بهترین ماشین خارجی برای مسافرت

تابستان بهترین زمان برای مسافرت است، برای رفتن به جاده و لذت بردن از طبیعت داشتن وسیله نقلیه یکی از نیازهای اساسی می‌باشد. یک خودروی خوب و راحت می‌تواند لذت سفر را در امتداد جاده‌های پر پیچ و خم دوچندان کند. بسته به اینکه بخواهید با چه کسی بروید و چه چیزی را همراه خود ببرید گزینه‌های زیادی وجود دارد. بنابراین به لیست ما نگاهی بیندازید. مطمئناً در اینجا خودرویی پیدا می‌کنید که مطابق سلیقه و نیازهایتان می‌باشد. امیدواریم با معرفی بهترین ماشین خارجی برای مسافرت بتوانیم به شما در رفع نیازهایتان کمک کنیم:

۱- ۲۰۱۹ Buick Regal TourX
در حالی که بیوک دوست دارد از آن به عنوان یک کراس‌اور نام برده شود، اما TourX در قلمرو واگن ایستگاه کاملاً راحت‌تر است و هیچ مشکلی در این مورد وجود ندارد. بیوک رگال TourX با ارتفاع کمتری نسبت به خودروی شاسی‌بلند معمولی طراحی شده است و به وضوح برای کسانی مناسب است که به دنبال یک ماجراجویی در فضای بیرون از خانه هستند. در تورکس از پیشرانه ۴ سیلندر با توان ۲۵۰ اسب‌بخار استفاده شده و قدرت موتور به تمام چرخ‌ها منتقل می‌شود.

۲- ۲۰۱۹ Ford Expedition
اگر خانواده پر جمعیتی دارید و به دنبال یک SUV قدرتمند برای آن‌ها می‌گردید فورد اکسپدیشن بهترین ماشین خارجی برای مسافرت است. با خرید فورد اکسپدیشن یک خودرو با قابلیت حمل ۷-۸ نفر نصیبتان می‌شود و می‌توانید با خیال راحت با خانواده خود به مسافرت بروید. این خودرو به یک موتور ۳.۵ لیتری و شش سیلندر به نام EcoBoost مجهز است و یک گیربکس اتوماتیک ۱۰ سرعته نیز وجود دارد که به شما کمک می‌کند تا بیشترین بهره وری را از این SUV بزرگ ببرید. این موتور به کمک سیستم تزریق مستقیم سوخت می‌تواند قدرت ۴۰۰ اسب‌بخار را در ۵۰۰۰ دور بر دقیقه و گشتاور ۶۵۰ نیوتون‌متر را در ۲۲۵۰ دور بر دقیقه تولید و در اختیار راننده قرار دهد.

بهترین ماشین خارجی برای مسافرت
2019 buick regal tourx

۳- ۲۰۱۹ Volkswagen Atlas
فولکس‌واگن اطلس ۲۰۱۹ دارای کابین جادار و سه ردیف صندلی راحت است که این ویژگی آن را به عنوان بهترین ماشین خارجی برای مسافرت تضمین می‌کند. در حالی که فضای اتاق SUV به اندازه کافی جادار است، نمای بیرونی آن نسبتاً مرتب و جذاب است. این خودرو به پیشرانه‌ی ۴ سیلندر ۲ لیتری توربو مجهز است که قدرت ۲۳۵ اسب بخاری و گشتاور ۳۴۹ نیوتون متری داشته و تنها در تریم S عرضه می‌شود.

۴- ۲۰۱۹ Mazda MX-5 Miata RF
مزدا اِم ایکس ۵ میاتا ۲۰۱۹ بهترین ماشین خارجی برای مسافرت است. به لطف ترکیب هوشمندانه‌ی مهندسی و طراحی، میاتا RF ظاهر کوپه مانندی را به دست آورده بدون آنکه نمای کلی خودرو تحت تأثیر قرار بگیرد. موتور به کار رفته در مزدا MX-5 میاتا ۲۰۱۹ از نوع اسکای اکتیو ۲٫۰ لیتری ۴ سیلندر خطی است و می‌تواند ۱۸۱ اسب بخار قدرت و ۲۰۵ نیوتن متر گشتاور تولید کند.

۵- ۲۰۱۹ Kia Stinger
به لطف الهام گرفتن از اروپا، تعداد کمی از سدان‌های اسپورت در این دسته وجود دارند که هیجان رانندگی کیا استینگر را فراهم می کنند، خصوصاً وقتی قیمت کیا استینگر مورد توجه قرار می‌گیرد. استینگر با قدرت ۴ یا ۶ سیلندر و دیفرانسیل تمام چرخ یا عقب، دارای نسخه‌های زیادی می‌باشد که متناسب با سلیقه تمام افراد است. این خودرو به رینگ‌های ۱۸ اینچی،صفحه لمسی ۸ اینچی، سیستم ناوبری و صندلی راننده برقی مجهز است.

بهترین ماشین خارجی برای مسافرت
2019 Kia Stinger

۶- ۲۰۱۹ Minivans Hybrid
Minivans ماشین‌های مسافرتی خانوادگی هستند که دارای صندلی‌های ۳ ردیفه هستند. درب آن‌ها کشویی باز می‌شود و افراد می‌توانند به راحتی وارد خودرو شوند. خودرو «کرایسلر پاسیفیکا / Chrysler Pacifica» یک مینی‌ون مدرن و بسیار کاربردی است و باعث می‌شود خانواده‌ها به سمت خودروهای هیبریدی روی آورند. این خودرو به یک باتری ۱۶ کیلو وات ساعتی لیتومی یونی مجهز است که قادر است ۵۰ کیلومتر طی کند.

۷- ۲۰۱۹ Porsche Macan
یک سفر جاده‌ای بدون پورشه کامل نخواهد بود، چرا به جای بیرون آوردن یکی از اتومبیل‌های اسپرت افسانه‌ای پورشه ماکان را در نظر نگیریم؟ این SUV جمع و جور سطح بالایی از عملکرد را ارائه می‌دهد و برای حمل حداکثر ۵ مسافر و چمدان آنها به اندازه کافی جادار است. پیشرانه ۲ لیتری چهار سیلندر مجهز به توربوشارژر زیر کاپوت ماکان ۲۰۱۹ فیس‌لیفت قرار دارد که ۲۴۸ اسب بخار قدرت و ۳۷۰ نیوتن‌متر گشتاور تولید می‌کند. این خودرو در زمانی کمتر از ۶.۱ ثانیه از حالت سکون به سرعت ۹۶ کیلومتربرساعت می‌رسد.

۸- ۲۰۱۹ Ram 1500
تعداد ماشین‌های خارجی برای مسافرت بیشتر از آنچه فکر می‌کنید می‌باشد و رام ۱۵۰۰ جدید ۲۰۱۹ نیز مطمئناً به لطف فضای داخلی مجلل خود یکی از این ماشین‌ها محسوب می‌شود. این خودرو در مدل‌های ۴*۴ در دسترس مشتریان قرار می‌گیرد و و دارای ۴۰ نوع الگوریتم تعویض دنده‌ی مختلف است تا راندمان خودرو را در بالاترین حالت حفظ کند. پیشرانه‌ی V6 رم ۱۵۰۰ می‌تواند ۳۰۵ اسب بخار قدرت و ۳۶۴ نیوتن‌متر گشتاور تولید کند و مدل V8 نیز توانایی تولید ۳۹۵ اسب بخار قدرت و ۵۵۵ نیوتن‌متر گشتاور دارد. برای رم ۱۵۰۰ مدل ۲۰۱۹ ۱۵ نوع رینگ چرخ مختلف، شش تیپ گوناگون و ۱۲ رنگ برای بدنه وجود دارند تا مشتریان با هر بودجه و سلیقه‌ای بتوانند خودروی خود را خریداری کنند.

منبع: Best Road Trip Cars of 2019

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.