رونالدو یا نیمار: چه کسی خودروی بهتری دارد؟

نیمار جونیور و کریستیانو رونالدو دو فوتبالیست محبوب و معروف، علاوه بر فوتبال، عشقی بی پایان به خودروهای لوکس دارند. این علاقه با وجود بهترین اتومبیل‌های جهان که در گاراژ خانه‌شان پارک شده؛ کاملاً مشهود است.

به گزارش مسترماشین باز، نیمار و رونالدو، دو اعجوبه‌ی فوتبال هستند. عملکرد و بازی حرفه‌ای آنها در زمین فوتبال، آن‌ها را به ثروتمندترین ورزشکاران جهان تبدیل کرده است. حالا در کنار امکانات و خانه‌های لوکس، این بازیکنان اشتهای زیادی برای اتومبیل دارند.

گاراژهای این دو بازیکن فوتبال، با اتومبیل‌های خوب و گرانقیمتی پر شده است.

لامبورگینی وننو خاکستری نیمار

بازیکن ستاره پاری سن ژرمن مجموعه‌ای متشکل از ۱۳ خودروی گرانقمیت دارد که شامل استون مارتین، فراری، لامبورگینی و آئودی و غیره می‌شود. با این حال، لامبورگینی وننو یکی از بهترین و محبوب‌ترین وسایل نقلیه نیمار است.

این هایپر ماشین هیولایی است که با موتور ۶٫۵ لیتری V12 60 درجه کار می‌کند که ۷۵۰ اسب بخار قدرت و حداکثر سرعت آن ۲۲۰ مایل در ساعت است.

Veneno دارای یک گیربکس ۷ سرعته چهارچرخ متحرک است که این قدرت را در اختیار خودرو قرار می‌دهد تا تنها در ۲٫۹ ثانیه به سرعت ۰-۶۲ مایل در ساعت برسد. گیربکس اگرچه دستی است؛ اما دارای میله‌های تعویض دنده مستقل است که فشار را در هنگام تعویض دنده کاهش می‌دهد و مانع از توقف خودرو می‌شود.

شاسی این خودرو کاملاً آیرودینامیک است.

قسمت عقب Veneno دارای یک اسپویلر با تنظیمات دستی با سه تنظیم ارتفاع است. این وسیله نقلیه مانند سایر خودروهای پرفورمنس موجود در بازار ۲ نفره است.

آینه‌های دید جانبی برقی خودرو گرمکن دارند؛ که برای این فوتبالیست قابلیت خوبی است؛ زیرا از مه‌گرفتگی بیش از حد جلوگیری می‌کند.

Veneno نیمار حدود ۴۲۰۰۰۰ دلار قیمت دارد.

لیکان هایپر اسپورت سیاه رنگ نیمار

این خودروی اسپرت باشکوه ساخته‌ی W Motors و به صورت یک کوپه ۲ نفره است که قدرت زیادی دارد. موتور ۳٫۷ لیتری توئین توربو، مهم‌ترین ویژگی این خودرو است که ۷۸۰ اسب بخار در ۷۱۰۰ دور در دقیقه تولید می‌کند. این خودرو دارای سیستم انتقال ۶ سرعته ترتیبی با ۷ سرعته دوکلاچه PDK است. همه اینها منجر به حداکثر سرعت ۲۴۵ مایل در ساعت و شتاب ۰ تا ۶۲ مایل در ساعت در ۲٫۸ ثانیه می‌شود.

این خودروی اسپرت ترکیبی از قدرت و پایداری است. برای افزایش کنترل راننده در Hypersport، این خودرو مجهز به ترمزهای دیسکی کامپوزیت سرامیکی و کالیپرهای آلومینیومی ۱۵ اینچی با ۶ پیستون است.

Lykan Hypersport حدود ۳۱۵,۴۰۰ دلار قیمت دارد و به غیر از گاراژ خانه‌ی نیمار، در کلکسیون خودروهای افراد مشهور دیگر نیز قرار دارد.

لامبورگینی آونتادور LP 700-4 رونالدو

آونتادور مشکی مات رونالدو دارای یک موتور ۶٫۵ لیتری V12 تنفس طبیعی است که با ۷۴۰ اسب بخار قدرت ، دور ۸۰۰۰ دور در دقیقه تولید می‌کند که باعث می‌شود لامبو مانند گلوله‌ای به سرعت حرکت کند. علاوه بر این، دارای سیستم چهارچرخ متحرک است.

این وسیله نقلیه با ارتفاع کم وعریض تولید شده و ظاهری ماورایی دارد. درهای زاویه دار این خودرو وقتی به سمت بالا باز می‌شوند؛ ظاهر تماشایی به وجود می‌آورند. هر دو سرنشین در یک آونتادور به طرز باورنکردنی پایین قرار می‌گیرند و فضای کابین جذابیت یک هواپیمای جنگنده را دارد. دید بیرونی این خودرو بهتر از بیشتر خودروهای پرفورمنس است.

این خودروی فضایی ۳۱۸۰۰۰ دلار برای این فوتبالیست هزینه داشت که با توجه به توان خروجی بالا و طراحی زیبای آن منطقی به نظر می‌رسد.

بوگاتی شیرون رونالدو

این بازیکن پرتغالی قطعاً عاشق ماشین است و دوست دارد آن را به رخ بکشد؛ زیرا هر از گاهی عکس‌های متعددی با آنها در شبکه‌های اجتماعی منتشر می‌کند. مهاجم یوونتوس این خودرو را در تبلیغات این برند به عنوان “هدیه” دریافت کرده است.

همچنین این بوگاتی گران‌ترین خودرو موجود در گاراژ این سوپراستار است.

این خودرو زمانی که به بازار آمد سریعترین و قدرتمندترین خودروی جهان بود.

این خودرو دارای یک موتور ۸ لیتری W16 است که در ۶۰۰۰ دور در دقیقه قدرت باورنکردنی ۱۵۰۰ اسب بخار تولید می‌کند. چهار توربوشارژر با عملکرد بالا در یک بدنه کار می‌کنند و این دستگاه حداکثر سرعت ۳۰۵ مایل در ساعت را دارد و قادر است به سرعت ۳۱۰ مایل در ساعت جادویی برسد.

بوگاتی این خودرو را تنها با یک هدف ساخته است؛ عملکرد بالا و شاسی خودرو گویای توانایی آنها در عمل به وعده‌هایشان است.

این خودروی زیبا اگرچه هدیه‌ای برای رونالدو بود؛ اما قیمتی در حدود ۳ میلیون دلار دارد.

هر دو سوپراستار به وضوح دوست دارند که در جاده‌ها به اندازه‌ی زمین فوتبال، بدرخشند. بدون شک این دو فوتبالیست بهترین و زیباترین خودروهای جهان را دارند.

منبع: hotcars

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.