پرطرفدارترین خودرو‌ها در رده قیمتی ۱۸۰ تا ۲۰۰ میلیون

در این مطلب قصد داریم شما را با پرطرفدارترین خودرو‌ها در رده قیمتی ۱۸۰ تا ۲۰۰ میلیون در ایران آشنا کنیم، با ما همراه باشید:

ساندرو استپ وی
ساندرو استپ نسخه‌ای از رنو ساندرو یا داچیا ساندرو است که در مقایسه با مدل اصلی ارتفاع بیشتری دارد. این خودرو جزو پرطرفدارترین خودرو‌ها در رده قیمتی ۱۸۰ تا ۲۰۰ میلیون محسوب می‌شود و ظاهر آن مشابه خودروهای کراس‌اور است. پیشرانه ساندرو استپ وی در عمل خوب است و گیربکس آن بصورت اتوماتیک و دنده دستی ارائه می‌شود.

جک S۳
جک S3 با ۵ ستاره ایمنی به بازار ایران ارائه می‌شود که این می‌تواند ایمنی مدل S3 را تضمین کند. این کراس‌اوور کوچک از نظر امکانات در مقایسه با رقبای خود امکانات بیشتری ارائه می‌دهد و از نظر داینامیک رانندگی نیز نمره خوبی خواهد گرفت. از جمله آپشن‌های این کراس آور میتوان به گیربکس اتوماتیک CVT، سانروف برقی دو حالته، رینگ‌های اسپرت ۱۶ اینچی، آینه‌های برقی گرم شونده، سنسور عقب، باربند سقفی، فرمان چندکاره مجهز به کنترل‌کنندۀ پخش صوت و ارتباط تلفنی، تهویه مطبوع اتوماتیک به همراه فیلتر، پوشش چرمی فرمان، سیستم کنترل فشار باد تایرها (TPMS) و صندلی‌های چرمی دورنگ اشاره کرد. البته کیفیت پایین مواد (متریال) استفاده شده در کابین، عایق‌بندی، لوازم‌یدکی گران و فضای کم ردیف عقب از نکات منفی این خودرو محسوب می‌شود.

پرطرفدارترین خودرو‌ها در رده قیمتی ۱۸۰ تا ۲۰۰ میلیون
جک ss

ام‌وی‌ام X۲۲
نام اصلی X22 از برند MVM، تیگو ۲ است که البته در کشور چین با نام تیگو X3 فروخته می‌‌شود. این خودرو تنها از یک پیشرانۀ ۱.۵ لیتری تنفس طبیعی بهره می‌برد که قدرت ۱۰۵ اسب بخار در دور موتور ۶۰۰۰ دور بر دقیقه تولید می‌کند و دور موتور ۲۷۵۰ دور بر دقیقه، گشتاور ۱۳۵ نیو‌تن متر خواهد داشت. نکات منفی این خودرو نسبت به نکات مثبت آن بیشتر است. به‌نحوی که فنربندی خشک، گیربکس ناهماهنگ در نسخه اتوماتیک، فضای کابین تنگ، استایل رانندگی نه‌چندان خوب و استفاده از متریال معمولی در کابین از نکات منفی این خودرو محسوب می‌شود، اما در مقابل به آپشن‌های مثبتی همچون سیستم تعلیق مک‌فرسون با فنرهای پیچشی، کروز کنترل با قابلیت تنظیم از روی فرمان، تهویه مطبوع خودکار، شیشه‌ بالابر برقی برای چهار در، تنظیم الکتریکی آینه‌ها از داخل خودرو، تنظیم کاملا دستی صندلی‌های جلو در ۶ جهت، صندلی‌های چرم با طرح مشکی و نارنجی میتوان اشاره کرد.

چری آریزو ۵
سدان چینی چری از طراحی بسیار زیبای خارجی سود می‌برد که آن را به پرطرفدارترین خودرو‌ها در رده قیمتی ۱۸۰ تا ۲۰۰ میلیون تبدیل می‌کند. چری آریزو ۵ با دو پیشرانه متفاوت در کشور عرضه می‌شود که شامل ۱.۵ لیتری تنفس طبیعی و ۱.۵ لیتری توربوشارژ است. آریزو ۵ با پیشرانۀ ۱.۵ لیتری استاندارد به قدرت ۱۱۶ اسب بخار همراه با گشتاور ۱۴۱ نیوتن‌متر ارائه می‌شود و در زمان حدود ۱۳ تا ۱۴ ثانیه به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت می‌رسد. فضای کابین، مصرف سوخت مناسب و عملکرد پیشرانه این خودرو جزو نکات مثبت و جعبه دنده اتوماتیک ناهماهنگ، فنربندی ضعیف و متریال بی‌کیفیت در کابین از جمله نکات منفی این خودرو به‌حساب می‌آید.

پرطرفدارترین خودرو‌ها در رده قیمتی ۱۸۰ تا ۲۰۰ میلیون
چری آریزو ۵

چانگان CS۳۵
CS35 از پیشرانه‌ Blue Core با حجم ۱۶۰۰ سی‌سی بهره می‌برد که دارای ۴ سیلندر خطی و ۱۶ عدد سوپاپ است. خودروی شاسی بلند CS35 به امکاناتی از قبیل سانروف، کروز کنترل، کامپیوتر اطلاعات سفر، سنسور پارک، سامانه کنترل کشش TCSو سامانه کنترل پایداری الکترونیکی ESC مجهز است. قدرت خروجی این پیشرانه ۱۱۲ اسب بخار و گشتاور آن نیز ۱۶۰ نیوتن‌متر است. استفاده از متریال داخلی بی‌کیفیت، گیربکس ناهماهنگ، لوازم یدکی گران‌قیمت و کمیاب خصوصا قطعات مهم پیشرانه یکی از نقاط‌ضعف چانگان محسوب می‌شود.

ام‌جی ۳۶۰
شاید ام‌جی ۳۶۰ در این بازه قیمتی، بهترین انتخاب برای خرید باشد، اما متأسفانه به دلیل عرضه کم و نبود نمایندگی فروش و خدمات پس از فروش مناسب مشتریان چندانی ندارد. ام جی ۳۶۰ با پیشرانۀ ۱.۵ لیتری، ۱۰۷ اسب بخار قدرت و ۱۳۵ نیوتن‌متر گشتاور تولید می‌کند. این خودرو در دو نسخه مجهز به جعبه‌دنده دستی ۵ سرعته یا اتوماتیک ۴ سرعته عرضه می‌شود که می‌تواند شتاب صفر تا صد را در حدود ۱۱.۵ تا ۱۲.۵ ثانیه طی کند. پیشرانه خوب و هماهنگ با گیربکس، ظاهر زیبا، فرمان نرم و تیز، عایق‌بندی مناسب و طراحی کابین قابل‌قبول از ویژگی‌های مثبت و نداشتن کروز کنترل، استارت دکمه‌ای و سیستم ورود بدون کلید از معایب این خودرو محسوب می‌شود.

پرطرفدارترین خودرو‌ها در رده قیمتی ۱۸۰ تا ۲۰۰ میلیون
دنا پلاس توربو

دنا پلاس توربو
دنا پلاس توربو شارژ از خودرو‌های بسیار خوب و ارزنده این رده قیمتی محسوب می‌شود اما با توجه به افزایش قیمت آن و از دست دادن برخی آپشن‌ها، جایگاه خود را از دست داده است. دنا پلاس توربو به فناوری توربو مجهز می‌باشد که این سیستم باعث افزایش گشتاور و قدرت آن می‌شود و در عین حال مصرف سوخت نسبی را حفظ می‌کند، در نتیجه سرعت و عملکرد مناسبی را در جاده ایجاد می‌کند. حداکثر قدرت خروجی موتور دنا پلاس ۱۱۵ اسب بخار است که در ۶۰۰۰ دور در دقیقه به دست می‌آید و شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت را در ۱۲.۰۳ ثانیه، طی می‌کند. کیفیت پایین مونتاژ و رنگ، کاهش فضای ردیف عقب، کاهش فضای سر و شانه، عایق‌بندی نامناسب کابین و ضعف قوای پیشرانه در مسیر‌های سربالایی از نکات منفی این خودرو محسوب می‌شود.

تندر ۹۰ پلاس
تندر ۹۰ پلاس نسخه به روز شده تندر ۹۰ محسوب می‌شود که تغییراتی در بخش‌های خارجی و داخلی بدنه و طراحی آن رخ داده است. تندر ۹۰ پلاس همچون دنا پلاس از پیشرانه‌ تنفس طبیعی استفاده می‌کند و حداکثر قدرت خروجی موتور آن ۱۱۵ اسب بخار است که در ۶۰۰۰ دور در دقیقه به دست می‌آید. نبود امکانات ایمنی و رفاهی قابل‌قبول و طراحی کابین خسته‌کننده به همراه هزینه نگهداری بالا از نکات منفی این خودرو محسوب می‌شود.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.