بهترین مارک لنت ترمز و مشخصات لنت ترمز خوب

اگر مانند بسیاری از افراد از وسیله نقلیه خود مراقبت می‌کنید مثلا روغن را عوض می‌کنید، موتور را تنظیم می‌کنید و نمای بیرونی خودرو را درخشان می‌کنید باید بدانید که تنها این مسائل مهم نیستند و باید به عوامل دیگری نیز توجه کنید. لنت‌های ترمز را باید بطور معمول بررسی کرد و توسط یک متخصص حتی کوچکترین علامت را چک کرد تا مشکلی برای آنها ایجاد نشود. بخشی از وسایل که باید به طور منظم در وسیله نقلیه تغییر کنند، لنت‌های ترمز است. به همین دلیل ما وقت خود را برای نوشتن این مقاله صرف کرده‌ایم تا در مورد بهترین مارک لنت ترمز اطلاعات بیشتری به شما ارائه دهیم.

۱- لنت‌های ترمز HAWK HB453F.585 HPS DISC
این لنت، بهترین مارک لنت ترمز است که ما آزمایش کردیم. HAWK کارایی بالایی دارد و پکیجهای جدید آن مرکب از باکس تقویت شده برای خودروهای خیابانی، باکس ترمز سرامیکی و باکس ترمز HP می‌باشد. اینها یک لنت ترمز نیمه فلزی هستند که از برخی ترکیبات پیشرفته در فرآیند ساخت آنها استفاده می‌شود. البته آنها مانند لنت‌های ترمز نیمه فلزی معمولی عمل نمی‌کنند.

۲- ACDELCO 171-1040 FRONT DISC BRAKE PAD KIT
قطعات اصلی درجه یکی هستند که در اکثر وسایل نقلیه تولید شده GM تولید می‌شوند. آن‌ها پس از تعویض لنت‌های فرسوده خودرو، به سیستم ترمز اطمینان زیادی می‌بخشند. جنرال موتورز همچنین به شدت پشت نام قطعات اتومبیل AC Delco ایستاده و استانداردهای تولید شده و عملکرد آنها را تضمین می‌کند. آنها از تمام قطعات باکیفیت ساخته شده‌اند که به کاهش اصطکاک و سر و صدا کمک می‌کنند. این لنت ترمز همچنین دارای لبه‌های پریمیوم می‌باشد تا در هنگام نصب از مناسب بودن آن اطمینان حاصل شود.

بهترین مارک لنت ترمز

۳- مجموعه لنت ترمز دیسک سرامیکی BOSCH BC905
این لنت بهترین مارک لنت ترمز است که بوش می‌سازد. آنها هنگام تولید قطعات خودرو، تولید کننده بسیار معتبری هستند. لنت‌های ترمز و جرقه‌های آنها از بهترین مواردی است که شما پیدا خواهید کرد و این لنت‌های ترمز با آن سبک حفظ می‌شوند. آنها یک جفت لنت سرامیکی بسیار مناسب هستند که می‌توانید با قیمت بسیار مناسب خریداری کنید. این لنت در واقع یک کیت کامل است. در شرایط عادی، این یک گزینه عالی برای تعویض لنت‌های ترمز خواهد بود. حتی لبه‌های مورد نیاز برای ایجاد تنظیمات روی لنت‌ها نیز در این بسته گنجانده شده است.

۴- لنت ترمز دیسک سرامیکی BREMBO P83024N
این لنت نیز بهترین مارک لنت ترمز سرامیکی است که توسط Brembo ساخته شده است. این لنت کیفیت بسیار خوبی دارد و از بیشتر لنت‌های ترمز نیمه فلزی پیشی می‌گیرد. آن‌ها یک لنت بسیار ضخیم هستند و عملکرد ترمز فوق العاده‌ای برای متوقف کردن وسیله نقلیه در حال حرکت به شما می‌دهند. هنگامی که ترمزها را روی اتومبیل خود اعمال می‌کنید بسیار آرام هستند و هیچ مشکلی برای نصب این لنت‌های ترمز نخواهید داشت.

بهترین مارک لنت ترمز

۵- لنت ترمز سرامیکی EBC BRAKES DP31210C REDSTUFF
این لنت، مجموعۀ بسیار زیبا از لنت‌های سرامیکی EBC است. آنها مدت زمان طولانی دوام می‌آورند و عملکرد ترمزگیری را سریع‌تر انجام می‌دهند. این لنت‌های ترمز سرامیکی به گونه‌ای طراحی شده‌اند که سبب کاهش صدا در هنگام چسبیدن و برقراری تماس میان لنت و دیسکها می‌شوند. این لنت‌ها روی نسخه‌های اتومبیل‌های خیابانی و وارداتی لوکس اروپا کار می‌کنند. این صفحات به دلیل جنسی که دارند اصکاک به وجود امده را افزایش داده و در هر شرایطی صفحات دیسک‌های سرامیکی راخنک نگاه می‌دارند.

۶- مجموعه لنت‌های ترمز دیسکی ACDELCO 171-0999
در اینجا مجموعه خوب دیگری از لنت‌های ترمز AC Delco وجود دارد که جایگزین‌های خوبی برای لنت‌های فرسوده اصلی هستند. این لنت‌های ترمز مخصوصاً در بسیاری از اتومبیل‌های GM و کامیون‌ها برای ترمزهای عقب ساخته شده‌اند. آنها بسیار ارزان‌تر از لنت‌های جلو هستند. یکی از موارد خوب در مورد این لنت ترمز آن است که همچنین دارای پیچ و مهره‌های تعویض است. این لنت هنگام نصب بسیاری از نگرانی‌ها را رفع می‌کند.

۷- مجموعه لنت‌های ترمز AKEBONO EUR918 EURO
این لنت، بهترین مارک لنت ترمز است که Akebono با آن روبرو شده است. آنها بهتر از هر لنت نصب شده‌ای هستند که جایگزین آن می‌شوند. آنها با روتورهای خودرو بسیار راحت ارتباط برقرار می‌کنند. این لنت‌ها همچنین دارای ضمانت ۹۰ روزه هستند که در مورد کار و نقایص مواد آن اعمال می‌شود.

بهترین مارک لنت ترمز

۸- مجموعه لنت‌های ترمز TOYOTA GENUINE PARTS 04465-06100 FRONT
اگر صاحب خودرو یا کامیون تویوتا هستید به احتمال زیاد بعد از نصب این لنت‌های ترمز روی وسیله نقلیه خود بسیار راضی خواهید بود. با نصب این لنت آسیب رسانی کمتری به دیسک وارد میشود و مدت طولانی به تعویض لنت‌های ترمز نیازی نخواهید داشت. آنها یک کارخانه مجاز برای تعویض لنت جلو برای هر وسیله نقلیه تویوتا در نظر گرفته شده‌اند که میتوان از آنها استفاده کرد.

۹- لنت ترمز سرامیکی HAWK PERFORMANCE HB370F.559
قطعات Hawk Auto بهترین مارک لنت ترمز هستند که در لیست ما قرار می‌گیرند. این‌ها واقعاً لنت‌های سرامیکی با کیفیت هستند که با کمترین صدا و یا بدون سر و صدای قابل ملاحظه‌ای خودرو را متوقف می‌کنند. اینها طوری ساخته شده‌اند که در اتومبیل‌هایی با کارایی بالا مانند Ford Mustangs قرار بگیرند. این کیت حتی از لبه‌های لاستیکی باکیفیت نیز بهره می‌برد بنابراین می‌توانید نصب خود را کامل کنید.

منبع: Best Brake Pads

ممکن است شما دوست داشته باشید
1 نظر
  1. […] لنت ترمز خرید آسانی نیست و باید متناسب با وسیله نقلیه باشد. در […]

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.