معرفی بهترین کوسن خودرو در سال ۲۰۱۹

صندلی‌های اتومبیل به مرور زمان شکل خود را از دست می‌دهند و کف آنها به مرور مسطح می‌شود. اگر وسیله نقلیه قدیمی دارید یا یک ماشین دست دوم خریداری کرده‌اید، مطمئناً با این مشکل برخورد کرده‌اید. صندلی‌های خودرو معمولاً به شکل صاحبان خود محاصره شده‌اند، اگر آنها را ناخوشایند می‌بینید و هر ضربه، ترمز و لرزش باعث می‌شود تا قسمت تحتانی کمرتان دچار درد شود، کوسن صندلی با کیفیت می‌تواند شما را از چنین ناراحتی و دردی خلاص کند. ما در این مطلب ۸ محصول را انتخاب کرده‌ایم که تجربه سوار شدن اتومبیل را تغییر می‌دهند. با ما همراه باشد تا با بهترین کوسن خودرو در سال ۲۰۱۹ آشنا شوید:

کوسن صندلی Everlasting Comfort
اگر به دنبال بهترین کوسن خودرو مموری فوم هستید، این کوسن همیشه راحت است. حمل آن در همه جا آسان است، چون فقط دو پوند وزن دارد و می‌تواند در ابعاد ۱۷٫۵*۱۳٫۵*۳ جای شود. حتی اگر فرد چاقی با وزن ۳۵۰ پوند باشید، این کوسن برایتان راحت خواهد بود. بیشتر از این با درد مزمن کمر یا درد لگن در اثر جراحی یا تصادف مقابله نکنید. این بالشتک از یک فناوری نگهدارنده گرما استفاده می‌کند و به کمک آن می‌توانید ساعت طولانی در ماشین، هواپیما، استادیوم و صندلی چرخدار بنشینید. این کوسن صندلی بسیار باکیفیت است و انواع مشکلات لگن و کمر را با یک طراحی ارگونومیک U شکل تسکین می‌بخشد. یک امتیاز اضافی این کوسن، کف لاستیکی بدون لغزش آن است که آن را در یک نقطه خاص محکم نگه می‌دارد.

کوسن صندلی Aylio Coccyx Orthopedic
بدون شک این کوسن بهترین کوسن خودرو در سال ۲۰۱۹ است که برای رانندگی طولانی مدت تکیه گاه مناسبی محسوب می‌شود. این کوسن بدون اینکه بیش از حد چشمگیر باشد و یا بیش از حد صدای غژغژ دهد، یک طراحی ساده دارد و بسیار مطلوب است. این کوسن را می‌توانید در هر کجا که بخواهید در اتومبیل، خانه، محل کار یا هنگام مسافرت قرار دهید زیرا سبک و کم وزن است. پروفایل محصور آن باسن، کمر و ران‌ها را تسکین می‌بخشد و درد سیاتیک و کمردرد را کاهش می‌دهد. نگه داشتن وضعیت صحیح و تراز ستون فقرات دیگر مشکلی نیست، زیرا این کوسن دارای پایه ضد لغزش است. در صورت مشکل در ستون فقرات یا هرگونه شرایط دیگر این کوسن یک گزینه مطمئن است. پوشش مخملی آن به قدری نرم است که در صورت تماس با پوست لخت، امکان سائیدگی یا سوزش پوست وجود ندارد. خبر خوب این است که برای حفظ بهداشت می‌توانید روکش آن را بشویید.

بهترین کوسن خودرو

کوسن صندلی ComfiLife Premium Comfort
آیا هنگام پرواز طولانی، اذیت می‌شوید؟ آیا در هنگام نشستن در مطب یا رانندگی در تمام روز نواحی باسن، ران و کمرتان صدمه می‌بیند؟ این کوسن صندلی ComfiLife می‌تواند برای کمر درد و ناراحتی شما مفید باشد. این کوسن، بهترین کوسن خودرو در سال ۲۰۱۹ است زیرا تمام اجزای آن از کیفیت عالی برخوردار هستند. مموری فوم در قسمت زیرین شما قرار دارد و تمام فشارهای میانی را از بین می‌برد. این کوسن را می‌توانید به هر کجا که بخواهید ببرید، زیرا با یک دسته قابل حمل طراحی شده است. قرار دادن آن روی صندلی ماشین یا صندلی اداری و صندلی معمولی، آن را به یک صندلی لوکس تبدیل می‌کند. علاوه بر این، کف لاستیکی بدون لغزش آن، کوسن را در یک نقطه خاص ایمن نگه می‌دارد.

کوسن صندلی مموری فوم TravelMate Gel-Enhanced
کوسن‌های ساخته شده از مموری فوم خالص پس از مدتی لکه‌دار می‌شوند. TravelMate با استفاده از مموری فوم تقویت شده با ژل این مشکل را حل می‌کند. این ماده‌ای است که توسط ایالات متحده ثبت شده و از نواحی باسن، پشت و کمر مراقبت می‌کند. تعداد زیادی کانال داخلی روی جلد آن وجود دارد تا تنفس آن حفظ شود. با وجود گرم و راحت بودن، این صندلی در روزهای تابستان هرگز داغ نمی‌شود.

کوسن Dreamer Car Auto
این کوسن کمی متفاوت‌تر از موارد دیگر است زیرا نمی‌توانید روی آن بنشینید بلکه روی آن تکیه می‌دهید. این کوسن برای رفع فشار عضلات و درد سیاتیک بسیار عالی است. سواری در اتومبیل فشار زیادی به ستون فقرات وارد می‌کند، خصوصاً هنگام ضربه‌های ناگهانی و ترمز ناگهانی. این صندلی با مموری فوم چگالی بالا، تعادل مناسبی دارد و نرمی، استحکام و راحتی را برای کمر شما ارائه می‌دهد.

بهترین کوسن خودرو

کوسن صندلی مموری فوم Coccyx Orthopedic
اگر فقط بررسی‌های rave را به صورت آنلاین در نظر بگیرید، این بالشتک صندلی مخصوص از Xtreme Comforts به عنوان بهترین کوسن صندلی ماشین رخ نمایی می‌کند. این کوسن با طراحی ارگونومیکی U شکل همه کاره است و نه تنها در صندلی‌های اتومبیل بلکه در همه جا، از هواپیما گرفته تا دفتر مورد استفاده قرار می‌گیرد. این کوسن به سادگی دور کمرتان را در آغوش می‌گیرد تا بتوانید از کمردرد دور بمانید. در حقیقت، در صورت داشتن آرتریت، درد لگن، دژنراتیو دیسک و بسیاری موارد دیگر که ناشی از پیری یا صدمات کمر است، از پشت و کمرتان پیشتیبانی می‌کند و باعث افزایش راحتی‌تان می‌شود.

کوسن صندلی FORTEM
این کوسن یکی از ارزان‌ترین کوسن‌های صندلی ماشین است که در بازار پیدا خواهید کرد. این شرکت با استفاده از فوم اورتان به جای مموری فوم، هزینه را پایین‌تر نگه داشته است. با این حال به طور قابل توجهی عامل راحتی را به خطر نمی‌اندازد. این کوسن محکم‌تر از مموری فوم است اما با نگهداری از عضلات و کمر از شما به خوبی پشتیبانی می‌کند. بدون اینکه صاف شود، می‌توانید برای مدت طولانی از آن استفاده کنید. برای برداشتن و تمیز کردن آن، یک زیپ در روکش مخملی نرم وجود دارد. یک دسته نگهدارنده روی آن وجود دارد که حمل کوسن را در هر کجا آسان‌تر می‌کند. یکی دیگر از ویژگی‌های خوب آن، روکش ضد لغزش آن در قسمت پایین است، بنابراین لازم نیست پس از هر حرکتی آن را جابه‌جا کنید.

کوسن صندلی ComfiLife Gel Enhanced
کوسن صندلی تقویت شده با ژل از ComfiLife بدون شک بهترین کوسن خودرو برای درد سیاتیک است. ترکیب مموری فوم و ژل خنک کننده باعث می‌شود بهترین پشتیبانی و راحتی را کسب کنید. ساخت آن به اندازه کافی محکم است تا افراد سنگین و چاق را در خود جای دهد. با درد و ناراحتی ناشی از نشستن طولانی مدت خداحافظی کنید زیرا این کوسن کمر شما را حمایت می‌کند. این کوسن برای افرادی مناسب است که از صدمات نخاعی، درد کمر، دژنراتیو دیسک یا مشکلات ستون فقرات رنج می‌برند.

منبع: best car seat cushion

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.