بهترین ریموت استارتر خودرو در سال ۲۰۱۹

استارتر ماشین یکی از اختراعات جذابی است که تجربه رانندگی را بسیار لذت بخش می‌کند. برخی از اتومبیل‌ها این قابلیت را به صورت فابریک دارند و در برخی دیگر می‌توان با خرید یک استارتر، این ویژگی جذاب را به خودرو اضافه کرد. در این مطلب قصد داریم ۷ مدل از بهترین ریموت استارتر خودرو را به شما معرفی کنیم که به وسیله آنها می‌توانید از رانندگی خود بیشتر لذت ببرید.

۱- بهترین کلی: ریموت استارتر خودرو Best Overall: Viper 5906V 2-Way
سیستم Viper 5906V شامل پنج دکمه کنترل برای تمام عملکردهای اساسی از جمله قفل و باز کردن درب‌ها می‌باشد. گنجاندن سنسورهای امنیتی دیگر سطح دیگری از پشتیبانی را برای جلوگیری از دستکاری یا سرقت فراهم می‌کند. فراتر از امنیت درگاه مینی شارژ هر شش ماه یکبار به ۶۰ دقیقه زمان نیاز دارد تا به طور کامل شارژ شود. فناوری SuperCode Viper’s گزینه‌ای را در اختیار کاربران قرار می‌دهد تا بتوانند از سیستم ۵۹۰۶V بر روی دو اتومبیل با یک ریموت منفرد استفاده کنند، در ضمن گزینه‌ای برای اضافه کردن واحد SmartStart وجود دارد تا با گوشی هوشمند جفت شده و به طور مستقیم از تلفن هوشمند خود به سیستم وصل شوید.

۲- بهترین بودجه: ریموت استارتر Avital 4105LX
Avital 4105L ترکیبی عالی از ویژگی‌ها را با قیمتی خوب ارائه می‌دهد که قطعاً با کیف پولتان مناسب است. این سیستم از دو ریموت دکمه کوچک و یک طرفه بهره می‌برد و ۴ دکمۀ روی آن عملکردهایی مانند باز و بسته کردن درب‌ها، روشن کردن ماشین و بازکردن صندوق عقب ماشین را انجام می‌دهد. این دستگاه قابل برنامه ریزی است و از تکنولوژی کیلس (keyless) استفاده می‌کند و تا فاصله ۱۵۰۰ فوتی (۴۵۷ متری) قابل استفاده است. این سیستم از نظر امنیتی نیز از ماشین شما حفاظت کرده و در صورت ضربه آلارم‌هایی ایجاد می‌کند و با توجه به قدرت و دقت بالای آن، الارم‌های دروغین در آنها کمتر است.

ریموت استارتر خودرو

۳- بهترین آمادگی برای تلفن‌های هوشمند: Directed Electronics 4806P
۴۸۰۶P حتی بدون خط دید مستقیم هم می‌تواند از نزدیک به ۵٫۲۸۰ فوتی کار کند. ریموت پنج کلید دوگانه آن شامل دکمه‌های قفل و باز کردن درب، دکمه‌های کمکی و همچنین روشن شدن موتور از راه دور در هر دو خروجی دکمه‌ای دو طرفه و یک طرفه است. بزرگترین قدرت پردازنده ۴۸۰۶P سازگاری با برنامه تلفن‌های هوشمند است. گنجاندن فناوری اضافی امکان باز کردن صندوق عقب، حالت هراس، مکان‌یاب خودرو و همچنین قفل و باز کردن درب از طریق تلفن هوشمند را فراهم می‌کند. اگر بیش از یک راننده برای هر خودرو وجود داشته باشد، اعضای خانواده می‌توانند از این ویژگی‌ها در تلفن‌های هوشمند چندگانه خود استفاده کنند.

۴- بهترین سازگاری: ریموت استارتر Compustar CS800-S
سیستم طرفه CS800-S Compustar با موتورهای دیزلی سازگار است. از آنجایی که موتورهای دیزلی بسیار متفاوت از موتورهای گازسوز سنتی عمل می‌کنند، این یکی از ویژگی‌هایی است که نباید از آن چشم پوشی کرد. این سیستم با ورودی بدون کلید و فرستنده‌های چهار دکمه می‌توانند از فاصله وسیعی تا ۱۰۰۰ فوت دورتر از وسیله نقلیه هم کار کنند. همچنین شما را قادر می‌سازد که بسته به نوع آب و هوا قبل از ورود به خودرو کولر یا بخاری آن را روشن کنید. طیق بررسی‌های کاربران، سیستم Compustar‌ یكی از ساده‌ترین سیستم‌ها در صورت داشتن دانش پایه برای نصب شناخته شده است، در حالی كه با خرید یك لوازم جانبی جداگانه می‌توانید كنترل تلفن هوشمند و ردیابی GPS را اضافه كنید.

۵- بهترین خودستایی: ریموت استارتر Compustar Pro T11
اگر قیمت استارتر برایتان مهم نیست و حاضرید برای خرید آن پول زیادی پرداخت کنید، سیستم Compustar Pro T11 با ویژگی‌های سه مایلی، آن را به یک انتخاب مستقل تبدیل می‌کند. پیشرفت‌های این سیستم باعث می‌شود موارد اضافی قابل توجهی داشته باشد از جمله دو ریموت صفحه نمایش لمسی LCD که گواهی IPX7 برای ضد آب بودن را دارد. این استارتر خودرو با قابلیت شارژ USB هنوز هم دارای کلیه اصول اولیه از جمله روشن شدن موتور از راه دور، باز کردن صندوق عقب، قفل و باز کردن درب‌ها، به علاوه امکان کنترل صندلی‌های گرم شده، یخ زدایی پنجره جلو و عقب، عملکرد پنجره‌ها و کنترل GPS می‌باشد. استارتر اتومبیل هر بار که فرمان به خودرو ارسال می‌شود، تأیید بصری و شنیداری دارد. این محصول با ضمانت سه ساله ارائه می‌شود.

ریموت استارتر خودرو

۶- بهترین سفارشی سازی: ریموت استارتر Crimestopper RS4-G5
سیستم ریموت استارتر Crimestopper RS4-G5 یک انتخاب ایده آل برای رانندگان هر دو نوع وسایل نقلیه است و با هر دو گیربکس دستی و اتوماتیک سازگار است. بزرگترین برجستگی سیستم Crimestopper، دامنه سازگاری آن با فرستنده‌های مختلف و دامنه عملیاتی ۶۰۰ متری آن نیست بلکه در آن ۳۱ نوع گزینه قابل برنامه ریزی متفاوت وجود دارد. این استارتر دو کنترل ریموت پنج دکمه‌ای یکسان برای قفل کردن، باز کردن، ریموت استارتر و باز کردن صندوق عقب دارد اما پنجمین دکمه بیشترین توجه را به خود جلب می‌کند. گزینه‌های قابل برنامه ریزی به کاربران این امکان را می‌دهد تا از طریق فشار یک دکمه، مانیتورینگ موتور، حالت‌های ترکیبی یا حتی ویژگی‌های سرعت سنج را برنامه ریزی کنند. در حالی که Crimestopper فقط مجموعه‌ای اساسی از ویژگی‌های امنیتی را اضافه می‌کند، اما عملکرد چندین دستگاه کنترل را برای کنترل حداکثر دو ریموت مختلف وسیله نقلیه با یک ریموت تک ارائه می‌دهد.

۷- بهترین امنیت: ریموت استارتر Python 6706P
بزرگترین ویژگی برجسته ریموت Python 5706P با ویژگی‌های درجه یک، سیستم امنیتی آن است که آرامش عظیمی را برای خریداران خودرو در همه جا به وجود می‌آورد. این استارتر خودرو با داشتن سیستم آلارم شش مرحله‌ای و زنگ هشدار می‌تواند مستقیماً از دو طرفLED و کنترل ریموت غیر LED در برد تا یک مایل کنترل شود. این سیستم به دلیل تشخیص کوچکترین تحریکات قابل ستایش کاربران است که حتی کوچکترین حرکات را تشخیص می‌دهد در حالی که خود سیستم به اندازه کافی هوشمند است تا بتواند بین تأثیرات سبک و سنگین تمایز قائل شود و آلارم‌های دروغین را تشخیص دهد. سیستم Python برای امنیت بیشتر به سیستم مبتنی بر قطع کننده استارتر مجهز است که مانع از روشن شدن موتور می‌شود مگر اینکه یک کلید در سیستم جرقه زنی وارد شود. فراتر از امنیت، این ریموت قابلیت ورود بدون کلید، باز کردن صندوق عقب، حالت هراس و حالت مکان‌یاب خودرو را برای یافتن سریع ماشین گمشده اضافه می‌کند.

منبع: ۷ Best Remote Car Starters

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.