بهترین خودروهای آفرود در سال ۲۰۲۲

در حال حاضر بازار خودروهای آفرود در حال انفجار است. مردم بیش از هر زمان دیگری عاشق سرعت، هیجان و ماجراجویی‌های آفرود شده‌اند.

خودروهای آفرود

برخی از بهترین خودروهای امروزی برای عبور از جاده‌های سخت طراحی شده‌اند. آن‌ها آناتومی کاملاً متفاوتی نسبت به خودروهای معمولی دارند.

این خودرو های آفرود دارای  قاب‌های تقویت‌شده، سیستم تعلیق سفت‌تر و موتورهای قوی‌تر با حداکثر گشتاور ممکن هستند.

بدون اتلاف وقت، بیایید با برترین خودروهای آفرود ۲۰۲۲ آشنا شویم.

تویوتا تاکوما TRD پرو ۲۰۲۲

این خودرو به دلیل ارتقاهایی مانند فیس لیفت و برخی ویژگی‌های جدید الهام گرفته از آفرود، از جمله کیت بالابر توانسته در این لیست قرار بگیرید.

TRD Pro به طور خاص با اگزوز cat-back عرضه می‌شود، بنابراین با تمیز نگه داشتن آن با مبدل کاتالیزوری، قدرت بیشتری دریافت می‌کنید.

شما همچنین دارای یک سیستم ریلی استاندارد، صفحات لغزنده TRD Pro، نشان‌های ویژه و شوک‌های بای پس داخلی FOX هستید.

نکته مهم در مورد تاکوما این است که حتی نسخه آفرود رده بالاتر هم قیمت مناسبی دارد و آن را به انتخابی عالی در میان علاقه مندان مبتدی به آفرود تبدیل می‌کند که به دنبال خودرویی قوی و مقرون به صرفه هستند.

فورد برانکو ۲۰۲۳

فورد برانکو 2023

فورد برانکو جدید توانسته به هیاهوی بسیار گسترده‌ی طرفداران بعد از اولین عرضه خودرو در سال ۲۰۲۰، عمل کند. این خودرو رانندگی بهتر و توانایی بیشتری نسبت به رانگلر مشابه دارد و می‌توانید در بسیاری از تریم ها آن را با یک دست هندلینگ کنید.

 

جیپ رانگلر ۲۰۲۳

جیپ رانگلر 2023

رانگلر مدت هاست که خودروی آفرود آمریکای شمالی بوده است. این مدل محبوب‌ترین مدل جیپ است؛ زیرا می‌تواند کارهای زیادی انجام دهد و در خیلی از جاده‌های سخت به آسانی عبور کند.

 

لندرور دیفندر ۲۰۲۳

دیفندر به همان اندازه که Wrangler افسانه ای است؛ هیجان انگیز است. این خودرو با طراحی ساده‌ای که آفرودها آن را دوست دارند؛ تولید می‌شود. مدل جدید یک جهش بزرگ در فناوری و طراحی نسبت به نسخه اصلی است، و بسیار قدرتمند است.

مرسدس بنز G کلاس ۲۰۲۲

مرسدس بنز G کلاس 2022

درست است، قیمت مرسدس بنز G کلاس بیش از دو برابر رانگلر است، با این حال، هیچ بحثی در مورد توانایی‌های آفرود آن وجود ندارد.

با سه دیفرانسیل قفل کننده، هیچ جاده ای نیست که این مرسدس بنز در آن کم بیاورد.

 

تویوتا تاکوما TRD Pro 2023

تویوتا تاکوما TRD Pro 2023

جدیدترین Tacoma TRD Pro چندین ارتقاء بزرگ نسبت به مدل پایه خود دارد.

از جمله سیستم تعلیق اصلاح‌شده با بازوهای کنترلی کارامد تر. علاوه بر این طراحی و خروجی این خودرو نیز بهتر است.

 

شورولت کلرادو ZR2 2023

شورولت کلرادو ZR2 2023

به لطف دیفرانسیل‌های جلو و عقب و مجموعه‌ای از دمپرهای سوپاپ قرقره ای باورنکردنی مولتی ماتیک، کلرادو ZR2 توانایی فوق العاده‌ای در آفرود دارد. با این حال، باید بدانید که چه کاری انجام می‌دهید تا از آن بهترین استفاده را ببرید.

 

شورولت سیلورادو ZR2 2022

شورولت سیلورادو ZR2 2022

اگر به ظرفیت بکسل بیشتر در خودروی آفرود خود نیاز دارید، Chevy سیلورادو مدل ZR2 را بخرید. تقریباً همه ارتقاهای مشابه برادر کلرادوی خود دارد. اما نمی‌تواند صرفاً به دلیل اندازه از همه جاده‌هایی که کلرادو کوچک‌تر می‌تواند عبور کند؛ بگذرید.

 

فورد رنجر رپتور ۲۰۲۳

فورد رنجر رپتور 2023

Ranger و Ranger Tremor معمولی در جاده‌ها بسیار خوب عمل می‌کنند، اما اگر واقعاً می‌خواهید سریع‌تر به مقصد برسید، Ranger Raptor را انتخاب کنید. این خودرو برای اولین بار با مدل سال ۲۰۲۳ به ایالات متحده وارد شد که با بسیاری از ارتقاهایی که در مدل F-150 Raptor است؛ تولید می‌شود.

فورد F-150 رپتور ۲۰۲۳

فورد F-150 رپتور 2023

چه به سراغ F-150 Raptor استاندارد بروید و چه Raptor R با سوپرشارژر V-8، انتخاب بدون نقصی دارید.

 

۲۰۲۲ Ram 1500 TRX

2022 Ram 1500 TRX

Ram 1500 TRX در اصل یک Dodge Hellcat به شکل پیکاپ است. علاوه بر پیشرانه ۷۰۲ اسب بخاری، مجموعه ای از Bilstein های تطبیقی آفرود نیز وجود دارد که برای فرود و پرش‌های بزرگ مناسب هستند.

 

رنج روور ۲۰۲۳

رنج روور 2023

هیچ خودرویی بر روی کره زمین وجود ندارد که ترکیبی از لوکس و توانایی عالی آفرود را به اندازه رنج روور ارائه دهد.

این مدل نیز از این قاعده مستثنی نیست.  معمولاً رنج روورها در آفرود بهتر از مناطق شهری هستند.

منبع: roadandtrack

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.