاب کنید. برای ظرفیت موتور نسخه‌های مختلف آن به صورت ۳٫۶ لیتری V-6؛ ۵٫۷ لیتری V-8؛ ۳٫۰ لیتری توربو دیزل؛ ۶٫۴ لیتری V-8 و ۶٫۲ لیتری V-7 طراحی شده است. برای افزایش کارایی هنگام رانندگی در روزهای برفی گیربکس اتوماتیک هشت سرعته وجود دارد که با سیستم چهار چرخ محرک Quadra-Trac و Quadra-Drive همراه است. سیستم تعلیق هوا Quadra-Lift به شما کمک می‌کند تا مطابق تقاضای محیط، خودرو را بالا و پایین کنید. این وسیله نقلیه کاملاً عالی است و احساس امنیت، راحتی و راندمان سوخت را بالا می‌برد.

جیپ Cherokee Trailhawk

جیب چروک تریل هاوک بهترین خودروی جیپ برای روزهای برفی و زمستانی است و بخاطر رانندگی در خارج از جاده و توانایی انطباق با چالش‌های جاده‌ای خودروی بی‌نظیری محسوب می‌شود. جیپ Cherokee Trailhawk نیز در سه گزینه تر و تمیز ارائه می‌شود: ۲٫۴ لیتری Tigershark MultiAir؛ ۳٫۲ لیتری پنتا استار V-6 و ۲ لیتری توربو که همگی با گیربکس اتوماتیک ۹ سرعته همراه هستند. سیستم چهارچرخ محرک آن برای تمام زمین‌های ناهموار و لغزنده درست عمل می‌کند. این دستگاه با بالابر تعلیق ۱ اینچی و صفحه‌های کشویی در قسمت زیرین ارائه می‌شود بنابراین هنگام رانندگی در مناطق برفی با مشکل روبرو نمی‌شوید. به ویژه یک حالت برفی وجود دارد که وسیله نقلیه را از چرخش دور نگه می‌دارد و از این رو باعث افزایش كشش آن می‌شود.

جیپ Patriot
جیپ Patriot

جیپ Renegade

جیپ رنگید هنگامی فرا می‌رسد که می‌توانید برای یک تجربه منحصر به فرد در خارج از جاده، قیمت بالاتری پرداخت کنید. این یک کراس آور SUV منحصر به فرد است که باعث می‌شود آن را برای یک خانواده ایمن کند زیرا بسیاری از زمین‌های دست نخورده و مسیرهای برفی را با سهولت طی می‌کند. رعایت نکات مربوط به تعمیر و نگهداری این خودرو در زمستان بسیار راحت است و مشکلات اصلی را خودتان حل می‌کنید. این خودروی قدرتمند، چهارچرخ است که از بابت کارکرد موتور گزینه‌های مختلفی را ارائه می‌دهد. به عنوان یک جیپ می‌توانید از موتور چهار سیلندر ۲٫۴ لیتری استفاده کنید که ۱۸۰ اسب بخار قدرت و ۱۷۵ نیوتن‌متر گشتاور تولید می‌كند. علاوه بر این می‌توان از آن برای اهداف بکسل نیز استفاده کرد که با قلاب‌های جلو می‌تواند تا ۲۰۰۰ پوند هم بکسل کند.

جیپ Patriot

جیپ پاتریوت از موتورهای چهار سیلندر ۲٫۰ و ۲٫۴ لیتری استفاده می‌کند که فضای داخلی آن در حد متوسط است و برای مسافرت‌های خارج از جاده بسیار مناسب است. یک گیربکس پنج سرعته دستی و CVT وجود دارد که در صورت نیاز به تغییر، تریم‌های قابل انتخاب وجود دارد. اما برای راندمان سوخت بسیار عالی است، لاستیک‌های آن به اندازه سایر جیپ‌های ذکر شده بسیار بزرگ نیستند، اما اگر فاکتور قیمت را به عنوان عامل اصلی در نظر بگیرید در کل وسیله نقلیۀ خوبی محسوب می‌شود.

منبع: best jeep for snow

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.