آشنایی با بهترین خودروهای شاسی بلند یا SUV

با توجه به تمایل افراد به خرید خودروهای شاسی بلند یا اس‌یووی‌های جدید جای تعجب نیست که خودروسازان، برای جذب مشتریان به طور فزاینده‌ای به تولید مدل‌های جدید روی آورند و در این عرصه سخت تلاش کنند. برای رسیدن به این هدف چندین SUV قانع کننده وجود دارد که در آینده نه چندان دور به نمایندگی‌های محلی شما ارائه می‌شوند. در اینجا برخی از بهترین خودروهای شاسی بلند یا SUV آورده شده است.

۱- Rivian R1S
کراس‌اوور R1S در سه نسخهٔ مختلف ارائه خواهد شد و تحویل آن از اواخر سال ۲۰۲۰ خواهد بود. مدل پایه آن به پکیج باطری‌های ۱۰۵ کیلووات ساعتی مجهز است که موتورهای آن مجموعاً ۴۰۲ اسب بخار قدرت و ۵۶۰ نیوتن متر گشتاور تولید می‌کنند. این مدل با یک‌بار شارژ توانایی پیمودن ۳۸۵ کیلومتر را دارد. مدل میانی آن به یک باتری ۱۳۵ کیلووات ساعت مجهز است و با یک‌بار شارژ امکان پیمودن ۵۰۰ کیلومتر را فراهم می‌کند. این مدل مجموعاً ۷۵۳ اسب بخار قدرت و ۱۱۲۰ نیوتن متر گشتاور دارد و ظرف ۳ ثانیه از صفر به سرعت ۹۶ کیلومتر در ساعت می‌رسد. اما بالاترین تیپ این کراس‌اوور از پکیج باطری ۱۸۰ کیلووات ساعتی استفاده می‌کند و ۷۰۰ اسب بخار قدرت دارد اما گشتاور آن با مدل میانی یکسان است. این مدل با یک‌بار شارژ می‌تواند تا ۶۶۰ کیلومتر را طی کند.

۲- ۲۰۲۰ Land Rover Defender
لندروور دیفندر ۲۰۲۰ به عنوان بهترین خودروهای شاسی بلند محسوب می‌شود و تقریبا سبک کلاسیک دارد. دیفندر جدید با دو پیشرانۀ دیزلی و یک پیشرانۀ بنزینی توربوشارژر چهار سیلندر و یک پیشرانۀ ۶ سیلندر خطی هیبریدی وارد بازار می‌شود. مدل پایۀ این خودرو از یک موتور ۴ سیلندر ۲ لیتری بهره می‌برد که می‌تواند قدرتی معادل ۲۹۶ اسب بخار را تولید کند. برای این خودرو موتور ۶ سیلندر ۳ لیتری با قدرت ۳۹۶ اسب بخار نیز در دسترس است. از امکانات سفارشی مختلف لندرور دیفندر ۲۰۲۰ می‌توان به ورودی هوای مرتفع‌تر، باربند سقفی، نردبان سقفی، محافظ رنگ بدنه، مخزن آب ۶.۵ لیتری و مسیر لولۀ دوش و کمپرسور باد درون خودرو، چادر روی سقف، وینچ جلو و… اشاره کرد.

بهترین خودرو های شاسی بلند
2020 land rover defender

۳- ۲۰۲۰ Cadillac XT6
اگر XT5 Cadillac برای شما خیلی کوچک است و Escalade خیلی بزرگ است، پس XT6 می‌تواند انتخاب درستی برای شما باشد. کراس اوورSUV متوسط سه ردیفه از ظرافت و سبک Cadillac بهره می‌برد، بدون اینکه از امکانات لوکس کابین آن چیزی کم شود. این خودرو ترکیبی جالب از ویژگی‌های جاداری، ایمنی و راحتی را برای مشتریان فراهم می‌کند و لیستی طولانی از فناوری‌های ایمنی پیشرفته و دستیارهای راننده ارائه می‌کند. زیر کاپوت XT6، موتوری با پیشرانۀ ۳.۶ لیتری V6 قرار گرفته که ۳۱۰ اسب بخار قدرت و ۳۶۷ نیوتن‌ متر گشتاور دارد. XT6 همچنین به‌صورت استاندارد به ترمز اضطراری خودکار، کمک به‌رانندگی بین خطوط، نقطه کور، دوربین دید در شب و ترمز اتوماتیک دنده‌عقب مجهز است.

۴- ۲۰۲۰ Ford Bronco
هنوز اطلاعات زیادی در مورد فورد برانکو جدید موجود نیست، اما این چیزی است که فورد از طریق رسانه‌های اجتماعی منتشر کرده است: “ما صدای مشتریان خود را به صورت بلند و واضح شنیده‌ایم. Joe Hinrichs رئیس فورد آمریكا گفت: آنها خواهان نسل جدیدی از وسایل نقلیه هستند كه بتواند رانندگی آنها را بسیار شاد و سرگرم كند.” برانکو یک ابزار متوسط ۴×۴ هیجان انگیز است و برای کسانی مناسب خواهد بود که قصد سفر به خارج از شهر را دارند.” برونکو جدید یک SUV متوسط خواهد بود و بخشی از نمونه کارها جهانی خودرو فورد در سال ۲۰۲۰ خواهد بود. کمپانی فورد اعلام کرده است که برانکو جدید بر پایه فورد رنجر ساخته می‌شود و قرار است در سال ۲۰۲۰ وارد بازار شود. در بازار آمریکا فورد رنجر با یک موتور ۲٫۳ لیتری ۴ سیلندر توربو عرضه می‌شود که در اصل موتور فورد Focus RS است.

۵- ۲۰۱۹ Audi Q3
آئودی Q3 2019 یکی از جدیدترین کراس‌اوورهای لوکس و جمع‌وجور بازار است و از پیشرانۀ ۴ سیلندر ۲ لیتری توربو با قدرت ۲۲۸ اسب بخاری و گشتاور ۳۵۰ نیوتون متری استفاده می‌کند. این خودرو مجهز به طیف گسترده‌ای از سیستم‌های پیشرفته ایمنی شامل سیستم‌های ترمز اضطراری، هشدار برخورد عقب، کنترل کروز انطباقی، دستیار فعال نگهداری در خط مستقیم و اخطار خروج از خط می‌باشد. این کراس اوور در عرض ۷ ثانیه از سکون به سرعت ۹۶ کیلومتر در ساعت می‌رسد. حداکثر سرعت این خودرو ۲۰۹ کیلومتر در ساعت می‌باشد و برای بدنه آن هفت ‌رنگ شامل آبی، سفید، نارنجی، خاکستری، سفید گلاسیر، مشکی و قرمز در نظر گرفته شده است.

بهترین خودرو های شاسی بلند
2019 audi q3

۶- ۲۰۱۹ BMW X7
X7 اولین خودروی شاسی بلند ۳ ردیفه فول سایز از BMW و یکی از بهترین خودروهای شاسی بلند است. این خودروی شاسی بلند با ابعاد واقع‌گرایانه‌تری طراحی شده است و ابعادی شبیه به Cadillac Escalade دارد که ۸٫۷ اینچ از زمین فاصله دارد. X7 از سیستم تعلیق هوا به عنوان تجهیزات استاندارد بهره می‌برد و بر روی چرخ‌های ۲۱ اینچی قرار می‌گیرد. انتظار می‌رود BMW جدید X7 در مارس ۲۰۱۹ به بازار عرضه شود.

۷- ۲۰۲۰ Lincoln Aviator
این خودرو یکی از بهترین محصولات لینکلن طی سال‌های اخیر محسوب می‌شود و نمای بسیار زیبا و جذابی دارد. پیشرانهٔ پایهٔ این خودرو یک واحد ۳ لیتری V6 بای‌توربو است که ۴۰۰ اسب بخار قدرت و ۵۴۲ نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند. این نیرو توسط یک گیربکس ۱۰ سرعتهٔ اتوماتیک در حالت استاندارد به چرخ‌های عقب انتقال پیدا می‌کند اما امکان سفارش سامانهٔ چهارچرخ محرک هم برای آن وجود دارد. یکی از ویژگی‌های قابل توجه Lincoln Aviator 2020 استفاده از تلفن همراه به عنوان یک کلید است: وقتی برنامه Lincoln Way را دانلود می‌کنید، می‌توانید از گوشی هوشمند خود برای قفل و باز کردن ماشین استفاده کنید، همچنین ساندروف را باز و بسته کنید و وسیله نقلیه را راه اندازی کنید.

۸- ۲۰۲۰ Hyundai Palisade
هیوندای در حال احیا و درست کردن نمونه کارهای SUV خود بوده و بخش عمده‌ای از جدیدترین وسیله نقلیه آن در خط تولید، Palisade 2020 است. Palisade که جایگزین Hyundai Santa Fe XL شده است، یک SUV متوسط و جادار است که می‌تواند تا هشت نفر را در خود جای دهد. این خودرو یک ظاهر طراحی شده را با یک سواری راحت و آرام مطابقت می‌دهد، همچنین حالت Sport و Eco را ارائه می‌دهد که راننده می‌تواند با توجه به شرایطی که خواستار آن است، آن را تغییر دهد. از جمله امکانات این مدل می‌توان به سیستم تهویه مطبوع، صفحه‌نمایش ۸ اینچی، اندروید اتو و اپل کارپلی، غربیلک فرمان تلسکوپی، صندلی‌های ردیف دوم برقی و محفظه ذخیره‌ای زیر کف خودرو اشاره کرد.

بهترین خودرو های شاسی بلند
2020 kia telluride

۹- ۲۰۲۰ Kia Telluride
برای کسانی که به دنبال فضای داخلی بیشتری در ماشین خود هستند، کیا تلورید ۲۰۲۰ انتخاب مناسبی است. تمامی مدل‌های کیا تلوراید ۲۰۲۰ منحصراً از پیشرانۀ ۶ سیلندر ۳٫۸ لیتری استاندارد با قدرت ۲۹۱ اسب بخار و گشتاور ۳۵۵ نیوتون متر استفاده می‌کنند. Kia دارای ویژگی‌های ایمنی نوآورانه‌ای مانند مانیتور نقطه کور است که می‌تواند برای جلوگیری از تصادف، ترمز اعمال کند. از جمله امکانات دیگر آن می‌توان به سیستم اخطار خروج از مسیر، کمک به‌رانندگی بین خطوط، کنترل کروز هوشمند، هشدار برخورد جلو و HUD اشاره کرد. همچنین حالت آرام وجود دارد که خروجی صوتی جداگانه را در ردیف‌های دوم و سوم قطع می‌کند و به مسافران جلو امکان می‌دهد از موسیقی انتخابی خودشان با آرامش لذت ببرند.

۱۰- ۲۰۲۰ Ford Explorer
فورد اکسپلورر ۲۰۲۰ که قرار است در تابستان سال ۲۰۱۹ به بازار عرضه شود یکی از بهترین خودروهای شاسی بلند محسوب می‌شود، این خودرو در ابتدا با دو موتور بنزینی قدرتمند توربوشارژ عرضه می‌شود که هر یک از آن‌ها با گیربکس ۱۰ سرعته اتوماتیک پشتیبانی می‌شوند. گفته می‌شود یک اکسپلورر هیبریدی و همچنین یک ST عملکرد گرا را دنبال می‌کند. اکسپلورر با طیف گسترده‌ای از ویژگی‌های ایمنی استاندارد، اتصالات به روز شده و فناوری‌های پیشرفته ارائه خواهد شد. این خودرو به‌صورت پیش‌فرض با تجهیزاتی همچون چرم کابین، مونروف بزرگ، چراغ‌های LED و سیستم کوپایلوت ۳۶۰ فورد عرضه می‌شود.

منبع: Best SUVs

ممکن است شما دوست داشته باشید
2 نظرات
  1. […] تقاضا برای خودروهای شاسی بلند رو به افزایش است و خیلی از مردم به دنبال خودروهایی با […]

  2. […] خودروها یکسان نیستند و هر خودرویی باربند مخصوصی دارند. خودروهای شاسی بلندی مانند Toyota Land Cruisers و وسایل نقلیه بزرگ مشابه بیشترین […]

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.