آشنایی با مشخصات بهترین دزدگیر ماشین

سرقت اتومبیل در برخی کشورها بیشتر از سایر کشورها اتفاق می‌افتد، اما این یک جرم است که تقریباً در همه جای جهان رخ می‌دهد. طبق اطلاعات FBI، هر ۴۳ ثانیه یک اتومبیل در آمریکا سرقت می‌شود. منابع دیگر هزینه سالانه خودروهای سرقت شده در ایالات متحده را بین ۵ تا ۶ میلیارد دلار اعلام می‌کنند. از آنجا که احتمالاً اتومبیل شما یکی از گرانترین مواردی است که در اختیار دارید، بسیار خوب است که به فکر نصب دزدگیر ماشین باشید. هدف اصلی دزدگیر ماشین جلوگیری از سرقت است که میتوان با ترساندن سارقان موذی انجام داد. در این مطلب با مشخصات بهترین دزدگیر ماشین آشنا می‌شوید. با ما همراه باشید.

۱- Omega K9 Mundial-4 Car Alarm with Keyless Remote Entry
– زنگ اتومبیل با ریموت ورودی بدون کلید
– سنسور شوک Dual-zone
– به کار انداختن فرستنده مکان‌یاب
– آژیر الکترونیکی چند صدایی
– دو عدد ریموت چهار دکمه‌ای
– گزینه چراغ پارکینگ

در اینجا دزدگیر ماشینی از امگا وجود دارد که چیزهای زیادی برای ارائه دارد. این محصول نه تنها یک آلارم است بلکه عملکرد ورودی بدون کلید را نیز شامل می‌شود. همچنین هربار که پنجره خودرو شکسته شود به شما هشدار داده می‌شود. ویژگی‌های مفید این محصول در اینجا متوقف نمی‌شود؛ این سیستم همچنین با سیستم مکان‌یاب خودرو فعال شده تا مکان خودرو تشخیص داده شود. در صورت دزدیده شدن ماشین مکان ماشین تشخیص داده می‌شود و این به شما در یافتن سریع آن کمک می‌کند. این دزدگیر ماشین همچنین با دو ریموت کنترل و آژیر برقی چند صدایی همراه است.

۲- Compustar CS7900-AS All-in-One Alarm Bundle
– دزدگیر اتومبیل با ریموت استارتر
– دامنه حداکثر ۳۰۰۰ فوتی
– سنسور شوک دو مرحله‌ای
– مجهز به آژیر الکترونیکی
– همراه با یک ریموت دو طرفه فردی و ریموت یک طرفه پشتیبان
– قابل انتخاب بودن حسگرهای ضربه، درب و صندوق عقب

Compustar کار بسیار خوبی انجام داده است و این دزدگیر را در کنار برنامه آن قرار داده است. این برنامه به کسانی که آن را نصب می‌کنند طیف گسترده‌ای از امنیت و کارکردهای مفید دیگر را ارائه می‌دهد. همه این کارها با سیستم دزدگیر خودرو آغاز می‌شود که می‌تواند از راه دور روشن شود. از دیگر ویژگی‌های امنیتی موجود در این بسته‌بندی میتوان به یک سنسور شوک دو مرحله‌ای و آژیر الکترونیکی با صدای بلند اشاره کرد. یکی از بهترین ویژگی‌هایی که با خرید این محصول به دست می‌آورید، ریموت دو طرفه آن است. این دستورات شما را از نظر بصری و شنیداری آگاه می‌کند. این ریموت بسیار قوی است و تا محدوده ۳۰۰۰ فوتی قابل استفاده است.

بهترین دزدگیر ماشین

۳- Avital 4105L Avistart Remote Start
– دزدگیر اتومبیل با ریموت و ورودی بدون کلید
– دو عدد ریموت پنج دکمه‌ای
– سنسور شوک دو مرحله‌ای
– مجهز به آژیر الکترونیکی
– ریموت رمزگذاری SuperCode
– سوئیچ غیرفعال کننده استارتر

Audiovox یکی از پرطرفدارترین تولیدکنندگان دزدگیر ماشین در بازار فروش لوازم یدکی خودرو محسوب می‌شود. این دزدگیر ماشین بسیار زیبا طراحی شده است و شامل یک استارتر ریموت و یک سیستم ورودی بدون کلید نیز می‌باشد. از ویژگی‌های اضافی این محصول میتوان به یک سنسور شوک دو مرحله‌ای و یک آژیر الکترونیکی با کیفیت اشاره کرد. این کیت همچنین شامل سوئیچ غیرفعال کننده استارتر هم می‌باشد که می‌توانید هنگام ترک وسیله نقلیه آن را فعال کنید. همچنین رمزگذاری ریموت SuperCode به عنوان یک اقدام امنیتی اضافه شده است. علاوه بر این دو عدد ریموت ۵ دکمه‌ای در بسته وجود دارد و بیشتر سیم کشی‌های مورد نیاز برای نصب درست این دزدگیر نیز در بسته قرار داده شده است.

۴- سیستم دزدگیر ماشین Viper 3100V 1-Way
– زنگ اتومبیل با ورودی بدون کلید
– سنسور شوک دو مرحله‌ای
– سوئیچ غیر فعال کننده موتور
– آژیر الکترونیکی ۶ صدایی
– دو عدد ریموت فلزی ۳ دکمه‌ای
– گزینه فلاش نور پارکینگ

در اینجا یک سیستم هشدار خوب از Viper وجود دارد. هنگامی که صحبت از دزدگیر ماشین می‌شود اسم این شرکت به دلیل تولید محصولات درست و با کیفیت، شناخته شده و معروف است. این شرکت همچنین کامل‌ترین کیت‌های نصب را ارائه می‌کند، کیت‌هایی که در بازار فروش لوازم یدکی پیدا خواهید کرد. Viper3100V نه تنها یک سیستم هشدار خوب می‌باشد بلکه با یک بسته بندی ورودی راحت و بدون کلید نیز همراه است. از ویژگی‌های امنیتی خوب دیگری که با این دزدگیر ماشین دریافت می‌کنید این است که این دزدگیر شامل مواردی مانند سنسور شوک دو مرحله‌ای و آژیر برقی ۶ صدایی بلند است. این دزدگیر همچنین به دو ریموت ۳ دکمه‌ای و گزینه فلاش پارکینگ هم مجهز است.

بهترین دزدگیر ماشین

۵- Viper 3400V 3-Channel 1-Way
– زنگ اتومبیل یک طرفه
– گیرنده ۳ کانال
– سنسور شوک DoubleGuard
– آژیر شش صدایی
– دو عدد ریموت فلزی ۳ دکمه‌ای
– کلید وحشت در همه حالت‌ها

این دومین دزدگیر ماشین Viper است که در لیست ما قرار دارد و مانند اولین مورد آن به زیبایی طراحی شده است و بهترین دزدگیر ماشین محسوب می‌شود. این دزدگیر دارای چندین قابلیت دیگر هم می‌باشد از جمله دارای یک سیستم ورود راحت و بدون کلید است. همچنین از یک گیرنده ۳ کانال مناسب نیز برخوردار است. برخی موارد امنیتی اضافی نیز در این بسته گنجانده شده است. این دزدگیر شامل یک سنسور شوک DoubleGuard است که هنگام ضربه زدن به اتومبیل صدای جیرجیر می‌دهد. این جیرجیر توسط آژیر محبوب شش صدایی Revengerامکان پذیر است. این واحد همچنین دارای دو فرستنده ریموت ۳ دکمه‌ای می‌باشد و با فعال شدن آن دکمه احساس وحشت و اضطراب می‌کنید.

۶- Audiovox Prestige APS25E Remote Car Alarm System
– دزدگیر اتومبیل با سنسور شوک
– گیرنده سه کانال (می‌تواند ۴ فرستنده را بپذیرد)
– سنسور شوک مجهز به حالت شهری
– آژیر الکترونیکی ۶ صدایی
– دو عدد ریموت فلزی ۳ دکمه‌ای
– کلید وحشت در همه حالت‌ها

این یکی دیگر از محصولات با کیفیت Audiovox است که دزدگیر ماشین تولید می‌کند. این دزدگیر دارای ویژگی‌های امنیتی بسیار خوب است که درست با آن گنجانده شده است. این محصول نه تنها شامل زنگ اتومبیل است بلکه سنسورهای شوک و آژیر بلند شش تایی نیز دارد. سنسور شوک به خودی خود حتی می‌تواند روی یک حالت شهری حساس کم نیز تنظیم شود. یکی از بهترین ویژگی‌های آن گیرنده سه کانال آن است. این گیرنده با حداکثر ۴ فرستنده از راه دور کار می‌کند. دو فرستنده ریموت تمام فلزی در بسته قرار داده شده است و دکمه وحشت روی این فرستنده‌ها در هر حالت نیز کار خواهند کرد.

منبع: best car alarms

ممکن است شما دوست داشته باشید
1 نظر
  1. […] روی خودرو سیستم هشدار نصب کنید بهترین سیستم دزدگیر خودرو را برای اتومبیل خود انتخاب کنید. بسیاری از رانندگان […]

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.