ده ماشین محبوب در سال ۲۰۲۰ و آشنایی با مشخصات آن

در سال ۲۰۲۰، بیش از ۴۵ خودروی سواری کاملاً جدید و طراحی شده، اتومبیل و کامیون ارائه خواهد شد. ما این شانس را داریم که با همه آن‌ها رانندگی کنیم و از رانندگی کردن لذت ببریم اما برخی از آن‌ها محبوب‌تر هستند. در اینجا ۱۰ ماشین محبوب در سال ۲۰۲۰ را معرفی می‌کنیم.

۱- ۲۰۲۰ Lincoln Corsair
کراس‌اوور لینکلن کورسیر در واقع جایگزین محصول دیگر این شرکت با نام لینکلن MKC است که بین سال‌های ۲۰۱۴ تا ۲۰۱۹ به فروش می‌رسید. این SUV ظاهری اسپرت و لوکس دارد و ویژگی‌های فناوری پیشرفته را در داخل یک فضای داخلی بزرگ و جادار قرار می‌دهد. پیشرانه پایه و استاندارد لینکلن کورسیر یک موتور ۲٫۰ لیتری چهار سیلندر توربوشارژ است. خروجی این موتور ۲۵۰ اسب‌بخار قدرت و ۳۷۳ نیوتون‌متر گشتاور است.

۲- ۲۰۲۰ Mercedes-Benz GLE
این خودرو جدیدترین نسل مرسدس بنز با نوآوری‌های پیشرفته است که از سیستم تعلیق هوشمند بهره می‌برد. این خودرو یک ماشین محبوب در سال ۲۰۲۰ محسوب می‌شود و رانندگی با آن بسیار راحت و لذت بخش است. سیستم تعلیق هوشمند شامل یک سیستم اتصال بصری با گرافیک‌های شفاف و لیست گسترده‌ای از ویژگی‌های پیشرفته ایمنی است.

ماشین محبوب در سال 2020
mercedes-benz-gle

۳- ۲۰۲۰ Ford Explorer
داستان شاسی بلند فورد اکسپلورر ۲۰۲۰ به ارسال قدرت موتور به چرخ‎‌های عقب برمی‌گردد. ممکن است این خودرو شبیه به اکسپلورر قبلی باشد، اما مدل جدید فضای بیشتری را ارائه می دهد. همچنین دارای گنجایش بیش از ۷ نفر است و برای سفرهای خانوادگی بسیار مناسب می‌باشد. فورد اکسپلورر ۲۰۲۰ به صورت استاندارد به یک موتور ۲٫۳ لیتری ۴ سیلندر توربو مجهز شده که ۳۰۰ اسب بخار قدرت و ۴۲۰ نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند. این خودرو در میان رقبای خود بسیار ماشین کم مصرفی می‌باشد، به طوری که با یکبار شارژ کامل موتور بنزینی می‌توانید ۴۰ کیلومتر را طی کنید! فورد برای تمامی نسخه‌های اکسپلورر، یک جعبه دنده ۱۰ سرعته اتوماتیک در نظر گرفته و خریداران این امکان را دارند تا سیستم چهار چرخ متحرک را برای خودرو خود سفارش دهند.

۴- ۲۰۲۰ Kia Soul
Kia Soul ویژگی‌ها و ارزش‌های بسیاری را در هاچ بک شیک و جادار خود قرار داده است و به همین دلیل به عنوان ماشین محبوب در سال ۲۰۲۰ شناخته شده است. این خودرو از ویژگی‌های استانداردی مانند اتصال Apple CarPlay / Android Auto و صفحه لمسی ۷ اینچی بهره می‌برد و دارای موتور الکتریکی با قدرت ۲۰۱ اسب‌بخار و گشتاور ۳۹۵ نیوتن‌متر است. کراس‌اور کیا سول در دو مدل بنزینی و الکتریکی ارائه می‌شود که خودروی الکتریکی آن از باتری پلیمری لیتیوم یون مایع‌خنک ۶۴ کیلووات ساعت بهره می‌برد. از جمله ویژگی‌های این خودروی الکتریکی می‌توان به چهار حالت رانندگی اکو، کامفورت، اسپورت و اکو پلاس اشاره کرد. از نظر ایمنی، سول جدید دارای سیستم‌هایی همچون پیشگیری از برخورد جلو، دستیار حفظ خودرو بین خطوط، هشدار توجه راننده، هشدار نقاط کور، هشدار برخورد از عقب، کروز کنترل هوشمند و دستیار نوربالا می‌باشد.

۵- ۲۰۲۰ Subaru Outback
سوبارو مدل ‌اوتبک (Outback) که برای سال ۲۰۲۰ کاملاً جدید است از امنیت، کاربرد و راحتی بالایی برخوردار است. این خودرو برای کسانی مناسب است که قابلیت آفرودی متوسط را درکنار مصرف سوخت مناسب باهم می‌خواهند. رانندگی با این خودرو در بیرون از شهر می‌تواند آخر هفته را به یک ماجراجویی جذاب تبدیل کند. پیشرانه‌ی مدل توربو از نوع تخت ۴ سیلندر با حجم ۲.۴ لیتر است که می‌تواند ۲۶۰ اسب‌بخار قدرت در ۵,۶۰۰ دوربردقیقه و ۳۷۵ نیوتون‌متر گشتاور در ۲,۰۰۰ دوربردقیقه تولید کند. مدل ضعیف‌تر این خودرو با پیشرانه‌ی ۴ سیلندر تخت ۲.۵ لیتری، ۱۸۲ اسب‌بخار قدرت دارد. این خودرو در تیپ‌های پریمیوم، لیمیتد، تورینگ، Onyx Edition XT، لیمیتد XT و تورینگ XT عرضه خواهد شد.

ماشین محبوب در سال 2020
Subaru Outback

۶- ۲۰۲۰ Toyota GR Supra
تویوتا سوپرا GR با طراحی خاصی که دارد یک خودروی کاملاً مدرن را به نمایش می‌گذارد.

۷- ۲۰۲۰ Hyundai Palisade
هیوندای پالیسید ۲۰۲۰ با نام لاتین (Hyundai Palisade) از خودروهای جدید و پرچمدار هیوندای است. پالیسید یک محصول رقابتی و یک شاسی‌ بلند سه ردیفه و هشت نفره می‌باشد که با قیمت مناسبی ارائه می‌شود. از جمله امکانات این مدل می‌توان به سیستم تهویه مطبوع، صفحه‌نمایش ۸ اینچی، اندروید اتو و اپل کارپلی، غربیلک فرمان تلسکوپی، صندلی‌های ردیف دوم برقی و محفظه ذخیره‌ای زیر کف خودرو اشاره کرد. پیشرانه به کار گرفته شده در پالیسید از نوع شش سیلندر وی شکل و حجم ۳٫۸ لیتر است که ۲۹۱ اسب بخار نیرو تولید ‎می‌کند.

۸- ۲۰۲۰ Jeep Gladiator
جیپ گلادیاتور ۲۰۲۰ یک خودروی کاملا جدید و مستقل بوده و رانندگی با آن یک احساس شگفت آور و بی‌نظیری ایجاد می‌کند. این خودرو با یک موتور ۳.۶ لیتری V6 به قدرت ۲۸۵ اسب‌بخار و گشتاور ۳۵۰ نیوتون‌متر عرضه می‌شود. مصرف سوخت این خودرو با جعبه‌دنده ۸ دنده‌ی خودکار در شهر ۱۳.۸ لیتر، در جاده ۱۰.۶ لیتر و به‌صورت ترکیبی ۱۲.۳ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر است. از امکانات آن می‌توان به مواردی چون سیستم اطلاعات و سرگرمی UConnect فیات کرایسلر، نمایشگر ۸.۴ اینچی لمسی، اپل کارپلی، اندروید اتو و چهار پورت USB اشاره کرد.

ماشین محبوب در سال 2020
2020 Jeep Gladiator

۹- ۲۰۲۰ Chevrolet Corvette
شورولت کوروت ۲۰۲۰ به خاطر نمای خیره کننده آن محبوب است. این خودرو از یک پیشرانه V8 بهره می‌برد که بطور تقریبی ۴۹۰ اسب‌بخار خروجی دارد و شتاب ۰ تا ۶۰ را در کمتر از سه ثانیه طی می‌کند. از همه جالب‌تر، ممکن است قیمت احتمالی این خودرو نزدیک ۶۰٫۰۰۰ دلار باشد.

۱۰- ۲۰۲۰ Kia Telluride
کیا تلوراید ۲۰۲۰ یک خودروی شاسی بلند و لوکس ۳ ردیفه است و با کاربردها و ویژگی‌های ایمنی همراه است که بسیاری از خانواده‌ها به دنبال آن هستند. این خودرو از پیشرانه‌ی ۶ سیلندر ۳٫۸ لیتری استاندارد با قدرت ۲۹۱ اسب بخار و گشتاور ۳۵۵ نیوتون متر استفاده می‌کند. این خودرو به سیستم‌هایی همچون دستیار پیشگیری از برخورد جلو، دستیار حفظ خودرو بین خطوط، کروز کنترل هوشمند، هشدار نقاط کور، ورود هوشمند و استارت دکمه‌ای، هشدار سرنشین پشتی و… مجهز است.

منبع: ۱۰ Favorite New-for-2020 Cars

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.